به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ November 2024 23
کد خبر: ۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۴۶ نظر

بختیاری‌زاده: مسلمان و قاضی به درد فولاد نخوردند

کاپیتان اسبق فولاد خوزستان اعتقاد دارد که اشتباه دراگان اسکوچیچ در چیدمان اولیه بازیکنان فولاد خوزستان باعث باخت این تیم به سپاهان شد.
سیاوش بختیاری‌زاده مربی خوزستانی که سال ها به عنوان بازیکن در تیم های بزرگ این خطه از جمله فولاد بازی کرده و کاپیتان سرخ پوشان بوده است در مصاحبه با خوزستان اسپورت درباره دلایل شکست فولاد برابر سپاهان صحبت کرد.
مصاحبه بختیاری‌زاده با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

اسکوچیچ عامل شکست فولاد بود
سبک مربی گری دراگان اسکوچیچ را می پسندم و عملکردش در تیم فولاد خوزستان را مثبت قلمداد می کنم ولی برای بازی فولاد و سپاهان به اسکوچیچ و کادر فنی فولاد نمره منفی می دهم و اسکوچیچ را عامل باخت این تیم می دانم.
تیم فولاد خوزستان تیمی است که خیلی از مهره های خوبش را در این فصل از دست داد ولی سرپا ایستاد و شخصیت تیمی تیم قهرمان را حفظ کرد. در حالی که کادر فنی فولاد خوزستان 11 نفر یا 13 نفر و حتی 16 نفر اول تیمش را شناخته و با همین نفرات نتایج خوبی گرفته بود، دلیلی نداشت در بازی با سپاهان به دلیل غیبت یک بازیکن، چند تغییر در تیمش ایجاد کند.
لئونارد مساریچ محروم بود و اسکوچیچ می توانست با قرار دادن بهمن کامل در ترکیب اصلی با یک تغییر مقابل سپاهان قرار بگیرد اما این اتفاق نیفتاد. کادر فنی فولاد در تیمش چند تغییر ایجاد کرد، به این ترتیب که امید خالدی را به دفاع چپ فرستاد، جماعتی را از دفاع چپ به گوش چپ منتقل کرد، بدرلو را به قلب خط دفاعی بود و در خط میانی تیمش هم تغییراتی انجام داد.
این تصمیمات اشتباه باعث برتری سپاهان در ابتدای بازی شد و پس از گذشت 35 یا 40 دقیقه هنگامی که اسکوچیچ متوجه اشتباهش شد یا دستیارانش به او اطلاع دادند که اشتباه کرده، دست به تعویض زد و تیمش را کمی سامان داد.

امید خالدی ترور شخصیت شد
من اعتقاد دارم که تعویض کردن امید خالدی در همان نیمه اول باعث ترور شخصیت این بازیکن شده است. خالدی در دو سه سال اخیر زحمات زیادی برای فولاد کشیده و با وجودی که در برابر سپاهان خوب بازی نکرد، نباید در جریان نیمه اول تعویض می شد.
کادر فنی فولاد برای تعویض خالدی حداقل باید تا خاتمه نیمه نخست صبر می کرد. فولاد باید از روز ششم اسفندماه وارد مسابقات آسیایی شود و نباید یکی از بازیکنان خوبش را با ترور شخصیت به خاطر ارائه یک بازی ضعیف بدین شکل از دست بدهد.

زنگ خطر به صدا درآمد
با ورود بهمن کامل که باید از همان ابتدا در ترکیب اصلی قرار می گرفت، چند جابجایی در ترکیب فولاد رخ داد. مهرداد جماعتی و مهدی بدرلو به پست های اصلی خود برگشتند و نظم تیمی فولاد بهتر شد.
اینکه پرسیدید چرا فولاد با وجود بازگشت بازیکنان به پست های اصلی درنیمه دوم به گل نرسید، باید توضیح بدهم که این زنگ خطری بود که برای فولاد به صدا درآمد.
هر مربی برای بازی تیمش با دو آنالیز قبل از بازی و آنالیز در حین بازی روبروست. من اعتقاد دارم که کادر فنی فولاد در هر دو آنالیز موفق عمل نکرد. تیم سپاهان توانست با پرس شدید و استفاده از سه چهار بازیکن ارتباط بین اسماعیل شریفات و الویس نونگ را قطع کند. شریفات در این بازی قربانی تاکتیک اشتباه تیم فولاد شد و هنگامی که ارتباط این بازیکن با نونگ قطع شد، مهاجم خوب خارجی فولاد نتوانست کاری از پیش ببرد.

