به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
تعداد نظرات: ۳۰ نظر

طالب‌لو: گزارشگر بازی زیادی مهمان‌نواز شده بود

طالب‌لو: گزارشگر بازی زیادی مهمان‌نواز شده بود

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان گفت:شاید اگر 10 بار دیگر طی روزهای آینده با پرسپولیس بازی کنیم نتیجه این نشود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، وحید طالب‌لو تیم فوتبال فولاد خوزستان در خانه مقابل پرسپولیس تن به شکست داد و بعد از پایان این دیدار در خصوص اتفاقات رخ داده و اینکه چرا فولاد بعد از هفته‌ها به این شکل مقابل صدرنشینی کنونی لیگ شکست خورد، صحبت‌های زیادی مطرح شد. متن صحبت‌های وحید طالب‌لو را در ادامه می‌خوانید.

چطور شد که فولاد مقابل پرسپولیس اینگونه باخت؟
همین ابتدای صحبت‌هایم بگویم که به دنبال بهانه نیستیم و شکست‌مان را توجیه نمی‌کنیم. مسئولیت این باخت را به گردن می‌گیریم و همه ناراحتی‌مان بعد از این باخت برای مردم خوزستان است. آنها از تیم حمایت کردند و با وجود اینکه خیلی تلاش کردیم نتوانستیم نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم. تلاش هم می‌کنیم در آینده این نتیجه را جبران کنیم اما باید به نکاتی اشاره کنم که ذهن اذهان عمومی روشن شود.

چه نکاتی؟
شرایط بازی ما با پرسپولیس به شکلی بود که شاید در 10 روز آینده 10 بار دیگر هم با این تیم بازی کنیم نتیجه اینگونه که رقم خورد، نخواهد شد. جا دارد به پرسپولیس و هواداران محترمش تبریک بگویم ولی باید پذیرفت که فوتبال یک ورزش روحی و ذهنی و روانی است. گل دقیقه 2 و سپس گل چند دقیقه بعد حریف شیرازه تیم ما را به نوعی به هم ریخت و هم بازیکنان ما را از لحاظ روانی پایین آورد و در مقابل بازیکنان حریف را بالا برد. آنها در طول بازی با آن دو گل دقایق ابتدایی راحت‌تر بازی کردند و شاید اگر کمی شانس با ما یار بود یکی دو توپ ما تبدیل به گل می‌شد. روزهایی بوده که توپ‌های ما تبدیل به گل شده و یک روز هم مثل بازی با پرسپولیس این اتفاق نمی‌افتد. این باخت برای ما تجربه تلخی بود و من همیشه گفته‌ام وقتی اینقدر توقعات از تیم ما بالا رفته که همه می‌خواهند تیم آماده پرسپولیس را شکست دهیم یک اتفاق خوب محسوب می‌شود اما یک چیزی در بازی 2 روز پیش من را ناراحت کرد.

چه چیزی؟
اینکه عملکرد و زحمات بازیکنان فولاد و مجموعه باشگاه با یک بازی دیده شود. اگر ما در بازی با پیکان از لحاظ داوری ضربه نمی‌خوردیم جایگاه‌مان بین 3 یا 4 تیم اول بود. با یک شکست نباید عوامل کل باشگاه زیر سؤال بروند و باید به این مسئله اشاره کنم که کنترل کردن پرسپولیسی که در ابتدای بازی 2 گل زده و مستعد زدن گل‌های بیشتر است کار راحتی نبود. جوانان فولاد نه تنها حریف را کنترل کردند بلکه فشار زیادی را به صدرنشین لیگ وارد کردند. من نمی‌خواهم توجیه کنم و همان ابتدای صحبت‌هایم به دلایل شکست و گردن گرفتن آن اشاره کردم. ولی یک وقفه طولانی قبل از شروع بازی ذهن تیم ما را به هم ریخت. من دروازه‌بان 25 دقیقه قبل از شروع بازی باید برای آماده شدن به رختکن برگردم و وقتی بازی با 20 دقیقه تاخیر برگزار می‌شود یعنی روی هم 45 دقیقه زمان از گرم کردن من گذشته است. اینها می‌تواند روی تک تک بازیکنان تاثیر بگذارد اما یک گلایه دیگر هم دارم.

