به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس/انتظار 24 ماهه افشین برای گل شماره 26

عکس/انتظار 24 ماهه افشین برای گل شماره 26

خوزستان اسپورت- آرش افشین برای بیست و ششمین بار در تاریخ لیگ برتر موفق به گلزنی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آرش افشین مهاجم فولاد خوزستان که سومین مقطع حضورش در این تیم را سپری می‌کند، در بازی مقابل سپاهان اصفهان طلسم 24 ماهه گل نزدن در لیگ برتر را شکست و پس از دوسال موفق به گلزنی شد.

این بازیکن که آخرین بار در شهریورماه 94 تک گل ملوان انزلی مقابل راه‌آهن تهران را به ثمر رسانده بود، این بار با پیراهن فولاد خوزستان در شهریورماه 96 به سپاهان گل زد تا در پیروزی تیمش سهیم باشد.

گل افشین به سپاهان، گل شماره 26 این مهاجم خوزستانی در ادوار مختلف لیگ برتر محسوب می‌شود. افشین با لباس تیم‌های فولاد خوزستان، سپاهان و ملوان انزلی در لیگ برتر گل زده، اما دوران حضورش در استقلال تهران و استقلال خوزستان با گلزنی همراه نبوده است.

آرش افشین در شهریورماه 88 و در بازی دور رفت فولاد مقابل فجرسپاسی در استادیوم تختی اهواز اولین بازی رسمی‌اش در لیگ برتر را تجربه کرد و در زمستان همان سال در بازی برگشت فولاد و فجرسپاسی در استادیوم حافظیه شیراز موفق به زدن نخستین گل لیگ برتری‌اش شد.

عکس/انتظار 24 ماهه افشین برای گل شماره 26

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حامدحامد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
1
افشین شایدبابزگشت به فولاد یک شوک مثبت به زوه شد شاید یادانروزهای اوج خودش افتاد مطماباشیدافشین دیگرآن رازیکن فصل قبل نیست ولی یکم قدرباشگاه فولاد دونسته شود