بختیاری زاده: اسکوچیچ باعث باخت فولاد بود/ قاضی و مسلمان به درد فولاد نخوردند/امید خالدی ترور شخصیت شد

ضعف سپاهان در قلب دفاع بود
نقطه ضعف اصلی تیم سپاهان همانند فولاد در قلب دفاع این تیم بود. عبدالله کرمی و هادی عقیلی در عین حال که بازیکنان بلندقامت و سرزن های خوبی هستند، روی زمین و در مقابل حرکات سریع مهاجمین حریف به راحتی جا می مانند.
کادر فنی فولاد در بازی با سپاهان متوجه این موضوع نشد که باید از ضعف مدافعان میانی سپاهان به این تیم ضربه وارد کند. اصرار اشتباه فولادی ها روی ارسال های مداوم کار مدافعان سپاهان را راحت کرده بود.

تماشاگران در تشویق فرکی زیاده روی کردند
هواداران فولاد خوزستان در بازی با سپاهان در تشویق حسین فرکی زیاده روی به خرج دادند و ناخواسته به پیروزی سپاهان کمک کردند.
بازیکنان سپاهان وقتی وارد میدان شدند و دیدند که 30 هزار نفر به شدت فرکی را تشویق می کنند، کاملاً از نظر روانی آماده بازی شدند. ترس و استرس بازیکنان سپاهان با این تشویق ها از بین رفت و این تیم در نیمه اول با روحیه بسیار خوبی بازی را شروع کرد و به گل رسید.
چند هفته قبل وقتی استقلال تهران به مسجدسلیمان رفت، من از مسئولان و تماشاگران مسجدسلیمان انتقاد کردم که چرا با ترتیب دادن استقبال باشکوه از تیم استقلال باعث از بین رفتن هراس آن تیم از بازی در خانه حریف شدند. این هفته نیز تیم فولاد اسیر مهمان نوازی ما خوزستانی ها شد.
حرفم این نیست که نباید از فرکی استقبال می شد، بلکه اعتقاد دارم باید اوج تشویق ها در خاتمه مسابقه صورت می گرفت. آقایانی که از هنگام حضور تیم سپاهان در اهواز با دسته های گل به استقبال این تیم رفتند و با حضور مداوم در هتل همه امکانات را برای سپاهان فراهم کردند، می توانستند اجازه دهند بازی تمام شود و پس از بازی حسین فرکی را روی سر گذاشته و برای صرف شام به منزل خود می بردند.
من تعجب می کنم که چرا برخی از مسئولان فولاد دست به چنین اقداماتی زدند. طبیعی است تماشاگران وقتی می بینند برخی از مسئولان باشگاه چنین ارادتی به فرکی دارند و دست به چنین کارهایی می زنند، آن ها نیز تحت تأثیر قرار می گیرند و به شدت فرکی را تشویق می کنند.
اعتقاد دارم که برخی از مسئولان فولاد خودزنی کردند و تماشاگران نیز بدون اطلاع از تأثیر روانی تشویق شدید فرکی به کاهش استرس بازیکنان سپاهان و آرامش خاطر این تیم کمک کردند.

بختیاری زاده: اسکوچیچ باعث باخت فولاد بود/ قاضی و مسلمان به درد فولاد نخوردند/امید خالدی ترور شخصیت شد

قاضی و مسلمان به درد فولاد نخوردند
بازیکنانی که در نیم فصل به فولاد اضافه شده اند، عملکرد متفاوتی داشته اند.
به نظرم الویس نونگ تاکنون خرید موفقی برای فولاد خوزستان بوده است. این مهاجم نشان داد از اندک موقعیت ها به خوبی استفاده می کند.
احمد آل نعمه تجربه بالایی دارد و بازیکن خوبی است اما باید بدون تعارف بگویم که این بازیکن اضافه وزن زیادی دارد و نسبت به سه چهار قبل تنبل و کند شده است.