چه گلایه‌ای؟
من از گزارشگر بازی که اتفاقا خاطرات خوبی از نحوه گزارش ایشان داشتم، گلایه دارم. به نظرم گزارشگر محترم بازی تحت تاثیر احساسات قرار گرفت و شاید می‌خواست بیش از حد میهمان‌نوازی کند. بعد از بازی متوجه شدم که در طول مسابقه نحوه گزارش ایشان فولاد را زیر سؤال برده و اتفاقا همین نحوه گزارش هجمه زیادی را به تیم ما وارد کرد. شما خودتان می‌دانید من عادت ندارم در مورد این گونه مسائل زیاد صحبت کنم ولی فکر می‌کنم گزارشگر بازی روی بد جلوه دادن نتیجه مانور زیادی کرد و همین مسئله باعث شد تا عملکرد فولاد طی هفته‌های اخیر و در حالی که در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت و خودش را حالا بالا کشیده زیر سؤال برود. از طرفی روز گذشته با صحبت‌هایی که سرمربی تیم در جمع بازیکنان انجام داد برای بازی با ذوب‌آهن آماده می‌شویم.

بعد از بازی در مورد خروج‌های تو در 2 گل اول پرسپولیس صحبت‌های زیادی شد. نظرت در این موردچیست؟

اتفاقا می‌خواستم در مورد این موضوع صحبت کنم. بعضی توپ‌ها هست که اگر گلر خروج هم نکند تبدیل به گل می‌شود. من دوست دارم از کمترین شانس برای گل نخوردن استفاده کنم. شاید اگر روی گل‌ها به خصوص گل دوم پرسپولیس خروج نمی‌کردم با توجه به زاویه‌‌هایی که توپ داشت، آن ضربات باز هم گل می‌شد. من هیچ وقت بدنبال این نبودم که گلی نخورم که بگویند روی گل طالب‌لو مقصر نبود. شاید بعضی‌ها بگویند گلر می‌توانست در فلان صحنه خروج کند ولی من تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می‌کنم و گله‌ای هم از کسانی که از من انتقاد کردند، ندارم. تلاش و تمرینم را بیشتر می‌کنم و صحنه‌ها را دوباره به همراه مربی تیم بازبینی می‌کنیم و نحوه تمرینات‌مان را تغییر می‌دهیم.

این هفته بازی سختی با ذوب‌آهن دارید.
دقیقا. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و آنها در شرایط خوبی هستند و چون ما از سطح دریا به ارتفاع می‌رویم کارمان سخت است. قرار است 2 روز زودتر از برگزاری مسابقه به اصفهان برویم و انشاءالله با دست پر از آنجا برگردیم و بتوانیم شکست بازی قبل را جبران کنیم.

