به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

طالب‌لو تعداد گل‌های خورده فولاد را نصف کرد

طالب‌لو گل‌های خورده فولاد را نصف کرد

خوزستان اسپورت- میانگین گل‌های خورده تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از حضور وحید طالب‌لو به میزان 50 درصد کاهش پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید طالب‌لو سنگربان باتجربه فوتبال کشورمان از جمله خریدهای موفق نعیم سعداوی در نقل‌وانتقالات تابستانی بود و در کنار سایر هم‌تیمی‌های فولادی‌اش در اوج‌گیری این تیم در نیم‌فصل نخست لیگ شانزدهم سهم داشت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در 5 بازی ابتدایی لیگ شانزدهم بدون حضور وحید طالب‌لو 8 گل دریافت کرد و در 10 بازی با حضور طالب‌لو نیز 8 گل دریافت کرد تا میانگین گل‌های خورده‌اش نصف شود. گل‌های خورده فولاد قبل از قرار گرفتن طالب‌لو درون دروازه این تیم، میانگین 1.6 گل در هر بازی را نشان می‌داد اما این رقم با حضور طالب‌لو تبدیل به 0.8 گل در هر بازی شد تا به میزان 50 درصد کاهش پیدا کند.

سنگربان خوش‌اخلاق فولادی‌ها در 5 مسابقه از 10 مسابقه‌ای که در لیگ برتر درون دروازه فولاد قرار گرفته، موفق به ثبت کلین شیت شده است. طالب‌لو گرچه در برخی گل‌های دریافتی مثل گل دوم بازی با پیکان تا حدودی مقصر بود، اما در دیدارهای مختلف بارها ناجی دروازه تیمش شد که اوج آن به مهار پنالتی مهاجم برزیلی سپاهان و جلوگیری از شکست فولاد در آن دیدار برمی‌گشت.

وحید طالب‌لو که در ابتدای فصل بحث حضورش در نفت آبادان و سپس استقلال خوزستان مطرح شده بود، در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی به فولاد خوزستان پیوست. این دروازه‌بان سابقاً ملی‌پوش در کنار عملکرد فنی و آمار خوبی که در فولاد به‌جای گذاشته است، با توجه به خصوصیات اخلاقی‌اش توانسته تأثیر مثبتی روی بازیکنان جوان‌تر فولادی داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادین
|
Seychelles
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
7
درود بر این پسر با شخصیت و متعصب
علامت سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
9
اخلاق و توان فنی بالا دارد.امیدوارم ساسان پای بختیار و سروش را به فولاد باز کند.البته سعداوی باید در جریان درخواست برای بختیار باشد.مخرب ترین باشگاه اسیا تراکتور است