به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

کمالوند: صنعت واقعی را از هفته پنجم ببینید

کمالوند: صنعت واقعی را از هفته پنجم ببینید

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان می‌گوید هفته پنجم یا ششم، بعد از تعطیلی 20 روزه لیگ، می‌توانید صنعت نفت واقعی را ببینید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، آنچه امروز در صنعت نفت آبادان می‌بینیم، کلکسیونی از طلسم‌های شکسته شده است که با پیروزی این تیم مقابل استقلال در هفته اول رخ داده است. همه اینها را هم باید به حساب فراز کمالوندی بنویسیم که جدا از آبادانی بودن مادرش، نخستین سرمربی غیربومی تیم صنعت است که اینطور توانسته میان هواداران محبوب شود و هنوز نیامده دست به شکستن طلسم و شاد کردن هواداران بزند.

او این روزها حتی پای خود را کمی فراتر گذاشته و با دیدن شرایط زندگی آبادانی‌ها به نوعی صدای مردم مظلوم شهر شده. مردمی که به قول خودش نفس شان به صنعت نفت آبادان بسته است و بس. به همین خاطر است که می‌خواهد در کنار اینکه صنعت نفت را به رتبه‌های بالای جدول برساند، تا جایی که می‌تواند درباره وضعیت زندگی شهروندان آبادانی نیز در رسانه‌ها بحث کند و در این حوزه اثر بگذارد.

یک برد آوردید، چندین طلسم شکستید و حسابی محبوب شدید. شروع خوبی است.
 خدا را صد هزار مرتبه شکر. همه اینها لطف خداست و دعای خیر پدر و مادرم. خدا را شکر که اول کار رابطه خوبی بین مردم با ما و تیم صنعت ایجاد شد.

ماجرای این طلسم‌هایی که درباره شان گفته بودید، چه بود؟
 در 7، 8 سالی که در لیگ برتر کار می‌کنم، تا به حال بازی اول را نبرده بودم و این فصل این طلسم خودم شکست و توانستم لیگ را با برد شروع کنم. ضمن اینکه صنعت نفت هم 16، 17 سال بود که استقلال را در آبادان شکست نداده بود. خدا را شکر که این طلسم‌ها شکسته شد.

استقبالی که از این بازی شد، در آن گرمای هوا واقعاً عجیب بود.
 مردم سنگ تمام گذاشتند. آنها در این گرمای نزدیک 60 درجه، از ساعت‌ها قبل از بازی به ورزشگاه آمدند و منتظر ماندند تا بازی شروع شود. بعد هم تا دقیقه 90 بی وقفه صنعت نفت را تشویق کردند. این مردم واقعاً مظلوم هستند و با امکانات ضعیف آبادان، نفس شان به تیم صنعت وابسته است. به خاطر همین از رییس جمهوری محبوب مان خواستم که به آبادان بیایند و این شرایط را از نزدیک ببینند.

این گرما اما حسابی باعث تحلیل رفتن بدن بازیکنان می‌شود.
 گرمای هوای آبادان اتفاقاً بیشتر از تیم‌های حریف به ضرر تیم ما خواهد بود. تیم‌های حریف یک روز می‌آیند اینجا بازی می‌کنند و می‌روند اما این ما هستیم که هر روز داریم در این هوای گرم آبادان تمرین می‌کنیم. این موضوع قطعاً روی تیم تأثیر می‌گذارد و باعث تحلیل رفتن انرژی بازیکنان می‌شود اما حضور هواداران باعث می‌شود همه اینها جبران شود و بازیکنان انرژی بگیرند.

خیلی‌ها بعد از این شکست بابت وضعیت استقلال در این فصل اظهار نگرانی کرده‌اند. شما این تیم را چطور دیدید؟
 استقلال تیم خیلی خوبی است. یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است. به نظر من این فصل استقلال یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی است. البته که در این بازی موقعیت‌های گل ما خیلی بیشتر از استقلال بود اما پیروزی مقابل استقلال به هرحال کار ساده‌ای نیست. من بابت این پیروزی خیلی خوشحالم. در هر صورت ما نایب قهرمان فصل گذشته را برده‌ایم.

مرتضی اسدی هم که در این بازی دچار آسیب دیدگی شد.
 فکر نمی‌کنم مرتضی مشکل خاصی داشته باشد. من فکر می‌کنم او به بازی با سایپا می‌رسد.

آسیب دیدگی زانوی کرار چطور؟
 او هم تا 7، 8 روز دیگر مشکلش حل می‌شود. کرار با زانوی آسیب دیده مقابل استقلال برای ما بازی کرد. کرار در هر تیم دیگری بود با وضعیت آسیب دیدگی زانویش هرگز بازی نمی‌کرد و زانویش برایش قطعاً مهم‌تر بود اما به خاطر ما با آن شرایط و در حالی که با تیم تمرین نکرده بود، بازی کرد و گل پیروزی ما را هم زد.