صحبت خاصی باقی نمانده؟
جا دارد از طریق شما برای اتفاق تلخی که در ساختمان پلاسکو رخ داده ابراز تاسف کنم و و خودم را شریک خانواده‌های داغدار آتش‌نشان عزیز می‌دانم. معمولا وقتی یک اتفاقی می‌افتد شعارها روی در و دیوارها پررنگ می‌شود ولی بعد از گذشت یک هفته دوباره روز از نو و روزی از نو. به نظرم هر ارگانی وظیفه دارد که به عملکرد مجموعه‌اش دقت و بازنگری داشته باشد و ما داریم ساختمان‌های بسیار زیادی را که قدیمی و فرسوده هستند و با کوچکترین تلنگری حادثه‌ساز می‌شوند. امیدوارم از اتفاقات بزرگتر پیشگیری شود تا خانواده‌ها و مردم آسیب نبینند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۰
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
4
19
آقا وحید این بازی گذشت انشالله بازی ذوب آهن ببرید که جبران بشه
راجب اون گزارشگر فکرتو مشغول نکن اون ماهیتش برا همه مشخصه نیازی به گفتن نیست
کوت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
1
19
کل بازی به یک طرف و تحمل گزارشگر به اصطلاح خوزستانی به یک طرف،نود دقیقه روی اعصابمون راه میرفت.یه مقایسه بین گزارشگرهای تبریز و اصفهان با این آقا را انجام بدید لطفا.....
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
نریموسا خوزستانی نیست مال کهکیلویه بویراحمده ضده تیما خوزستانه عشقش پرسپولیسه
پدرام اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
رامهرمزی, مال کهگیلویه نیست
فولاد شهر اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
1
7
هواداران عزیز! این شکست یک اتفاق بود و تموم شد همانطور که شکست پرسپولیس مقابل قشقایی هم یک اتفاق بود. روحیه تیم را تضعیف نکنید و با حمایت خودتون بستر آرامش رو ایجاد کنید تا با توکل بر خدا تیم دوباره جان بگیرد وبرای رقابت حداقل گرفتن سهمیه امیدوار باشد. خواهش میکنیم اگر نظر در هر گونه فضای مجازی برای فولاد بزرگ ومحبوب میگذارید روحیه تیم رو تضعیف نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
1
15
پارسال که اس.خوزستان پرسپولیسو برد این اقای گزارشگر 90 دقیقه غر میزد میگفت چرا تو این هوا بازی گذاشتن و تیم میهمان داره اذیت میشه و .....
فولاد
|
Netherlands
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
4
12
وحید خان همچنان ستودنی هستی .فقط ی سوال دارم.با وجود تجربه بالا و بازی کردن در ورزشگاه آزادی و دربی ها اما در بازی سنتی اهواز که از بازی پرسپولیس استقلال هم برای پرسپولیس مهم تر بود و هست بشدت پر از استرس بودی و فشار تماشاگران پرسپولیس را بخوبی در تو مشهود بود من از نزدیک شاهد بهم ریختگی روحی شما بودم.نوع ضربه سر عبداله کرمی بسیار آماتوری بود و تیم با اشتباه کرمی بهم ریخت.اقای طالبلو ما هم مقصریم.صادقانه بگویم هوداران اهواز فقط در حد حرف بودند !انگار زبان تماشاگران فقط در لحظات گل زدن باز است.وقتی تیم تحت فشار بود باید ورزشگاه با هیاهو پرسپولیس را تحت فشار می گذاشت اما سکوت و سکوت و تشویق های کم و مقطعی فضا را مهمان نواز کرد بیش از حد مهمان نواز کرد.در مورد نیمکت فولاد هم باید گفت ای کاش فرکی یا ی فرد با تجربه و دور از مکنونات قلبی به تیم خاص نشسته بود جایی که باعث ایجاد شایعات در مورد باخت مهندسی شده صحبت نشود.اما سخن شما در مورد گزارشگر باید گفت مدت هاست گزارشگر های خوزستان گزارش های پر از اشتباه و توهم ارایه میدهند.گزارش های که در آن احساس می شود اگر فرد خارج استان گزارش کند احساس تعلق بیشتری به فولاد خواهد داشت !بنده بدون غرض ورزی حرف زدم و امیدوارم چاپ شود.
