به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

ساسان با تیم دایی اوج می‌گیرد؟

ساسان با تیم دایی اوج می‌گیرد؟

خوزستان اسپورت- در چنین مقطعی از نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم بود که درخشش مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان آغاز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، ساسان انصاری که نیم‌فصل نخست لیگ شانزدهم را به‌عنوان صدرنشین جدول گلزنان به پایان رسانده بود، از ابتدای نیم‌فصل دوم توفیق چندانی در امر گلزنی نداشته و با انتقاداتی مواجه شده است.

این بازیکن 26 ساله که صدر جدول گلزنان را به مهدی طارمی تحویل داده است، در چنین مقطعی از نیم‌فصل اول نیز در رده دوم جدول گلزنان قرار داشت اما با درخشش در هفته‌های پایانی دور رفت بهترین گلزن نیم‌فصل شد.

انصاری پس از بازگشت مجددش به فولاد خوزستان، تا پایان هفته یازدهم 6 گل زده بود و بعد از محمد قاضی در ردیف دوم جدول گلزنان قرار داشت، اما طی 3 بازی مقابل نفت تهران، استقلال خوزستان و نفت آبادان 6 گل دیگر به‌ثمر رساند تا به یکباره اوج بگیرد و با فاصله از سایر رقیبانش در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. انصاری ابتدا مقابل تیم علی دایی هت‌تریک کرد، سپس تک گل فولاد را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد و در نهایت دوگل برابر نفت آبادان به‌ثمر رساند تا سه هفته درخشان را سپری کند.

مهاجم نورآبادی فولاد خوزستان حالا به مقطع مشابهی از نیم‌فصل اول رسیده و در حالی که باز هم با اختلاف یک گل در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفته است، همراه با تیمش به ترتیب به دیدار تیم‌های نفت تهران، استقلال خوزستان و نفت آبادان خواهد رفت تا برای بازپس‌گیری صدر جدول گلزنان تلاش کند. ضمن اینکه بازی با پیکان تهران در هفته پایانی لیگ را نیز پیش روی خواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید که آیا ساسان انصاری می‌تواند درخشش نیم‌فصل اول در چنین مقطعی را تکرار کند و به صدر جدول گلزنان لیگ شانزدهم صعود کند؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
1
3
ساسان ازوقتی به برنامه نود دعوت شد. به طور فاحش هم ازنظر فنی وهم روحی افت داشته .انگار دلش بافولاد نیست.ما میخواهیم دراین چند بازی آینده جبرات نمایدوآقای گل شود.ساسان جان بایک کمی شجاعت وسرعت عمل این امر ممکن است.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
1
3
علی جان جهت اطلاعت ساسان بعد از برنامه 90 تو دو بازی بعد 3 گل زد
یک گل به استقلال خوزستان و دو گل به نفت ابادان
تو بازیهای بعد هم با همه توان و با غیرت بازی کرده
گل زدن به مسایل فنی هم میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
4
انشالله این پسر مغرور بتونه دوگل دیگر برابر نفت بزنه و خودی نشون بده با اینکه از تعامل اخلاقیش خوشمون نمیاد m6
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
1
3
ساسان با تک روی هاش که قابل اصلاح نیست داره به فولاد لطمه میزند شاید اگر این بازیکن در خدمت تیم بود شرایط بهتری داشتیم.مخرب ترین بازیکن نیم فصل دوم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
2
0
اگر هافبک هایی که در پرسپولیس طارمی را تغذیه میکنن در فولاد بودن الان همین ساسان با 25 گل در صدر بود بنابراین همین تعداد گل با این هافبک های کم دقت فولاد نوبره . ساسان باید در این هفته های پایانی در گل زدن دقت بیشتری بکنه .
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
تا جایی که یادمه ساسان چهار هفته اول پرسپولیس بود از بس سطح فنیش پایین بود برانکو بازیش نمیداد. زمانی هم بود که طارمی بازی نمیکرد بخاطر مشکلاتش