درباره محمد قاضی و محسن مسلمان معتقدم که باشگاه فولاد در جذب این دو بازیکن عجولانه عمل کرد. من ارزش و احترام بسیار زیادی برای قاضی و مسلمان قائلم اما اعتقاد دارم این دو بازیکن مهره های گمشده فولاد نبودند و در دو بازی گذشته نشان دادند که خریدهای خوبی برای تیم فولاد محسوب نمی شوند.

غیبت قاضی و مسمان خطرناک است
غیبت های قاضی و مسلمان در تمرینات فولاد و رفت و آمد مکرر آنان به تهران گرچه با کسب اجازه از کادر فنی باشد، علامت هشداری برای تیم فولاد و اسکوچیچ است.
خودتان می دانید که من تا نزدیک به سن 40 سالگی بازی می کردم و در همه تیم هایی که بودم به عنوان کاپیتان تیم با بازیکنان رابطه برقرار می کردم تا مشکلات آنان را متوجه شوم و برای رفع مشکلات با مسئولان باشگاه صحبت کنم. در طول تمام سال هایی که در فوتبال بوده ام به خوبی حس کرده ام که بازیکنان یک تیم چقدر نسبت به غیبت هم تیمی های خود در تمرینات حساس هستند.
بازیکن حتی اگر ببیند که هم تیمی اش به دلیل مصدومیت در کنار زمین به صورت اختصاصی تمرین می کند، این احساس منفی به او دست می دهد که مبادا بازیکن هم تیمی اش از زیر تمرین شانه خالی می کند. حالا شما ببینید وقتی دو سه بازیکن خاص پس از هر بازی از اهواز می روند و دو سه روز بعد می آیند، چه احساسی به سایر بازیکنان دست می دهد.
اسکوچیچ که مربی توانمندی است و دیسیپلین بالایی دارد، باید هر چه زودتر این مسائل را مدیریت کند تا در ادامه راه به تیم فولاد لطمه وارد نشود.

بختیاری زاده: اسکوچیچ باعث باخت فولاد بود/ قاضی و مسلمان به درد فولاد نخوردند/امید خالدی ترور شخصیت شد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۶
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
4
13
افرین، بنظرم انتقادهای مودبانه و منطقی بود، نمی خوام بگم همه حرفاش درست است ولی خیلی مودبانه و منطقی نظرش را گفت، اقای اسکوچیچ، کادر فنی و دست اندرکاران فولاد می توانند نکات صحیح را استفاده کرده و نکات ناصحیح را نیز بعنوان تلنگر و گوشزد جدی بگیرند، خداوند خیرشان بدهد، قبلا هم یه مصاحبه از اقای بختیاری زاده چاپ کرده بودید که بسیار باشخصیت و محترمانه صحبت کرده بودند، چیزی که امروزه در فوتبال ما بندرت پیدا می شود.
خداوند حفظشان کند.
مجتبی ماهشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
4
10
با احترام به پیشکسوت عزیز فوتبال استان چند نکته را جهت استحضار دوستان عرض مینمایم.
1-فوتبال برد و باخت دارد.نه از برد باید مغرور و مسرور شد و نه از باخت نا امید. 2-در یک برد همه عوامل از مدیریت تا مربی و بازیکن و سرپرست و حتی تدارکات نقش دارند و در یک باخت هم همه اعضاء مقصرند. 3-تا همینجای کار هم فولاد فوق العاده کار کرده و با توجه به مشکلات کم سابقه هرکسی جای دراگان اسکوچیچ بود مسلما" فولاد الان نه تنها در کورس قهرمانی نبود بلکه حداقل یک مقام دو رقمی داشت. 4-ما همه طرفدارن و دلسوختگان فوتبال استان باید جنبه باخت و برد را هر 2 با هم داشته باشیم
مقصر اصلی باخت فولاد بی گمان غرور بازیکنان بود و لاغیر. 5-فرصت زیادی باقی مانده است و این باخت در شرایط خوبی بود. تا پایان فصل مدت زیادی باقی مانده و مطمئنا" شرایط قاضی و مسلمان روز به روز بهتر می شود کما اینکه تاکنون اگر مثبت هم نبوده اند منفی هم نبودند. 6-باید صبور باشیم و با حمایت از کادر فنی و بازیکنان و انتقادهای دلسوزانه و نه مخرب از تیم محبوب استان حمایت کنیم.