پاسخ ها
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
داداش من چه تشویقی.وقتی تا دقیقه 25 تیم 2 تا خورده نفسی نیست برای تشویق.فولاد هیچ چیزی برای ارائه نداشت من ورزشگاه رو دقیقه 70 ترک کردم تا بیشتر از این شاهد کوچیک شدنم نباشم
فولاد
|
Netherlands
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
1
14
لطفا بازی های بزرگ را با حضور آقای خیابانی یا مزدک پخش کنید خدا وکیلی بچه ها هر موقع گزارش کردند برخلاف اینکه ساکن تهران هستند با شور و هیجان از اصطلاح معروف خوزستان مهد فوتبال ایران صحبت میکنند و ستایش فوتبالیست های خوزستان ورد زبانشان است
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
1
8
با سلام
جناب طالب لو خسته نباشید.
مطالبی که شما عرض کردید کاملا درست و بجاست.اشتباهات هم همیشه هست.
انا مشکل اینحاست همین گزارشگر که بنده چندین سال پیش در ورزشگاه تختی شخصا با ایشان گفتگو کردم.تمام مراتب را درنظر نی گیرد چون اصلا خوزستانی نیست.
چرا ما مثل گزارشگران تبریز و اصفهان نباشیم.
چرا مایی که داعییه فوتبال ناب داریم باید در استان خودمان غریب باشیم.
فقط درد و رنج هایمان را به هنگام محرومیت ها با خوزستان تقسیم می کنیم و درست موقعی که باید همصدا باشیم شهر مان را با رنگ عوض و غیرتمان را به چوب حراج می زنیم.چطور به خواهر و برادرمان اجازه می دهیم که به بچه های شهر و محله خودشان پشت کنند.سوال اینجاست چه در تهران چه در کرج و چه الان که در بوشهر مشغول کارم.هیچگاه تیمی به غیر استانم برای اهمیتی نداشته.
اما در خصوص بازی و یا بهتر است بگوییم محاصره فولاد توسط پرسپولیس و مردم خوزستان!!! در غدیر
کافی است با ذکر این نکته که ماهنوز اصول حرفه ای فوتبال را بلدنیستیم اما اکادمی فوتبال داریم پروش بازیکن و ساخت ورزشاه مدرن را به رخ حریفان می کشیم.
سال قهرمانی فولاد
ابتدا فولاد یک برصفر عقب افتاد.
از استقلال در اهواز شکست خورد.
از سپاهان در اهواز در بیست دقیقه اول بازی قافله را وا نهاد
امسال از استقلال ضعیف 1 بر صفر عقب افتاد وبا خوش شانسی مساوی گرفتیم.
ولی مسله پرسپولیس جدابود شانس دیگر در خانه را نزد.چون پرسپولیس درست می دانست راه قهرمانیش شکست فولاد است.
مشکل فولاد و تیم های خوزستانی دقیقا مورد ذیل است:
وا دادن دقایق مهم بازی و ترس از حریف در 10 دقیقه ابتدایی بازی ها و بعضا بعد از به ثمر رسیدن گل
چطور و چگونه در فوتبال دنیا می توانید تصور کنید که ضعیف ترین تیم دو سریAو یا لالیگا وقتی که در زمین خود و حمایت هوادارن برخوردار است زمین وبازی را به دست حریف و عقب زمین را جایگاه خود قرار دهد.
چرا مانباید مثل دیگر تیمها حتی تیم سپاهان ده دقیقه اول را پر انرژی و هیجان به حریف تحمیل و ترس و عظمت را به رخ حریف بکشیم.
این است دلیل شکست تیم..ترس ترس ترس از حریف در زمین خود.
اقای سعداوی یا به قوبی حاج نعیم اینا رو به بچه ها گوشزد کن و یاد بده
مابقی رو ماهم بلدیم اموزش بدیم.
فوتبالی که فولاد ارئه می زهد یک فوتبال صرفا دفاعی بی برنامه و تاکتیک ,محتاط و آمیخته با ترس ترس ترس
بدرود
الزعیم فولاد
|
United States of America
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
14
نریموسی آبروی خوزستان رو برده همیشه
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
1
6
