به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ October 2024 07
کد خبر: ۱۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۹ نظر
می‌توانستیم سه چهار گل به استقلال بزنیم

کمالوند: این پیروزی تقدیم به هواداران مظلوم آبادان

کمالوند: این پیروزی تقدیم به هواداران مظلوم آبادان

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که می‌توانستند با گل‌های بیشتری استقلال را شکست دهند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: جا دارد از هواداران مظلوم که در این گرمای 55 درجه آبادان در ورزشگاه حاضر شدند، تشکر و این برد را به آنها و روح پدرم که در این شهر به دنیا آمد و الان خوشحال است، تقدیم می‌کنم. از همه مردم به خاطر حمایت تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از نتیجه راضی هستم، البته زیاده‌خواه نیستم، اما استحقاق پیروزی با اختلاف سه چهار گل را داشتیم. موقعیتی به استقلال ندادیم و فراتر از انتظار بازی کردیم. فکر می‌کردم از هفته پنجم راه بیفتیم، اما بهتر از تصور بودیم. اگر چه قبل بازی گفته بودم از برد خوشحال نمی‌شوم و از باخت ناراحت نخواهم شد. چون اول راه هستیم.

کمالوند تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهم زمین خوب در اختیار ما بدهند. ضمن اینکه پولی به بازیکنان نداده‌ایم. با این حال همه پشتکار دارند که تیم به موفقیت برسد. خوشحالم طلسم استقلال در آبادان شکست. مردم قبل از بازی می‌گفتند سه بازی است که شکست می‌خورند. نباید از استقلال و کادر فنی خوب استقلال گذشت، اما اگر توپ‌های شیمبا به گل تبدیل می‌شد، با اختلاف می‌بردیم.

وی در خصوص مرتضی اسدی گفت: ضربه بدی به او خورد. من به او وابسته هستم چون مدیریت خوبی دارد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که پس از خروج اسدی بازی را مدیریت کردند. امیدوارم مشکل اسدی جدی نباشد و برگردد.

سرمربی نفت آبادان با بیان اینکه برد امروز لطف خدا بود، تصریح کرد: در مورد شیمبا حرف‌هایی زدند که عده قلیلی هستند که در کار صنعت نفت گذاشته و باید بروند دنبال زندگی‌شان.خدا کمک کند می‌خواهیم رتبه تک رقمی داشته باشیم.

کمالوند اظهار داشت: کرار به این خاطر تعویض کردم که نگران مصدومیتش بودم. روزی که می خواستم کرار را بیاورم، گفتند حاشیه دارد. گفتم کرار با من و دیدید که با وجود اینکه تمرین نکرده بود، بازی خوبی انجام داد و مطمئن هستم بهتر از این خواهد شد. دیدید که کرار چقدر در زمین تحرک داشت و تا سه چهار بازی آینده هماهنگی بین بازیکنان بیشتر خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
7
ازهر نظر سرتر از حریف بودیم حریف فقط خشونت داشت که متاسفانه داور بی اعتنا بود
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
5
آقای کمال وند خدا پدر شما را بیامرزد امید وارم روح ایشان با این برد شاد شود _ آقای کمال وند خیلی از شما ممنونیم واقعا زحمت کشیدید وقتی هر آبادانی بازی نفت رو در این فصل ببینه واقعا افتخار میکنه ب خودش بتیمش _ من امشب سرم رو بالا گرفتم و این ب خاطر زحمات شما و آقای عیسی زاده هستش و مابقی مسئولین و مربیان _ آقای کمالوند تو آبادان مردم ب خوبی درک میکنن کی خادم اوناست شک نکن مردم در کنار شما هستن و هر کسی بخواد خللی در کار شما ایجاد کنه با عکس العمل سریع مردم آبادان مواجع میشه _ ور در آخر دست شما را میبوسم
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
5
دمت گرم خوشم اومد از ترکیبت مثل فولاد باترس بازی نکردید به نظرم این استقلال بود که ترسیده بود
jafar
|
Switzerland
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
5
با درود به آقای کمال وند و تیم صنعت نفت آبادان ؛ واقعا استقلال خوش شانس بود که چهار تا گل نخورد ولی بنده به یک نکته اشاره می کنم و اینکه مخصوصا در نیمه دوم در مواقعیکه ما صاحب توپ می شدیم بایستی با پاسکاری صحیح و حفظ توپ از فشار حریف روی دفاع تیم کم می کردیم ولی از طرفی نکته مثبت اینکه با دفاع منطقی همه راه ها را به روی حریف بسته بودیم که با توجه به اینکه اولین بازی در لیگ بود بچه ها عالی کار کردند .
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
6
خدا رو شکر که خستگی استادیوم با برد شیرین از تنم در رفت
تبریک به نفت تبریک به هواداری فهیم فهیم فهیم و با غیرت که دلیل برد ترس استقلال از وجود این تماشاچی و دادن انگیزه به تیم خودی در کنار بازی خوب تیم که اینگونه به دست اومد
واقعا شهر آبادان یکپارچه شور و شادی شد
تبریک به تمامی هوادارای نفت
آره دیگه اینگونه ست که میگن مردم آبادان باید با جایی دیگه فرق دارن
علیرضا
|
Australia
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
4
با سلام من بچه ابادانم و ساکن مشهد خواستم از همینجا تشکر ویژه ای کنم از هواداران که توی این گرمایی 55 درجه اومدن و تیم را تشویق کردن و همچنین از بازیکنان و کادر با دانش تیم وا قعا دست همه درد نکنه حیف شد بیشتر گل نزدیم ولی در کل بازی خوبی بود و صنعت نشون داد امسال شخصیت تیمی خیلی خوبی به خودش گرفته این برد مبارک کل خوزستانیها کمالوند دست شما درد نکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
2
این برد مبارک خوزستانیها و به خصوص ابادان. حمایت حمایت ابادان برزیلته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
2
آهای حلب کجایی . ببخشید که صنعت داغدارت کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
حلب حلب حلب رفتی کجا حلب . میدونم طرفدار فولادی ولی ما برخلاف تو برای فولاد و اس خوزستان هم آرزوی موفقیت داریم