والسلام علی عباد الله الصالحین
امید
|
Seychelles
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
8
11
آقای بختیاری زاده همیشه سعی کرده ضد مربیان تیم های خوزستانی صحبت کنه
گیرم که مقصر اسکوچیچ باشه که نیست ولی نباید فراموش کنه که این فصل فولاد جایگاهشو مدیون همین آقای اسکوچیچ هست
یکی از زیباترین حرکات تماشاگران هم تشویق آقای فرکی بود که سال گذشته تمام مردم خوزستان رو شاد کرد
درسته نتیجه رو باختیم ولی فرهنگ بالای هواداران فولاد در برخورد با آقای فرکی خودش یک پیروزی بود
پاسخ ها
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
اقا امید من با شما موافق نیستم چون پارسال که فولاد با السد بازی داشت وقتی حذف شد و تماشاگرا برای تیم السد دست زدند بعضی از مسئولای فولاد میگفتن تقصیر تماشاگرا بود که حذف شدیم!!! اونوقت همین اقایون کاری کردن که لیدرها از تماشاگرا بخان بصورت خودجوش همه فرکی رو تشویق کنن تا اعصاب اسکوچیچ بریزه بهم چون اسکوچیچ به اونا اجازه دخالت نمیده
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
4
9
همه حرفاش درست بود هیچ شکی توش نیست.
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
5
7
احسن اقای بختیاری زاده تمامی صحبت هات با همه کامنت های من چه در اینجا چه در سایت فولاد مطابقت دارد هر چند یک هوادار ساده ای بیش نیستم ولی به دیدگاههای خودم امیدوار شدم. با مجتبی موافق نیستم چون مسئله غرور نبود اشتباه ارنج کل تاکتیک تیم را به هم ریخته و همه را سر در گم کرده بود که حتی از دادن یک پاس ساده هم عاجز بودند .با امید موافق نیستم چون هر مربی می تواند اشتباه کند .
REZA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
6
3
به نظرم مجتبی درست میگه.ما طرفداران نه جنبه برد داریم و نه باخت.هیچ وقت قانع نبودیم.هم ما غرور داریم هم بازیکنان فولاد
mir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
3
6
اتفاقا خوب شد خالدی رو تعویض کرد وگرنه بیشتر گل میخوردیم ،درهرصورت ارنج اشتباه بود و مطمئنم دیگه با این اشتباهات شکست نخواهیم خورد چون درس گرفتیم، ما موفق میشیم ;)
چاچا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
5
8
درودبه سیاوش خان بزرگ فوتبال استان..باهمه نظرات محترمانه ایشان موافقم.
سیاوش همه تجربه چندسالشودراین مصاحبه گذاشت .انشاالله فولادیهاتوجه کنند.
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
3
8
آقا جعفر با این بازیکنان محدود میشه بگی ارنج رو چطوری باید انتخاب می کرد؟من هم موافقم هر مربی میتونه اشتباه کنه.اما بازی دادن حسن جعفری و نیمکت نشینی پادووانی در بازی با السد قطر تیم رو نابود کرد.ماتیاس چاگو,الویس نانگ رو خود اسکوچیچ آورد.بازیکنانی مثل جعفری,سالارزاده,کلانتری, الان تو تیمهایی که هستند چقدر موفق هستند؟؟اسکوچیچ کارش رو خوب بلده نیازی نیست ما انتقاد بی مورد کنیم.یادم میاد تنها سالی که ملوان در لیگ برای بقاء نجنگید همین فصل قبل بود که اسکوچیچ مربیشون بود.کدوم مربی ایرانی می تونست به این زیبایی و با این همه مشکلات تیم رو سروپا و بالا و در کورس قهرمانی نگه داره؟آقای مایلی کهن یا فرکی یا قلعه نوعی یا درخشان؟؟جواب بده لطفا
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
لیلی خانوم سلام : از اینکه اسکوچیچ مربی خوبیه شکی نیست خیلی هم دوستش دارم . به لطف اسکوچیچ و تاثیر فوتبال کرواسی در فولاد ؛ سیستم دفاعی فولاد بسیار مستحکم و چند لایه است و ۱۳ گل خورده در ۲۰ بازی این را ثابت می کند هر تیمی هم با جدائی ۱۷بازیکن جای فولاد بود جاش ته جدول بود ولی در بازی با سپاهان باید به جای مساریچ بهمن کامل را می گذاشت و بقیه هم جای سابقشون ضمنا اگر در جلو جهانتیغ هم اضافه می شد هرگز ارتباط بین نونگ و شریفات قطع نمی شد و اینهمه پرس نمی کردند
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
4
3
سیستم اسکوچیچ شبیه مورینیو است دفاع حرکت مستتقیم به سمت دروازیه حریف باید ممنون باشیم ازش به خاطر نگه داشتنمون بالای جادول ولی تواسیا به مشکل می خوریم دیدی
جلوی سپاهان که حفط توپ خوبی داره به مشکل خوردیم
۴بازی قبلیمونم باشانس بردیم ولی بازم می گم باید ممنون اسکوچیچ باشیم ولی دوست دارم مربی باسبک کرانچار بیاریم
که به شخصیت فوتبال خوزستان می خوره.
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
اگر رفیعی و شهاب کرمی و بختیار به تیم اضافه شوند فولاد میشه فولاد قدرتمند همیشگی . بعد از ۴ پیروزی در جائی خواندم که تیم ها متوجه قدرت فولاد شده اند یعنی شریفات پاس گل می دهد و نونگ گل می زنه و معلوم بود که چاره می اندیشند ولی متاسفانه اسکوچچ یا توجه نکرد یا به گوش او نرساندند در بازی با اس-اهواز اگر کوبالی اخراج نمی شد شاید اول بار در انجا به این مشگل می خوردیم و نه بازی بعدی . چاره ای نیست جز استفاده از سه مهاجم و تقویت خط میانی . از نظر من بعد از مصدومیت بختیار نبود رفیعی یعنی فاجعه .
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
2
1
سیستم اسکوچیچ شبیه مورینیو است دفاع حرکت مستتقیم به سمت دروازیه حریف باید ممنون باشیم ازش به خاطر نگه داشتنمون بالای جادول ولی تواسیا به مشکل می خوریم دیدی
جلوی سپاهان که حفط توپ خوبی داره به مشکل خوردیم
۴بازی قبلیمونم باشانس بردیم ولی بازم می گم باید ممنون اسکوچیچ باشیم ولی دوست دارم مربی باسبک کرانچار بیاریم
که به شخصیت فوتبال خوزستان می خوره.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
1
5
با تمامی احترامی که برای نظر آقای بختیاری زاده قائلم، به نظر من آقای اسکوچیچ جز معدود مربیان حرفه ای با دانش و با شخصیت لیگ ایران می باشد.
اینکه مربیان در بعضی از مقاطع دچار اشتباه محاسباتی می شوند امری طبیعی ست که حتی برای بزرگترین مربیان دنیا هم اتفاق می افتد، در کنار این مسئله در مواقعی بازیکنان نمی توانند خواسته های مربی را در زمین به خوبی پیاده کنند.
اگر بخواهیم عملکرد آقای اسکوچیچ را ارزیابی کنیم با این همه معضلات و مشکلاتی که برای تیم فولاد به وجود آمد و کماکان هم وجود دارد، در یک کلام باید بگوییم عملکرد بسیار عالی و دور از انتظاری داشته اند.
سیستم فوتبالی که آقای اسکوچیچ ارائه می دهند منطقی و با برنامه و دانش است.
از نظر اخلاقی مربی با شخصیت، به دور از حاشیه و با اعتماد به نفس بالایی ست.
در خرید ها هم به نظر من با دقت و حوصله عمل کرد و هر بازی کنی را جذب نکرد.
اینکه به بازیکنان جوان هم میدان می دهد از نکات قابل توجه مربیگری ایشان است.
در مجموع با در نظر گرفتن تمامی شرایط کمتر مربی می توانست مانند اسکوچیچ نتیجه گیرد. حتی حاج حسین فرکی (که بسیار قابل احترام می باشد) با شرایط این فصل فولاد به مشکل بر می خورد و شاید تیم جایگاه کنونی را نداشت. به نظرم باید حداقل برای دو فصل آینده اسکوچیچ را در فولاد نگه دارند.
vahid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
2
2
همه انتقادات درسته..شلوغش نکنیدضعفایی سیاوش گفته بپوشونید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
2
3
بازیکنا خیلی استرسی بازی میکردند.
اسکوچیچ هم در این موارد بهتره آرامشش رو بیشتر حفظ کنه تا به بازیکنا هم منتقل بشه.
