به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ October 2024 05
کد خبر: ۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

عبدالله ویسی: لیست مازاد نداریم

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد که هیچ بازیکنی در لیست مازاد این تیم قرار ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان که پیش از این نام پنج بازیکن تیمش را در لیست مازاد قرار داده بود، در گفت و گو با سایت ورزش خوزستان اعلام کرد که بازیکنی در لیست مازاد باشگاه قرار ندارد و همه بازیکنان دارای قرارداد می توانند در استقلال صنعتی باقی بمانند.

عبدالله ویسی در مصاحبه با سایت ورزش خوزستان پیرامون عملکرد تیمش در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر گفت: «در پنج بازی اول فصل نتایج خوبی نگرفتیم اما در ادامه مسابقات بهتر کار کردیم و با کسب هشت امتیاز در پنج هفته پایانی نیم فصل نخست به آینده امیدوار شدیم.»

ویسی در پاسخ به این سئوال که آیا از جایگاه تیمش در جدول رده بندی راضی است، پاسخ داد: «اصلاً از قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول راضی نیستم و از بازیکنان انتظار بیشتری داشتم اما همانطور که گفتم روند تیم رو به رشد است و می توانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.»

سرمربی تیم آبی پوش اهواز در خصوص قرار دادن نام ایمان باصفا، صادق صادقی، میلاد ربانی فرد، یزدان عباسیان و لامین دیاوارا در فهرست مازاد گفت: «فعلاً بازیکنی در فهرست مازاد قرار ندارد. به این بازیکنان گفته ام اگر تیمی در نقل و انتقالات خواهان جذب آن ها شد، به آن ها رضایت نامه می دهیم تا به آن تیم بروند. در غیر اینصورت می توانند در استقلال باقی بمانند.»

عبدالله ویسی همچنین درباره برنامه های باشگاه استقلال صنعتی برای جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر توضیح داد: «در فهرست تیم دو جای خالی داریم. تیم ما نیازمند یک هافبک بازیساز و یک مهاجم تمام کننده است و رایزنی هایی با بازیکنان مدنظر انجام داده ایم. احتمالاً تا پایان هفته وضعیت نهایی مذاکرات ما با بازیکنان مورد نظر مشخص خواهد شد تا در صورت توافق آن دو بازیکن را به اهواز بیاوریم.»


پیامک :5000291247