به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

انتقاد بختیاری‌زاده از مربیان استقلال خوزستان

سیاوس بختیاری‌زاده  اعتقاد دارد که دستیاران عبدالله ویسی در کادر فنی استقلال خوزستان کمکی به این مربی نکرده اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بختیاری‌زاده در رابطه با شکست استقلال خوزستان مقابل فولاد در دربی می‌گوید: من اعتقاد دارم یا عبدالله ویسی به مربیان استقلال خوزستان اعتقادی ندارد یا مربیان این تیم مشاوره های لازم را به ویسی نمی‌دهند. شما ببینید کورش بختیاری‌زاده و نعیم سعداوی به خوبی دراگان اسکوچیچ را در هدایت فولاد یاری می‌کنند ولی در استقلال خوزستان این اتفاق نمی افتد.

بازیکن اسبق فوتبال خوزستان و ایران در ادامه توضیح می دهد: کورش بختیاری‌زاده و نعیم سعداوی که سال ها با ویسی همبازی بودند، به خوبی با تفکرات او آشنایی داشتند. مربیان فولاد به همین دلیل به بازیکنان استقلال خوزستان اجازه می دادند تا از دروازه تیم خودی دور شده و به نیمه زمین فولاد بیایند، سپس با استفاده از کند بودن خط دفاعی استقلال به این تیم حمله کنند. اخراج موسی کولی بالی هم ضربه بزرگی بود که به استقلال وارد شد و این مهره قابل اعتماد ویسی در همان چند دقیقه اول از بازی اخراج شد.

بختیاری زاده در ادمه می گوید: مصاحبه های بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان قبل از دربی نشان می داد که این تیم برای جبران باخت های قبلی به میدان می آید. همین موضوع باعث شد تا کادر فنی فولاد برای استقلال خوزستان تله گذاری کند و به آن ها اجازه تصاحب توپ و دور شدن از دروازه پرویز کریمی را بدهد.

وی می افزاید: نکته عجیب این بود که استقلال خوزستان تا دقیقه آخر مسابقه به ارسال های بلند برای سیدصالحی ادامه می داد و این دقیقاً همان چیزی بود که تیم فولاد دنبال آن می گشت.

این مربی فوتبال خوزستان که سابقه کاپیتانی تیم فولاد را داشته، در خاتمه صحبت هایش می گوید: در مججموع دربی خوزستان مسابقه جذابی بود که پرگل از آب درآمد و تماشاگران را راضی کرد.


پیامک :5000291247