بعد هم راست میگه، خواهشا اینقد تیمای حریف رو تشویق نکنید. توی کدوم شهر فولاد رو تشویق میکنن آخه!
زیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
2
4
امگه ماچندتامثل آقای بختیاریزاده داریم.بخداههم حرفاش درسته.
جواد ماهشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
1
1
با سلام. ضمن احترام برای آقای بختیاری ، فوتبال رد و باخت دارد ضمن اینکه در هفته کذشته گرد و خاک اجازه نفس کشدن به تمام خوزستانیها نداده است
از اسکوچیچ و بازیکنان فولاد تشکر می کنیم و به آنها خسته نباشید می گوییم انشا االه در بازی های بعدی جبران خواهند نمود
دستتان درد نکند
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
1
با برخي از حرفهاي كاپيتان قديميمان موافقم و بابرخي مخالف 1- در مورد تركيب اشتباه تيم صد در صد حرف سياوش درست است 2-تشويق اقاي فركي نقشي در اين باخت نداشت 3- قضاوت در مور عملكرد فني قاضي و مسلمان كمي زود است 4- اضافه وزن و كندي ال نعمه را تاييد مي كنم با اين وجود مي تواند به فولاد كمك كند 5- مرخصي هفتگي مسلمان و قاضي به هيچ وجه قابل قبول نيست و نظم تيم را به هم مي ريزد 6- با توجه به تمام مشكلاتي كه فولاد در اين فصل داشته عملكرد اسكوچيچ و مجموعه ي فولاد فراتر از انتظار بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
1
1
کاملا موافقم دمت گرم
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
1
2
بازیکنا هنوز در مقابل تیمای بزرگ با شجاعت بازی نمیکنن معلوم بود استرس دارن.مقصر اسکوچیچ نبود درسته ارنج اشتباه بود ولی رو توانایی های بازیکنان حساب کرده بود که جواب نداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
1
2
یکی واسه اسکوچیچ و مسئولین ترجمه کنه اینا رو
ساعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
1
2
صحبت های اقای بختیاری نقد دلسوزانه ست و حالت تخریب نداره من فکر میکنم اگه اقای دهکردی و اقای اسکوچیچ از اینگونه نقدها و نظرات طرفداران فولاد هم مطلع بشن خیلی خوبه چون برای اداره یه تیمی مثل فولاد باید از نظرات مردم هم مطلع باشیم ضمن اینکه اقای بختیاریزاده با توجه به اینکه برادرش اقای کورش بختیاریزاده دستیار اقای اسکوچیچه قطعن هدفش تخریب نبوده و نقد دلسوزانه کرده تا فولاد توی اسیا بتونه بهتر نتیجه بگیره با تشکر از سایت خوزستان اسپورت
لب کارون
|
Japan
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
2
در اصل فولاد رو مجید جلالی ساخت فرکی خوب بود و اسکوچیچ هم خوبه.
لب کارون
|
Japan
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
1
1
در اصل فولاد رو مجید جلالی ساخت فرکی خوب بود و اسکوچیچ هم خوبه.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
1
فولاد اگه بازی رو با هافبک ها انجام بده و از شریفات و مسلمان یا ساسان بازیسازی بخاد مثل بازی های قبل موفق میشه
اشتباه فولاد تو این بازی سانت از تمام نقاط دفاع برا مهاجما بود که دفاع بلند قد سپاهان همه سانت ها رو زدن
با این کار هافبک هامون از بازی محو شدن و پاس موقعیت دار به مهاجم حرفه ای ما نرسید
نحوه این بازی دقیقا مشابه بازی با تراکتور بود که تو اون بازی هم ارنج اشتباه بود ولی به کمک اشتباه های دروازبان تراکتور بردیم و درس نگرفتیم
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
0
0
بنظرمن فولاد ازلحاظ تاکتیکی تیم دفاعی شده که این منشا مربی کروات فولاده که فولادو به یک دژ مستحکم به ما قبل از این دوبازی اخیر شناخته ولی تو فاز دروازه وحمله تیم فوق العاده ضعف داره که اونم نداشتن دروازه بان درجه یکه بنظرم فولاد باید در ابتدای نیم فصل دروازه بان خوب آسیایی جذب میکرد تا مشکلی ازلحاظ موقعیتهای تک به تک نداشته باشیم ودومم ضعف در هافبکهای تهاجمی داشته که توپ رو به مهاجم کامرونی نمی رسونن ..همش با ارسال های بلند که توسط مدافعان بلندقامت حریف دفع میشه فولاد یک هافبک آسیایی هم نیاز داشت بنظرمن هم مسلمان بدرد فولادنمی خوره چون باسبک بازیهای فولاد مچ نیس..فرصتی هم نداریم واسه مچ کردن این بازیکن ولی قاضی خرید خوبی بود آل نعمه هم خریدی نسبتا متوسط ارزیابی میشه چون سرعت کافی رو نداره برای تیمی که سرعتی بازی کردن سبک بازی کردنشه...
