به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

در حاشیه دیدار استقلال – فولاد (1)

تیم های فولاد و استقلال خوزستان از ساعت 17:15 امروز برگزار کننده آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگا های ایران خواهند بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که کمتر از سی دقیقه به آغاز دیدار تیم های فولاد و استقلال خوزستان باقی مانده، تماشاگران در حال ورود به استادیوم 50 هزار نفری الغدیر اهواز هستند. حاشیه های قبل از شروع این دیدار را با هم مرور کنید.

* فروش بلیط از ساعت 14:30 آغاز و درهای ورزشگاه از ساعت 15 به روز تماشاگران باز شدند.

* اتوبوس تیم استقلال خوزستان زودتر از اتوبوس فولاد خوزستان به ورزشگاه رسید و شاگردان عبدالله ویسی قبل از شاگردان اسکوچیچ برای گرم کردن وارد زمین چمن شدند.

* با وجودی که استقلال خوزستان میزبان مسابقه است، اکثریت حاضران در ورزشگاه را طرفداران فولاد تشکیل می دهند. تماشاگران استقلال خوزستان نیز پرچم بزرگی به رنگ آبی و سفید را روی سکوهای محل استقرار هواداران این تیم قرار داده اند.

* با توجه به همشهری بودن دو تیم، اختصاص تنها 10 درصد به هواداران تیم مهمان در این بازی لحاظ نمی شود. طبق توافق مسئولان دو باشگاه، سکوهای استادیوم به شکل مساوی بین طرفداران استقلال و فولاد تقسیم شده است. سکوهای نیمه مربوط به طرفداران فولاد تا این لحظه بیش از 5 هزار تماشاگر را در خود جای داده ولی در سکوهای نیمه مربوط به استقلال کمتر از 500 نفر حضور یافته اند.

* احسان حاجی نجف مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قبل از مسابقه به محل استقرار خبرنگاران رسانه های گروهی مراجعه کرده و جویای وضعیت موجود شد.

* تعدادی از افراد متفرقه در پیست دو و میدانی ورزشگاه دیده می شوند که احتمالاً به هنگام شروع مسابقه توسط نماینده سازمان لیگ به خارج از محوطه مذکور هدایت خواهند شد.



پیامک :5000291247