به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

عکس/اوج‌گیری دوباره ساسان با تیم دایی

عکس/اوج‌گیری دوباره ساسان با تیم دایی

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فولاد خوزستان همانند نیم‌فصل اول پس از بازی مقابل نفت تهران به صدر جدول گلزنان صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، ساسان انصاری پس از به ثمر رساندن دوگل در بازی روز گذشته مقابل نفت تهران به صدر جدول گلزنان بازگشت تا حکایت دور رفت برای این بازیکن تکرار شود. انصاری تا قبل از بازی دور رفت مقابل نفت تهران در ردیف دوم جدول گلزنان قرار داشت و پس از هت‌تریک در آن مسابقه از محمد قاضی سبقت گرفت و صدرنشین جدول گلزنان شد.

این بازیکن 26 ساله فولادی‌ها پس از چند هفته ناکامی در امر گلزنی جایش را به مهدی طارمی داد اما باز هم در دیدار با نفت تهران خوش درخشید و این بار دوگل به تیم دایی زد تا همانند نیم‌فصل اول و بعد از بازی با نفت تهران به صدر جدول گلزنان صعود کند.

انصاری که در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی سال گذشته به فولاد بازگشت، تاکنون 15 گل در فصل جاری مسابقات لیگ برتر زده است که یک-سوم از این گل‌ها در برابر نفت تهران به‌ثمر رسیده است.

پیش از بازی نفت تهران و فولاد خوزستان در مطلبی با عنوان «ساسان با تیم دایی اوج می‌گیرد؟» این سئوال را مطرح کردیم که آیا ساسان انصاری می‌تواند درخشش نیم‌فصل اول در چنین مقطعی را تکرار کند و به صدر جدول گلزنان لیگ شانزدهم صعود کند؟

مهاجم نورآبادی فولاد خوزستان سه بازی دیگر فرصت خواهد داشت تا تعداد گل‌هایش در لیگ شانزدهم را افزایش دهد و برای رسیدن به عنوان آقای گل لیگ شانزدهم خیز بردارد.

پیامک :5000291247