به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

مفتخر: تلاش می‌کنیم بهترین بازی را ارائه کنیم

مفتخر: تلاش می‌کنیم بهترین بازی را ارائه کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت که بازی مقابل فولاد در جام حذفی، یک بازی تدارکاتی بسیار خوب برای این تیم محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سعید مفتخر در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: مطمئناً فولاد یکی از تیم‌های حرفه‌ای کشور است و زیرساخت‌های خوبی هم دارد. من پیش‌تر به‌عنوان مربی مقابل تیم‌های نوجوانان و جوانان فولاد حضور یافته‌ام. فولاد مربی بسیار خوبی چون سیروس پورموسوی دارد. از او در رده جوانان شناخت دارم.

وی در ادامه افزود: ما تیم دسته اولی هستیم و فولاد در لیگ برتر حضور دارد. باید هم تفاوت‌هایی چه از لحاظ فنی و چه مالی بین دو تیم وجود داشته باشد. ما به اهواز آمده‌ایم تا بازی بسیار خوبی به نمایش بگذاریم و با نتیجه خیلی خوبی به بوشهر بازگردیم. تیم ما دیر بسته شده است و بازی مقابل فولاد می‌تواند دیدار تدارکاتی بسیار خوبی برای ما باشد. ما برای کسب نتیجه به اهواز آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم بهترین بازی را ارائه کنیم.

سرمربی ایرانجوان در پاسخ به این پرسش که چه شناختی نسبت به فولاد دارد، گفت: بازی‌های تیم فولاد را در لیگ برتر آنالیز کرده‌ایم. حریف هم برنامه خاصی برای جام حذفی دارد و با شناخت به این بازی می‌آید. در این یک هفته نسبت به تک تک بازیکنان فولاد شناخت پیدا کرده‌ایم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم. همان‌طور که گفتم، بازی تدارکاتی بسیار خوبی برای ماست و خود را برای دیدار با صبا در هفته پنجم لیگ دسته اول آماده می‌کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها