به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۱۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/حضور فیروز در رختکن ماشین‌سازی

خوزستان اسپورت- فیروز کریمی سرمربی نفت آبادان که امروز از نشستن روی نیمکت تیمش محروم است، قبل از آغاز بازی صنعت‌نفت و ماشین سازی به رختکن تیم میزبان رفت و دفایقی با فرهاد کاظمی صحبت کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اکبر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
1
1
اصلاً بعید نیست که فیروز کریمی با کاظمی تبانی کرده باشه تا اولین برد ماشین سازی در تبریز شکل بگیره، علاوه بر عملکرد بسیار ضعیف کلیت تیم، بعضی بازیکنان صنعت نفت هم به طور غیر عادی توپ لو میدادند، متاسفانه این مسائل قبلاً سابقه داشته، استاد احمد طوسی(سرمربی سابق صنعت نفت و مدرس فعلی فوتبال در دانشگاه های ایالات‌متحده) در جایی گفتن که در زمان مربیگری در صنعت نفت یکی از بازیکنان تیم (...) که اتفاقاً خوزستانی هم بود (اهل ایذه) پیش ایشون میاد و در حالی که گریه و زاری میکرده اعتراف میکنه که: " در مقابل فلان تیم و فلان تیم در ازای دریافت پول عمداً پنالتی داده و باعث شکست تیم صنعت نفت شده "... در همون سال صنعت نفت سقوط کرد, لعنت به آدم خائن در هر زمان و موضوعی...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
2
ما آبادانیا باید خفه خون بگیریم چون سه نفر غریبه هر بلای خواستن سرمون آوردن
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
2
وقتی تیم بدون مهاجم میره تو زمین و سرنوشت نوروزی و زلیکانی نا معلومه و صلاح حسن هم برای رد کم کنی 15دقیقه بازی میکنه خیلی از فکرها ب سر هرکسی میاد ؟؟؟؟؟؟؟