اتفاقا من تو شبکه اجتماعی ایشان پیام دادم که رو اعصابی و بعداز بازی نوشتم برا ایشان باخت تیم شهرتو به تیم محبوب تون پرسپولیس تبریک میگم. انسان بزرگترین اهنرباس برای تبادل انرژی دمت گرم وحید جان که حرف دل مارو زدی نفوس بد نتیجه بد میاره
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
9
روی صحبت من با مدیرکل صداوسیمای خوزستانه چرا توی استان خوزستان که اینهمه جوون مستعد داریم همیشه میکروفون تو بازیهای مهم دست آقای نریموسا از استان کهکیلویه و بویراحمده؟ کسی نیست که ندونه این اقا هیچ تعصبی به تیمهای خوزستان نداره و عاشق پرسپولیسه. وقتی تو استان خودمون گزارشگرهای جوون و خوبی داریم چرا باید این اقای غیرخوزستانی همیشه میکروفون دستش باشه؟ واقعا تلویزیون خوزستان داره ظلم میکنه به این استان. اون از لیگ یک که بازیهای نفت و استقلال اهواز نشون نمیده. اینم از لیگ برتر که میکروفون همیشه دست گزارشگر پرسپولیسیه
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
8
این گزارش گر لنگیه واقعا متاسفم براش
زنده باد فولاد
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
6
ایشون خودش رو خیلی هنرمند میدونه و اگه دقت کنید فقط بازی با تیمای سرخ ابی رو گزارش میکنه
حالم از گزارشش بهم میخوره
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
7
گزارشگر چون صداش شنیده میشه سریع مشخص شد
مصیبت های ما یکی دوتا نیست
مدیران شبیه این گزارشگر هستند وتعدادشان روز به روز بیشتر میشود
در خوزستان پراز نفت وپول استقلال اهواز پول ندارد نابود شد
استقلال خوزستان قهرمان امسال سال اخرش هست
نابود میشود
فولاد خوزستان صرفه جویی میکند چون پول نیست
مدیران غیر خوزستانی شبیه این گزارشگر به ما میخندند
بعدها میروند دیار خودشان ما میمانیم والودگی هوا وخوزستان بی امکانات ...
وسیعلم الذین ضلمو بای منقلب ینقلبون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
3
3
اقای فولاد :از شما میخوام که به ههیچوجه به هیچوجه در مورد اقای سعداوی شبهه ایجاد نکنید.ایشون سرش بره بازهم خوزستان رو ترجیح میده.مشکل سعداوی اعتماد بیش از حد به برخی از بازیکنان قدیمی وبه طور مشخص یک مدافع هست که اگه بخواهیم خوشبین باشیم و نگیم از عمد بد بازی کرد باید بگیم از نظر فنی خیلی ضعیف شده وانگیزه ای برای بازی نداره.و مشکل دوم نعیم اینه که بیش از حد به ساسان رو داده.امیدوارم با اومدن بختیار که اونم مثل ساسان میخواد خودش رو واسه تهرانیها ثابت کنه ، تیم کاملا از دست نعیم در نره.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
6
فولاد روبرو پرسپولیس بد بازی کرد و مستحق باخت بودیم. در این هیچ شکی نیست. اما نباید از گزارش مغرضانه اقای گزارشگر بسادگی عبو کنیم. این بار اول نیست که این اقا خون مردم خوزستانو بجوش میاره. پارسال ویسی با دست خالی وجوونهای تازه وارد تونست برانکو رو با همه ستاره هاش تو اهواز دو-یک ببره ولی این اقای گزارشگر به اصطلاح بیطرف نود دقیقه جوسازی کرد علیه استقلال صنعتی و عبدالله ویسی. متاسفانه صداوسیمای خوزستان خیلی ضعیف عمل میکنه و روز بروز مخاطبینش ناراضی تر میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
5
گزارشگر نمک نشناس m6
حسین 21
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
6
3
آقای طالبو مقصر اول شکست خودت بودی وروی هرسه گل مقصربودی گلریت توی این بازی باتمام دوران بازیت که گلری کردی زمین تا آسمون فرق میکرد وحق داریم شک کنیم چرا به اشتباهت اعتراف نمیکنی البته حتی اگه اعتراف کنی دیگه چه سود . گزارشگر بازی هم قبل ازاینکه خودتون شریف بیارید میدونستیم غیر خوزستانیه وبا باشگاه فولاد وهواداراش خصومت شدیدی داره
