به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ October 2024 07
کد خبر: ۱۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

کمالوند: فردا در مهد فوتبال بازی سختی داریم

کمالوند: فردا در مهد فوتبال بازی سختی داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد می گوید به دنبال بازی خوب و تماشاگرپسند هستند تا بازی مقابل صنعت نفت را پیروز شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: آخرین بازی نیم فصل در شهری برگزار می‌شود که مهد فوتبال است. خوشحالم که در لیگ برتر تیم‌هایی مثل صنعت نفت آبادان حضور دارند. بازی در مقابل صنعت نفت در هر شرایطی سخت است. با توجه به اینکه تیم صنعت نفت از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند بازی سختی را در پیش داریم ولی ما آمادگی کافی برای این بازی داریم.

او ادامه داد: ما به خاطر بارندگی در تبریز نتوانستیم خوب تمرین کنیم ولی در روزهای پایانی توانستیم تمرینات‌مان را پیگیری کنیم. ان‌شاء‌الله فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی را نشان دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پایان درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: مصدوم نداریم ولی دو بازیکنمان سرما خورده اند. خلعتبری را هم به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

برچسب ها: فراز کمالوند
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
1
دیروز در بازی سپاهان و اس تهران بنری دیدم که واقعا خنده ام گرفت برروی این بنر نوشته شده بود اصفهان پایتخت فوتبال واقعا کلی با تمسخر به آن نگاه کردم ولی یک افسوس خوردم که چرا باید آبادانی که فوتبال واقعی در ایران از اونجا و توسط انگلیسیها بنا گذاشته شد اینقدر نسبت به داشته های خود بیخیاله چرا از بازیهای لیگ برتر برای نشان دادن داشته ها و مفاخر خود استفاده نمیکند چرا هواداران همینگونه و با نصب بنرهای مناسب بصورت درشت و چشم نواز نمی نویسند که آبادان پایتخت فوتبال و تکنیک ایرانه تا همگان بدانند که البته هم میدانند یا تقدیر و معرفی مفاخر ورزشی شهرمون . لطفا همگی بخود بیاییم و تا همه چیز این شهر بین المللی را ندزدیده اند در فریاد کردن داشته هایمان کوشاتر و فعالتر باشیم .