به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ September 2024 30
کد خبر: ۱۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

اسدی: صنعت نفت در بروجرد جان می‌گیرد

اسدی: صنعت نفت در بروجرد جان می‌گیرد

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با پشت سر گذاشتن اردوی بروجرد برای ادامه کار در لیگ برتر جان می‌گیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی موسسه، فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به عقیده من تعطیلات 3 هفته‎‌ای لیگ برتر به سود تیم فوتبال صنعت نفت است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: به هر حال تیم ما امسال بازیکنان جدیدی را اضافه کرده است و این تعطیلات هر چه بیشتر از گذشته به هماهنگ‎‌تر شدن این بازیکنان کمک می‌کند.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از دایر شدن اردوی تیمش در بروجرد گفت و خاطرنشان کرد: فشار در این اردو بعد از استراحت چندروزه به تیم صنعت نفت کمک می‌کند، ضمن اینکه به لحاظ روحی نیز فضای متنوعی را تجربه می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به عقیده من صنعت نفت در اردوی بروجرد برای کار در لیگ برتر جان می‌گیرد و در ادامه شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

اسدی با بیان این موضوع که در 2 بازی آخر لیگ برتر فشاری زیادی را تحمل کردیم، افزود: به هر حال شرایط جوی در این 2 مسابقه پشت سر گذاشته شده به نوعی بود که بدن بازیکنان تحلیل رفت.

وی ادامه داد: شک نکنید که بعد از تعطیلات صنعت نفت بهتری را مشاهده می‌کنید و اطمینان داشته باشید که در نیمه بالایی جدول قرار خواهیم گرفت.

این مدافع صنعت نفت آبادان ضمن تقدیر از هواداران این تیم بیان کرد: این هوادار در بازی مقابل ذوب آهن 90 دقیقه کنار تیمش ماند و نتیجه این حمایت را در آخرین دقایق بازی دید.

وی در پایان عنوان کرد: با بازگرداندن شکست 2 بر صفر مقابل ذوب آهن نشان دادیم که به لحاظ روحی در شرایط خوبی هستیم و قدرت انجام کارهای بزرگ را داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
1
بچه ها همگی خوب تمرین کنید به امید موفقیتهای بیشتر
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
1
کاپیتان ما حسین بغلانیه
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
1
فرقی نداره درود بر همگی