به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ October 2024 07
کد خبر: ۱۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

عیسی‌زاده: به دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم

عیسی‌زاده: به دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان می‌گوید از سرمربی جدید تیم انتظار رتبه بالای جدولی دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره جذب فراز کمالوند و هدفگذاری نفت آبادان در فصل پیش رو، اظهار کرد: طبق برنامه‌ای که از سه سال قبل برای تیم نفت آبادن داشته‌ایم، امسال به دنبال رتبه تک رقمی و بالای جدولی هستیم. به هر حال آقای کمالوند هم تجربه خوبی با تیم‌های لیگ برتری داشته و این انتظار را از او داریم تا نتایج خوبی در مسابقات بگیریم.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شد قبل از اتمام فصل با کمالوند مذاکره کرده است، توضیح داد: دیداری که قبل از اتمام فصل داشتیم دوستانه بود و هیچ مذاکره‌ای درباره سرمربیگری نداشتیم. ما بعد از اتمام مسابقات با آقای کمالوند تماس گرفتیم و قرارداد بستیم. بنابراین این صحبت‌ها صحیح نیست.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادن در مورد جذب جاسم کرار و مذاکره با سایر بازیکنان، عنوان کرد: کرار نمی‌خواست در ایران بازی کند اما انسان ممکن است تصمیمش عوض شود. امیدوارم حضور این بازیکن امسال به سود نفت باشد. ضمن اینکه با دو سه بازیکن دیگر هم مذاکره داشته‌ایم که ظرف چند روز آینده قراردادشان امضا خواهد شد. در بین آن‌ها، هم بازیکن بومی و هم غیربومی وجود دارد.

عیسی‌زاده در پاسخ به این پرسش که تمرین‌های نفت آبادان از چه زمانی آغاز می‌شود؟ گفت: حداکثر از 12 روز دیگر، تمرین‌ها را شروع می‌کنیم و برنامه‌ریزی اولیه را سرمربی تیم انجام خواهد دارد. اردوی داخلی یا خارجی هم خواهیم داشت که بعد از شروع تمرین‌ها، مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی نفت برای حضور پرقدرت در لیگ هفدهم گفت:‌ خدا را شکر هواداران حمایت خوبی از ما تا اینجای کار داشته‌اند و از عملکرد تیم در نقل و انتقالات هم راضی هستند. این حمایت را در فضای مجازی می‌توانیم ببینیم و می‌خواهیم با تمام قوا در لیگ شرکت کنیم.

عیسی‌زاده در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نفت با توجه به خریدهای گران قیمتش، به مشکل مالی بر نخواهد خورد؟ تصریح کرد: مشکل مالی همیشه وجود دارد و تنها مختص یک باشگاه نیست اما امیدوارم با حمایت مسئولان استان و به خصوص مسئولان منطقه آزاد و همچنین کمک‌های وزارت نفت که اسپانسرمان است، مشکلی نداشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
4
به امید حضور پرقدرت
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
4
آقای عیسی زاده با این سرمربی و با این بازیکنان خوب و با این اسپانسر قوی و با اینهمه هوادار عاشق و متعصب به کمتر از کسب سهمیه راضی نمیشیم . تازه در همین فصلی که گذشت و علی رغم بازیکنان معمولی اگر چندتا بازی خانگی را برده بودیم راحت میتونستیم سهمیه آسیایی کسب کنیم پس حالا چرا که نه .
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
2
جناب عیسی زاده اگه ۳ بازیکن با کیفیت جذب کنیم حتما باید با انگیزه کسب سهمیه شرکت کنیم وگرنه مقام تک رقمی بی ارزشه
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
1
آقای عیسی زاده اول از شما سپاسگذاریم ب خاطر عملکرد امسال دوم چرا با بازیکنانی مثل بغلانی _ نصاری _ شادکام _ذلیکانی _ سالاری ووووو هنوز قرار داد امضا نکردید و چرا با سجاد مشکل پور و طالب ریکانی قرار داد نمیبندید
علی بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
2
اقای عیسی زاده بابت عملکرد شما وسرمربی تیم به جذب بازیکنان مطرح وباکیفیت سپاس گزاریم ..از شما خواهش میکنیم که با بازیکنایی مثل نصاری ،بغلانی ،زبیر ،ذلیکانی ،شادکام.وسالاری قرارداد ببندید وازشما خواهش میکنم که با طالب ریکانی وسجاد مشکل پور وارد مذاکره شوید ..نوکرتم دایی
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
با تشكر از زحمات اقاي عيسي زاده ايشان بعد از انقلاب بهنرين مدير صنعت نفت بودند دو بار تيم را ليگ برتري كردند هر دو بار هم موفق شدند تيم را در ليگ برتر حفظ كنند امسال هم خدا روشكر به موقع شروع كردند و يكي از بهترين مربيان ايران كه پدر و مادرشان اباداني هستن را جذب كردند اميدوارم با تقويت خطوط دفاع هافبك و مهاجم تيمي مقندر راهي مسابقات كنند البته اگر بعضي از اقايون پيشكسوت اجازه بدهند اقايون پيشكسوت ليگ خوزستان ليگ دو به شماها و پسرانتان تيم نمي دهند دست از سر صنعت برداريد بخدا نفر بعدي هم بيياد شما ها رو انتخاب نميكند فقط منتظر باخت تيم هستيد