به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

در انتطار یک صنعت نفت جدید

هواداران آبادانی منتظر درخشش صنعت‌ نفت

سمیرا شیرمردی
هنوز چند روزی از پایان لیگ شانزدهم نگذشته بود که فراز کمالوند به‌عنوان سرمربی صنعت‌نفت آبادان معرفی شد. مساله‌ای که پیش‌بینی‌اش خیلی آسان بود چراکه از نیم‌فصل لیگ شانزدهم به صورت جدی خبر حضور او در تیم زردپوش آبادانی به گوش می‌رسید که در نهایت این مساله در پایان فصل قطعی شد.

با معرفی فراز کمالوند به‌عنوان سرمربی صنعت‌نفت آبادان، شاهد حضور بازیکنان شاخصی در این تیم بودیم. از مرتضی اسدی کاپیتان گسترش فولاد گرفته تا امید جهانبخش، فرید بهزادی‌کریمی، لوسیانو پریرا، مگنو باتیستا و چند بازیکن دیگر. از هر کدام از این بازیکنان به‌عنوان بمب‌های نقل و انتقالاتی یاد می‌شد چراکه مثلا امید جهانبخش از استقلال پیشنهادی جدی داشت اما آن را رد کرد و به صنعت‌نفت آبادان پیوست.

با این بازیکنان پیش‌بینی می‌شد صنعت‌نفت آبادان از همان ابتدای رقابت‌ها خود را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ هفدهم معرفی کند. این تیم در اولین بازی خود هم موفق شد استقلال را شکست دهد تا امیدها بیشتر و بیشتر شود اما صنعت‌نفت در بازی دوم خود مقابل سایپا در تهران شکست خورد. شکستی که حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشت و البته انتقادهای شدید نسبت به داوری.

بعد از آن صنعت‌نفت توانست باخت را جبران کند و پدیده را با 2 گل شکست دهد اما در ادامه یک شکست دیگر مقابل پارس جنوبی و تساوی خانگی برابر ذوب‌آهن، امیدها را داشت پرپر می‌کرد.
فراز کمالوند هم وقتی دید تیمش نمی‌تواند آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد، خیلی زود واکنش نشان داد و از تغییرات صحبت کرد. او از باشگاه خواست، 2 بازیکن تیمش را با بازیکنان گسترش فولاد تبریز معاوضه کند.

در ابتدا این مساله کمی عجیب به نظر می‌رسید اما دیروز جدی و رسمی شد. به این ترتیب امید جهانبخش که با سر و صدای زیادی به صنعت‌نفت آبادان پیوست و از او به‌عنوان پدیده لیگ هفدهم یاد می‌شد، به گسترش فولاد تبریز رفت تا با مسعود ابراهیم‌زاده معاوضه شود. قرار است به زودی هم فرید بهزادی‌کریمی با امین درویشی که در فهرست مازاد لوکا بوناچیچ قرار گرفته است، معاوضه شود.

حالا باید دید نفرات جدیدی که به تیم صنعت‌نفت آبادان اضافه می‌شوند می‌توانند ضعف‌های این تیم را برطرف کنند تا تیم زردپوش جنوبی به‌عنوان یک مدعی به کار خود ادامه دهد یا نه. فراز کمالوند با این تغییرات می خواهد تیم بهتری بسازد. منتظر تیم او در فردای تعطیلات خواهیم  ماند تا صنعت نفت قدرتمندی را ببینیم.

فراز به آبادان رفته تا موج تازه ای را برای آبادانی ها خلق کند و موفقیت های تازه ای را رقم بزند و باشگاه بی تردید به تغییرات مربی خود اعتماد دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
2
این کارهاشم از سر دلسوزیه هر بازیکنی که بدرد تیم بخوره میاره حتما تیم بهتر میشه فراز ممنون از اینکه در کار جدی هستی وتعارف نداری هواداران تا آخر باتن
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
1
به نظرتون تعویض این دوبازیکن ارزش داره ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
1
باسلام خدمت سایت محترم خوزستان اسپورت.مدتی هست دیگر نظرات بنده رو چاپ نمیفرمایید
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
نظری با نام و ایمیل شما وارد سیستم نشده است.
در صوت امکان مجددا ارسال بفرمایید.

ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
1
عشقه عشششق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
1
درود بر صنعت برزيل ايران
درود بر تيم صنعت نفت بزرگ ايران
درود بر صنعت بزرگترين تيم آبادان مهد فوتبال كشور
درود بر صنعت يكي از تيمهاي قديمي و پر افتخار خوزستان و درود و سلام بر كمالوند كه افتخار حضور در تيم بزرگ و پرافتخار صنعت نفت آبادان نصيبش گرديد