به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

صعود زودهنگام نوجوانان فولاد خوزستان

تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان با کسب سومین پیروزی متوالی به جمع چهار تیم پایان لیگ نوجوانان ایران راه یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات مرحله دوم لیگ نوجوانان باشگاه های ایران در حالی به میزبانی فولاد خوزستان جریان دارد که قرمزپوشان فولاد با نمایش مقتدرانه و سه پیروزی متوالی به جواز حضور در جمع چهار تیم پایانی دست پیدا کردند.

امروز پس از آن که تیم مدعی مقاومت تهران با سه گل شهرداری تبریز را شکست داد، تیم های فولاد خوزستان و دانش فریدون کنار برابر هم صف آرایی کردند. این دیدار مهیج و پربرخورد که در استادیوم صنایع فولاد برگزار شد، در نهایت با یک گل به سود فولاد خوزستان خاتمه یافت تا این تیم صرف نظر از بازی آخر مقابل تیم مقاومت تهران به جمع چهار تیم پایانی لیگ نوجوانان صعود کند.

میثم ناصری بازیکن اهوازی تیم فولاد خوزستان روی پاس امید صیدالی دیگر بازیکن خوزستانی این تیم در دقیقه 24 تک گل بازی را برای سرخ پوشان به ثمر رساند تا سومین سه امتیاز در سومین بازی متوالی نصیب فولاد شود.

فولاد که با مربیگری موسی سواری مربی خوزستانی تیم ملی نونهالان ایران و سرپرستی محمود صالحی بازیکن اسبق فوتبال خوزستان در سال گذشته موفق به فتح جام قهرمانی لیگ نوجوانان شده بود، امسال هم به جمع چهار تیم نهایی رسیده و یکی از مدعیان قهرمانی است.

ترکیب فولاد خوزستان:
علی غلامزاده، عبدالله شبانی، میثم داودپور، حسین ایزدی، امید صیدالی، مهرداد توفیقیان، میثم ناصری، دانیال مؤمنی(90- محمد شریفی)، وحید نامداری (85- عبدالله بهمئی)، سید علی بخات و یوسف کی شمس.

صعود زودهنگام نوجوانان فولاد خوزستان


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
0
دلیل خشک سالی خوزستان چرای بیش ازحد احشامه این خانمه نمیدونم کی توبرنامی پرسشوپاسخ شویی که درست
کرده بودن توبرنامی خوزستان گفت !!!!واقعا به شعورمردم تااین حد بی احترامی می کنن؟