به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۱۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

جهانداری: چند بازیکن باتجربه جذب می‌کنیم

جهانداری: چند بازیکن باتجربه جذب می‌کنیم

خوزستان اسپورت- مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز گفت: به‌دنبال جذب چند بازیکن باتجربه برای حضوری بهتر در ادامه رقابت‌های لیگ یک هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، ارسطو جهانداری در رابطه با دیدار روز گذشته این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی خوبی را ارائه کردیم و مستحق پیروزی بودیم. موقعیت‌های گلزنی تیم ما بیشتر از آلومینیوم بود و در دقایق پایانی هم می‌توانستیم به گل برتری برسیم که این اتفاق نیفتاد و در نهایت با یک امتیاز از اراک خارج شدیم.

جهانداری با اشاره به فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال اهواز گفت: تاکنون سه بازیکن جوان به اسامی حسن معاوی، علی‌رضا کاکه و مهدی اسلامی با نظر سرمربی به تیم اضافه شده‌اند و در ادامه قصد داریم که چند بازیکن باتجربه را به‌خدمت بگیریم. نظر آقای بختیاری‌زاده این است که در کنار بازیکنان جوان، باید سه یا چهار بازیکن با تجربه‌ی بالا در اختیار داشته باشیم تا به نجات تیم از سقوط کمک کنند.

وی در رابطه با نفرات موردنظر کادر فنی استقلال اهواز گفت: تعدادی از بازیکنانی که مدنظر بختیاری‌زاده بودند، به‌دلیل داشتن قرارداد با سایر باشگاه‌ها اجازه حضور در تیم ما را پیدا نکردند. البته هنوز هم در حال رایزنی با تعدادی از آن‌ها هستیم. ضمن اینکه چند نوبت با عادل کلاه‌کج و سیدمهدی سیدصالحی مذاکره کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم شرایط حضور آن‌ها در استقلال اهواز را فراهم کنیم.

جهانداری افزود: هواداران استقلال اهواز مرتب از ما می‌پرسند چرا زودتر چند بازیکن جذب نمی‌کنیم تا پرونده نقل‌وانتقالات تیم بسته شود. باید بگویم که ما نمی‌خواهیم هر بازیکنی را جذب کنیم. همین امروز می‌توانیم سه چهار بازیکن را به تیم اضافه کنیم، اما بحث اینست که این گونه بازیکنان نمی‌توانند به تیم کمک کنند. من هم مثل آقای بختیاری‌زاده معتقدم که باید سه چهار سهمیه باقی مانده در نقل‌وانتقالات را به بازیکنان باتجربه‌ای اختصاص بدهیم که بتوانند چیزی به تیم اضافه کنند.

وی در خصوص وضعیت مالی این باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان توضیح داد: خوشبختانه با مساعدت برادران شفیعی‌زاده توانستیم قسط اول قراردادهای بازیکنان را قبل از انجام اولین بازی دور برگشت پرداخت کنیم تا بچه‌ها با روحیه بهتری در بازی‌ها حاضر شوند. علی و شهرام شفیعی‌زاده در این مدت لطف زیادی به تیم داشته‌اند و از هیچ کمکی به استقلال اهواز دریغ نکرده‌اند.

مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: 15 بازی دیگر در لیگ دسته اول باقی مانده است و از هواداران و پیشکسوتان استقلال اهواز درخواست می‌کنم این تیم را با تمام وجود حمایت کنند. اکنون وقت پرداختن به اختلافات و مسائل حاشیه‌ای نیست و هدف همه استقلالی‌های اهواز باید کمک به این تیم ریشه‌دار باشد تا انشاءالله در لیگ دسته اول باقی بماند. مسئولان استان خوزستان نیز باید در این شرایط از استقلال اهواز حمایت کنند، چرا که این تیم سرمایه استان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
سعید کعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
1
4
اول ازهرچیزازابرومویچ وطنی سلطان حاج علی شفیعی زاده مرددلسوزومدیرلایق وبرادربزرگوارشان شهرام شفیعی زاده بابت حمایت مجددشان ازاستقلال اهوازتقدیروتشکرمیکنیم
امیدواریم تیم استقلال اهوازباحمایتهای برادران شفیعی زاده وبامدیریت اقای جهانداری وتوان سرمربی بااخلاق خوزستانی سیاوش بختیاری زاده استقلال اهوازدرلیگ دسته یک بمونه
انشاالله هرچه زودتربازیکنایی که قراره بیان اهوازبیان وازبازی بعدی به استقلال اهوازکمک کنن
زرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
4
فقط سیاوش بختیاری
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
4
اقای جهانداری ما حق داریم بپرسیم چون همین الان 4 امیتیاز از دست دادیم...زودتر و همین امروز بازیکنان رو جذب کنیم...تا پنجشنبه و بازی با اکسین فاصله خیلی کمه...ما این 3 امتیاز رو میخواهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
4
آیا احمد جبوری از تیم جدا شده یا نه
لطفا ادمین محترم جواب بدید
نیم فصل دوم تاکنون بازی نکرده
مدیر پایگاه سلام
خیر، جدا نشده است. در نیمه دوم دیدار مقابل آلومینیوم اراک بازی کرده است.

استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
4
آقای جهانداری ما خاطره خوبی با شما نداریم لطفا اون خاطرات تلخ را دوباره تکرار نکن.الان هم دیر شده و امید کمی هست لطفا زودتر چند بازیکن خوب اضافه کن وقت نیست جناب مدیر
کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
4
آقای جهانداری لظفا عجله کنید . نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده ندارد .