به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۱۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

استقلال و فولاد خوزستان جوان‌تر شدند

استقلال و فولاد خوزستان جوان‌تر شدند

خوزستان اسپورت- تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان با ترکیبی جوان‌تر نسبت به مسابقات قبلی در هفته بیست‌وسوم لیگ ظاهر شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سه نماینده خوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر هفت امتیاز مقابل حریفان کسب کردند تا پرامتیازترین هفته را از ابتدای نیم‌فصل دوم سپری کنند. نفت آبادان در بازی بدون تماشاگر مقابل پیکان، با تکیه بر نیروهای باتجربه‌اش صاحب سه امتیاز باارزش شد و تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان با ترکیبی جوان‌تر از هفته‌های قبلی به دیدار حریفانشان رفتند.

در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به ترکیب و میانگین سنی سه تیم خوزستانی در هفته بیست‌وسوم:

استقلال و فولاد خوزستان جوان‌تر شدند

فولاد خوزستان

احسان مرادیان، یوسف وکیا، محمد اهل‌شاخه، ایوب والی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، میثم دورقی، بختیار رحمانی، محمود مطلق‌زاده، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری 11 بازیکن ترکیب اولیه فولاد خوزستان مقابل صبای قم را با مجموع 277 سال و 2 ماه تشکیل می‌دادند که میانگین سنی 25.2 سال را برای ترکیب اصلی تیم سرخ‌پوش جنوب نشان می‌داد.

فولاد همچنین در نیمه دوم از بازیکنانی مثل مجتبی نجاریان، احمد عبدالله‌زاده و هادی حبیبی‌نژاد استفاده کرد تا مجموع سنی 14 بازیکن اصلی و تعویضی فولاد خوزستان به 341 سال و 5 ماه برسد که میانگین سنی 24.3 سال را برای فولادی‌ها به جای گذاشت.

ایوب والی با 29 سال و 6 ماه باتجربه‌ترین بازیکن و مجتبی نجاریان با 19 سال جوان‌ترین بازیکن فولاد خوزستان در این هفته بودند.

استقلال و فولاد خوزستان جوان‌تر شدند

استقلال خوزستان
تیم استقلال خوزستان در حالی برابر ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت که وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمد طیبی، علی دغاغله، سلمان بحرانی، مصطفی ماهی، حسین بهرامی، مهدی زبیدی، حسن بیت‌سعید و آلویس نانگ در ترکیب اولیه این تیم قرار گرفته بودند، ترکیبی با مجموع 292 سال و 9 ماه که میانگین سنی 26.6 سال را برای آبی‌پوشان ثبت کرد.

استقلالی‌ها در جریان بازی هم سه تعویض انجام دادند و پیمان حشمتی، آرش افشین و یونس دلفی را به میدان فرستاند تا مجموع سنی 14 نفره آبی‌های دیار کارون به 359 سال و یک ماه رسیده و میانگین سنی 25.6 سال برای مجموع نفرات اصلی و تعویضی ثبت شود.

آلویس نانگ با 33 سال و 10 ماه باتجربه‌ترین بازیکن و یونس دلفی با 16 سال جوان‌ترین بازیکن استقلال خوزستان در بازی با ماشین‌سازی بودند.

استقلال و فولاد خوزستان جوان‌تر شدند

صنعت‌نفت آبادان
اما صنعت‌نفت آبادان با ترکیب متشکل از ناصر سالاری، علی عبدالله زاده، حسین بغلانی، رضا نورمحمدی، عزیز معبودی، زبیر نیک‌نفس، گوی هیان کیم، حکیم نصاری، محمد پورمحمد، بهادر عبدی و محمد شادکام به دیدار پیکان تهران رفت که مجموع 319 سال و 3 ماه و میانگین سنی 29 سال را برای زردپوشان آبادانی به‌جای گذاشت.

مجتبی ممشلی، علی هلیچی و برونو اولیویرا هم نفرات تعویضی صنعت‌نفت بودند که با حضور این بازیکنان، مجموع سنی 14 بازیکن تیم زردپوش آبادان به 395 سال و 8 ماه رسید و میانگین سنی 28.2 سال برای صنعت‌نفت ثبت شد.

رضا نورمحمدی با 35 سال و 8 ماه باتجربه‌ترین بازیکن و علی هلیچی با 21 سال و 4 ماه جوان‌ترین بازیکن صنعت‌نفت در بازی مقابل پیکان بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
1
8
امیدوارم هر سه تیم خوزستانی تو این هفته های باقی مونده دل مارو شاد کنند با نتایج خوب