بازی دادن به او در این وضعیت ارتباطی به تسویه حساب‌تان با منتقدان جذب کرار نداشت؟
 من خیلی به این حرف‌ها توجهی نمی‌کنم. خودم کرار را به ایران آوردم. هیچ کس به اندازه من کرار را نمی‌شناسد و همانطور که گفتم او فصل خوبی را در صنعت نفت خواهد داشت.

خواسته تان برای اینکه او پنالتی را بزند هم هیچ ارتباطی به پاسخ دادن به منتقدان نداشت؟
 والله نه! پنالتی‌های صنعت نفت را کرار می‌زند و او پنالتی زن اول تیم ما است. زمانی هم که تراکتور بودم او پنالتی‌های مان را می‌زد چون واقعاً در این کار مهارت دارد.

به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی تان مقابل سایپا و پدیده راحت‌تر باشد.
 من اصلاً به لیگ اینطور نگاه نمی‌کنم. نفت 5 روز بود که جمع شده بود و تا چند ساعت قبل  از بازی ارنج تیم مشخص نبود اما همان تیم آمد و سپیدرود را شکست داد. فوتبال در این لیگ سخت است و ما برای هر بازی برنامه ویژه‌ای داریم.

این صنعت نفت همان تیمی است که می‌خواستید؟
 نه. این هنوز 50 درصد از تیم ما است. تاریخچه مربیگری من نشان می‌دهد؛ تیم‌هایی که من سرمربی‌شان بوده‌ام در نیم ‌فصل دوم امتیازهای بیشتری می‌گیرند. هفته پنجم یا ششم؛ بعد از تعطیلی 20 روزه لیگ، می‌توانید صنعت نفت واقعی را ببینید. ما در آن تعطیلات اردویی برگزار می‌کنیم و به آمادگی کامل خواهیم رسید.

کارشکنی‌هایی که قبل از لیگ درباره شان صحبت کرده بودید، هنوز هم اطراف تیم هست؟
 ببینید این کارشکنی‌ها همه جا هست. همیشه هم افرادی هستند که بخواهند با کارهایی که می‌کنند و حرف‌هایی که می‌زنند، خللی در کار ایجاد کنند اما حالا دیگر مردم و بازیکنان دیدند که انتقادهایی که از ما می‌شد بی دلیل بوده و هست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
4
جناب کمالوند صنعت نفت اخرین بار سال ۸۹باهدایت الفردو کاسمیرو دوبر صفر استقلال رو در آبادان با گلهای نبی ساکی وپاچاچیان برده بود. قبلش هم سال ۸۲ با گل رضا خدمتکاری در ابادان استقلال رو برد.
فوادی
|
United States of America
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
3
جناب آقای کمالوند عزیز! صنعت نفت کمتر از 7 سال پیش یعنی توی آبان 89 تونست توی آبادان استقلال رو ببره و 18-17 سال از آخرین برد صنعت توی آبادان نمیگذره! لطفا اغراق نکنین. ممنونم
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
2
آره درسته علی آقا..حالا هم اشکال نداره.حساب کتابه اشتباه پیش میاد..
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
4
آقا فراز ممنونیم بخاطر بازی قشنگ و برد قاطع روبرو استقلال تهران. انشالله امسال فوتبال آبادان جایگاه شایسته ای در جدول لیگ داشته باشه. فراز جان دوست داریم.
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
3
فقط بردن و۳ امتیاز حالا درهر شهری میخواد باشه به امید موفقیت مقابل سایپا فرازدوست داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
0
امسال صنعت خوب ياري گيري كرده و اقاي كمالوند عزيز مطمئناًمردم با اين يارگيري توقعاتشان بالا رفته و حق هم دارند كه انتظار نتايج خوب از تيمشان را داشته باشند و با توجه به كار درست شما انشاءالله كه صنعت امسال به حقش برسد البته الان براي اين حرفها خيلي زود است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
آقای کمالوند دوست داریم ولی انتظار داشتیم دوشنبه میرفتی روی خط برنامه نود و از همون مظلومیت آبادان و تیمت و بردن استقلال دفاع میکردی همانطور که موقعی که در تراکتور بودی چنین میکردی . منصوریان به هواداران صنعت فهش ناموسی داد چرا شما و مدیرعامل به میز چسبیدت نرفتی روی خط و معترض بشید . فردوسی پور نامرد هم که فقط ماست مالی کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
از همه هواداران صنعت و عاشقان این تیم خواهش میکنم بطور گسترده برن روی پیچ منصوریان و جواب فهش ناموسی او را با قاطعیت بدن . ما که رفتیم و به اندازه خودمون از خجالتش دراومدیم