به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 16
کد خبر: ۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

درگیری و ترک زمین بازیکنان ذوب آهن

بازیکنان ذوب آهن اصفهان در اعتراض به قضاوت داوران ترک زمین کردند

جنجال و درگیری باعث نیمه تمام ماندن یکی از بازی های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های ایران شد.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، سومین هفته لیگ برتر فوتبال جوانان ایران در حالی به انجام رسید که بازی تیم های جوانان پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان در مشهد به دلیل درگیری بازیکنان ذوب آهن با داور و ترک زمین در اعتراض به قضاوت داوران نیمه تمام ماند.

در این هفته، تیم جوانان استقلال اهواز موفق شد در خانه با نتیجه سه بر یک مقابل مس رفسنجان صاحب پیروزی شود و تیم پرمهره جوانان فولاد خوزستان نیز با حضور بازیکنان ملی پوش خود برابر جوانان نفت اهواز با همین نتیجه به پیروزی رسید.

جوانان صنعت نفت آبادان نیز در آبادان با دو گل فجرسپاسی شیراز را مغلوب کردند و گهر دورود دو بر صفر تراکتورسازی تبریز را شکست داد. همچنین سپاهان اصفهان در کرمان با یک گل برابر مس کرمان پیروز شد.

حادثه بزرگ هفته در مشهد رخ داد. بازی تیم های جوانان پدیده و ذوب آهن در حالی که با تک گل رضا رحیمی به سود پدیده در جریان بود، پس از اخراج مدافع ذوب آهن و اعتراض شدید و ترک زمین بازیکنان این تیم اصفهانی نیمه تمام باقی ماند. نتیجه این بازی به دلیل ترک زمین از سوی بازیکنان ذوب آهن، سه بر صفر به سود پدیده مشهد اعلام شد.

برای مشاهده جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های ایران می توانید صفحه جداول لیگ های سایت ورزش خوزستان را مشاهده کنید.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها