به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

10 نکته از بازی فولاد - استقلال

خوزستان اسپورت
11 نکته از بازی فولاد - استقلال

چهارمین دربی تیم های فولاد و استقلال خوزستان عصر روز جمعه 17 بهمن در استادیوم 50 هزار نفری الغدیر اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فولاد برای رسیدن به صدر جدول و استقلال برای بهبود وضعیت در جدول رده بندی به امتیازات این بازی حساس چشم دوخته اند. با هم نکاتی در خصوص این دیدار را مرور می کینم.

1- در کنار سه شکست استقلال خوزستان مقابل فولاد؛ عبدالله ویسی سه شکست را برابر دراگان اسکوچیچ تجربه کرده است. اسکوچیچ دو بار به عنوان سرمربی ملوان و یک بار به عنوان سرمربی فولاد توانسته مقابل استقلال خوزستان به پیروزی برسد.

2- اسماعیل شریفات تنها بازیکنی است که در سه بازی قبلی این دو تیم خوزستانی موفق به زدن دو گل شده است.

3- هیچ یک از بازیکنان فعلی استقلال خوزستان با پیراهن این تیم به فولاد گل نزده اند ولی برخی از این بازیکنان با لباس سایر تیم ها دروازه فولاد را گشوده اند. سیدمهدی سیدصالحی یکی از این بازیکنان است که سال قبل در دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس و فولاد موفق به گشودن دروازه فولاد شد.

4- محمد قاضی سال گذشته با لباس استقلال تهران به استقلال خوزستان گل زده بود. محمد قاضی، یوسف وکیا و اسماعیل شریفات سه بازیکن از تیم فعلی فولاد هستند که سابقه گلزنی به استقلال خوزستان را در کارنامه دارند.

5- در دو فصل اخیر، هر دو بازی دور رفت استقلال و فولاد خوزستان در استادیوم تختی اهواز انجام شد. این در حالیست که بازی برگشت فصل گذشته در الغدیر به انجام رسید و قرار است که بازی فردا نیز در همین ورزشگاه انجام شود.

6- سه بازی قبلی این دو تیم در مجموع با سه اخراجی از تیم استقلال خوزستان همراه بوده است. محمد طیبی و عبدالهادی خنیفر کارت قرمز گرفته بودند. بهمن روشنایی هم در اعتراض به قضاوت غلامرضا جباری داور بازی رفت فصل جاری از روی نیمکت تیمش اخراج شد.

7- فولاد خوزستان در سه بازی قبلی برابر استقلال خوزستان از سه دروازه بان استفاده کرده بود. ارشاد یوسفی، سوشا مکانی و علیرضا سلیمی هر کدام یک بار برابر استقلال خوزستان به میدان رفتند.
 
8- عبدالهادی خنیفر، مهدی مؤمنی و حجت چهارمحالی از استقلال خوزستان سابقه عضویت در فولاد خوزستان را داشته اند. در سوی مقابل، هیچ کدام از یاران فولاد در تیم آبی پوش خوزستانی حضور نداشته اند.

9- استقلال خوزستان نسبت به بازی هفته گذشته، دو بازیکن به نام های محمد طیبی و روح الله سیف اللهی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. فولاد اما نسبت به بازی هفته گذشته، دو بازیکن به نام های لئونارد مساریچ و امید خالدی که محروم بودند را فردا در اختیار خواهد داشت.

10- مهرداد جماعتی پس از بختیار رحمانی و ایوب والی سومین کاپیتان فولاد برابر استقلال خوزستان خواهد بود. همچنین عبدالهادی خنیفر بعد از سهراب بختیاری زاده و ایمان مبعلی سومین کاپیتان استقلال خوزستان برابر فولاد محسوب می شود.

11 نکته از بازی فولاد - استقلال


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
2
ممنون از خبر گزاری ورزش خوزستان