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
5
شبکه خوزستان بدترین شبکه استانی با این گزارش افتضاح
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
2
4
گزارشگر و کلا صدا وسیما عملکردشان کاملا مشخص و مردود هست.
اما! شما در این بازی بینهایت ضعیف و اماتور بودید! عات آن را سرد شدن میدانید که برای دروازه بانی با سابقه شما دلیل موجهی نیست!
شما، عبدالله کرمی و شخص سرمربی عوامل اصلی شکست بودید... عیبی ندارد فوتبال است و برد و باخت آن و ما گذشت میکنیم.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
4
اقا وحید به این ساسان انصاری بگو به بقیه بازیکنا پاش بده فکر کرده اینجا کجاس همش تکروی میکنه مگه تیم صاحب نداره بازی یک هیچ بود این اقا تک به تک حاضر نشد پاس بده تکروی کرد توپو ازش گرفتن همون توپ گل دوم خوردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
4
هرموقع اين نريموسی ياافشين چهرازي گزارش كردن يامساوي ميشد ياباخت خدا سرشاهده من تعجب كردم جطوري بازي اس خوزستان وذوب اهن با كزارشگر نريموسئ استقلال خوزستان قهرمان شد چون اين دونفر خيييييلي نحسن ولي دوگزارشگر ديگه خوب هستن
موسوي شادگان
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
4
1
وحید خان شما که از اب هوا شروع کردی تا رسیدی گزارشگر اینا مقصر باخت شما بودن اینا مقصر سه تا گل ضایع شما بودن اول که گفتی مقصری پس چرا خرابش میکنی گزارشگر بازی بچه این اب و خاکه حتما مثل من فشار بهش اومده بوده فشاری که هیچ خوزستانی اونو تحمل نمیکنه لطفا هر کسی حرفی زده رو درک کنید چیز کمی نبوده تیم شما سه تا گل خورده که خیلیا به من میگفتن گاو بندی بوده بازیتون من شغلم بازاریه بیش از چند نفر حال منو با این حرفا گرفتن با سپاس از خوزستان اسپرت و شیر مردان خوزستان
علی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
5
مسعود نریمسا پرسپولیسی دوآتیشه و ضد فولاده وحید جان به حرفهای این بابا اهمیت نده این بیست ساله داره خودشیرینی میکنه برا تیمهای تهران که شاید ببرنش شبکه سه ولی به آرزوش نرسید
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
1
همین دیگر ابوالفضل .اسم بلندی داری اما اراده صفر .تو هواداری ؟قطعا باید باشی که زحمت رفتن کشیدی.باید تشویق کنی در هر شرایطی.90 دقه .ما وظیفه درست انجام میدیم.لیدر های فولاد گویی برای ساکت کردن هواداران آمده بودند.
babak
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
1
2
اقای نریموسا گچساران یه و به شدت پرسپولیسی وهیچ تعصبی به خوزستان نداره من ایشون رو از نزدیک می شناسم ولی ادم محترمیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
1
0
یه عده یک طرفه دارن نری موسی می کوبن.ولی کی که ندونه گزارشهای نریموسی بخشی از خاطرات فوتبالی های قدیمی خوزستان.فوتبال خوزستان بدون صدای نریموسی معنی نداره.اگه نریموسی خوزستانی نیست کی خوزستانی.؟بچاپ خواهشا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
آقای نریموسا دست از گزارشات ضد خوزستانیت بردار . برو و از آقای خیابانی شرافت و صداقت و جونمردی را یاد بگیر که چگونه در گزارشاتش از خوزستان و فوتبال نابش تعریف و تمجید میکند . خلاصه بهتره هرچه زودتر خودتو جمع کنی . والله باین پاچه خواریها تهرونیها بهت بها نمیدن و نمیبرنت تهران . پس خودتو بیشتر ازاین خراب و کوچیک نکن .