به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۱۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

نقل‌وانتقالات لیگ برتر از پنج‌شنبه آغاز می‌شود

نقل‌وانتقالات لیگ برتر از پنج‌شنبه آغاز می‌شود

خوزستان اسپورت- دوره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران از روز پنجشنبه هفته جاری به‌صورت رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، فدراسیون فوتبال در ابتدای سال دوره نقل‌وانتقالات میان فصل لیگ برتر را از تاریخ 16 دی‌ماه تا 14 بهمن‌ماه 95 تعیین و این تاریخ را به فیفا اعلام کرد. برهمین اساس دوره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر به صورت رسمی از روز پنج‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود و تیم‌ها می‌توانند طی چهار هفته تعیین شده، نسبت به اضافه یا خارج کردن اسامی بازیکنان اقدام کنند.

البته مذاکره و عقد قراردادهای داخلی بین باشگاه‌ها و بازیکنان موردنظرشان تا قبل از تاریخ مذکور امکان‌پذیر است، اما ثبت رسمی قراردادها و دریافت کارت بازی بازیکنان جدید از روز پنج‌شنبه 16 دی‌ماه آغاز خواهد شد.

این در حالیست که نقل‌وانتقالات رسمی لیگ دسته اول چند روزیست که آغاز شده، چرا که دور برگشت این رقابت‌ها از روز جمعه 17 دی‌ماه شروع می‌شود.

تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی می‌توانند هر تعداد بازیکن که بخواهند از فهرست خود خارج کنند، اما حداکثر شش بازیکن جدید می‌توانند جذب کنند. جذب بازیکنان جدید هم به شرطی است که در لیست هرتیم‌ جای خالی وجود داشته باشد.

برچسب ها: نقل و انتقالات
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
2
سلام وخسته نباشیدبه سایت. ببخشیداگه بشه که بگیدایابختیاربه فولادمیادیاخیر
مدیر پایگاه با سلام
دوره نقل و انتقالات هنوز شروع نشده و چیزی مشخص نیست.

فولاد شهر اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
1
1
آقای سعداوی ! ضمن خسته نباشید بابت تمام زحماتت که بخوبی از عهده مشکلات هم برآمدی ولی قضیه بختیار حتی اگر به قیمت پرداخت مبلغ سنگین برای آزادکردنش بایستی داده شود باز بختیار را به فولاد برگردانید خواهشا. وجود بختیار یک پوئن وشانس بسیار بزرگ است که موفقیتهای زیادی رو از زوایای مختلف برای فولاد به ارمغان می آورد. 1 . عبرت آموزی 2. وزین کردن خط میانی تیم 3. ایجاد انگیزه که بازهم ستاره هایی از تیمهای دیگر به فولاد سرازیر بشوند با توجه به اینکه به دلیل شرایط آب وهوایی بد اهواز ستاره ها حتی تیمهای بدون افتخار رو بر فولاد ترجیح میدهند...... خواهش میکنیم از هر حربه و با هر مبلغی بختیار رو برگردونید.