بلحاج
|
United States of America
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
متشكرم آقاسياوش
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
بنظرمن آقاسیاوش درست میکه.ویه مقداری هم تمرکزاسکوچیچ بهم ریخته.
زیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
لطقابعدازبازی باالسذ باآقای بختیاریززاده گاپیتان سابقمون یه مصاحبه بکنید.حتما
ابوس
|
United States of America
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
0
0
خداامروزروبخيركنه.باتوجه به چندبازياخيرفكركنم باختمون حتميه
moji
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
0
به نظر من هر کاری که اسکوچیچ میکنه درسته...و دقیقا عینه حرفه ای گریه.بدرلو رو گذاشته بود توی دفاع هم به خاطر خاصیت تدافعی و هم به خاطر بازیسازیش یعنی می خواست از دفاع و یک خط عقب تر بازیسازی رو شروع کنه که کمک و فضای برای مسلمان به وجود بیاد و در اصل یک ریسک بود .پست تخصصی خالدی هم درست بود.تیم های خوزستانی احساسی و بی فکر بازی و سرخ پوستی حمله میکردند ولی با اومدن مربیانی مثله اسکوچیچ یاد گرفتیم که باید با منطق بازی کرد..بهترین مربی تاریخ فولاد خوزستانه باید قدرش بدونیم.باید مربی های خوزستانی شاگردی ایشون رو بکنند.با احترام به مربی های خوزستانی.یادمه صنعت نفت با وجود بازیکن های تکنیک و با تعصبی مثله لطیف جنامی و امید شریفی نسب و علیرضا دغاقله...علی صفری و بهروز مکوندی و یا استقلال اهواز با داشتن بازیکنهای با تعصبی مثله عادل حردانی وعلی پورحمادی و یا جنوب با داشتن سعداوی نواصر زاده و فرتوت اهوازی و بختیاری زاده..همیشه در مقابل تیم های اصفهانی و تهرانی دست و پا میزدن برای نباختن چون دفاع نداشتن..چون دفاعشون سازمان نداشت...ولی فولاد با مربی های کروات همه چیز رو عوض کرد.حالا حتی تیم های اسیایی هم نمیتونند به فولاد گل بزنند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
0
امروزبعدازباخت به گسترش این مصاحبه رو خوندم.واقعادمش گرم چه خوب گفته بودکاش بهاین صحبتا توحه میشد.
حيدري
|
United States of America
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
0
ماشاالله به اين همه شناخت وتحليل درست
اسكندري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
بارك الله به اين همه متانت وادب وشناخت .اينا سرمايه هاي اين استانن
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
0
بخدادرست گفته
حسون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
0
تک تک حرفاش درسته اماکی گوش بده.
جانداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
0
0
دمت گرم
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
0
0
عالی.اماکاش توجه بشه.ازاین حرفازیادزده شد.اماکی توجه کرد.
یزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
0
0
بادیدن عکسای خوزستان مقابل تیمای خارجی وخیل عظیم جمعیت تازه متوجه حرفای سیاوش میشم
غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
0
فولاد3بازی بسیارسخت داره اگه نخواد به این حرفاونقددلسوزانه توجه کنه هر3 بازی روباخته.
رسایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
0
باتوجه به خبرهایی که سایت ازنتایج رقبا میده وحقایق این مصاحبه اوضاع فولادروزیاد جالی نمیبینم/
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
0
0
البته باوجود تعطیلی پیش آمده وبخشش سربازا میشه تاحدوذی امیدوار بود.
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
0
0
البته اونا سربازا روبخشیدن ولی خودمون تمرینات رو تق ولق کردیم
حاج ايمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
0
آقاي بختياري زاده آماده باش بعداز سه بازي يه مصاحبه داغ ديگه داشته باشي.