به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ October 2024 07
کد خبر: ۱۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

گسترش 1 – نفت 0؛ شکست نفت در ایستگاه آخر

گسترش 1 – نفت 0؛ شکست نفت در ایستگاه آخر

خوزستان اسپورت:
هفته سی‌ام لیگ برتر – استادیوم بنیان‌دیزل تبریز
پنجشنبه 14 اردیبهشت 96 – ساعت: 18
گسترش فولاد تبریز 1 – صنعت‌نفت آبادان 0
گل: لوسیانو پریرا (37)
داور: تورج حق‌وردی
کمک داوران: محمد عطایی و علی دودانگه
تماشاگر: دویست نفر

گسترش فولاد تبریز: فرناندو خسوس، بابک حاتمی، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، علیرضا نقی‌زاده، داریوش شجاعیان، رضا خالقی‌فر، محمد امین درویشی و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، علی هلیچی، علیرضا نورمحمدی، رشید البی، مجتبی ممشلی، عزیز معبودی، مسلم مجدمی، امیر زلیکانی، حکیم نصاری، بهادر عبدی و محمد شادکام
سرمربی: فیروز کریمی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز و صنعت‌نفت آبادان با یک گل به‌سود تیم میزبان خاتمه یافت.

صنعت‌نفت در شرایطی مقابل گسترش‌فولاد به میدان رفت که اگر سه امتیاز این بازی را کسب می‌کرد، در جدول بالاتر از تیم گسترش قرار می‌گرفت. فیروز کریمی در این دیدار نیز به مانند دو بازی قبلی از سه مدافع میانی در ترکیب اصلی استفاده کرد و این در حالی بود که حسین بغلانی و علی عبدالله‌زاده در خط دفاعی این تیم غیبت داشتند. گسترش‌فولاد تبریز هم با ترکیبی تهاجمی در بازی خانگی گام به میدان نهاد تا ضمن پیروزی در این دیدار جایگاهش را در جدول بهبود ببخشد.

گسترش فولاد بازی را خوب شروع کرد؛ شاگردان فراز کمالوند در نیمه نخست عملکرد بهتری داشتند و بعد از چند موقعیتی که از دست دادند به گل برتری نیز رسیدند. گسترشی‌ها دقایق باقیمانده را نیز کنترل کردند و توانستندبرنده به رختکن بروند.

در ابتدای نیمه دوم شاگردان فیروز کریمی چند فرصت گلزنی روی دروازه گسترش پی ریزی کردند اما موفق نبودند. در ادامه بازی پایاپای دنبال شد و دو تیم نیز موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف خلق کردند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا سه امتیاز به گسترش فولاد برسد.

شرح گل
1-0 (گسترش): یک ضربه آزاد در پشت محوطه جریمه نفت آبادان نصیب تیم گسترش شد. لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم میزبان پشت توپ ایستاد و این ضربه را تبدیل به گل سه امتیازی گسترش فولاد کرد.

در حاشیه
* بازی گسترش‌فولاد و صنعت‌نفت از کم‌تماشاگرترین دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر بود.
* قبل از آغاز مسابقه به‌دلیل احترام به روح درگذشتگان حادثه معدن زغال‌سنگ، یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اختصاصی تیم گسترش اعلام شد.
* فراز کمالوند که سابقه دستیاری فیروز کریمی را داشته است، قبل از شروع مسابقه به سراغ سرمربی نفت آبادان رفت و استقبال گرمی از وی داشت.
* گسترش فولاد پس از 9 هفته که در مقابل حریفان خود نتوانسته بود به پیروزی برسد، در گام آخر موفق شد این طلسم را باطل کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
صنعت نفت استاد خارج کردن تیمهای بحران زده از بحرانه مثلا میره پرسپولیس - اس تهران - سپاهان - پیکان و ..... میبره و با تراکتوریها - ذوبیها و .... مساوی میکنه اونوقت میاد به فولاد بحران زده ای که هفته ها بود رنگ پیروزی ندیده بود یا همین گسترش میبازه . آخه بنده خدا تیممون خیلی با مرام و با عاطفس یاری دهنده مظلومینه . همین مرامش منو کشته .