به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت بدون ملی‌پوشان فولاد را متوقف کرد

تیم فوتبال جوانان نفت اهواز بدون بازیکنان ملی‌پوش خود موفق به متوقف کردن تیم پرمهره فولاد خوزستان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور بعد از ظهر امروز در شهرهای مختلف کشور به انجام رسید و چهار تیم خوزستانی حاضر در این مسابقات بدون گل زده یا خورده از میدان خارج شدند.

استقلال اهواز موفق به کسب یک امتیاز در خانه مس رفسنجان شد و صنعت نفت آبادان هم از ورزشگاه دستغیب شیراز با کسب امتیاز مقابل فجرسپاسی به خانه بازگشت.

در همین چارچوب، تیم سپاهان اصفهان با گلباران کردن مس کرمان به صدر جدول رفت و پدیده خراسان با شکست در خانه ذوب آهن نشان داد که برای رسیدن به قهرمانی مشکلات زیادی دارد.

اما مهم ترین بازی هفته چهاردهم برای خوزستانی ها، دربی تیم های اهوازی نفت و فولاد بود.

جوانان فولاد خوزستان، پرمهره ترین تیم فوتبال جوانان ایران، امروز در حالی به مصاف تیم نفت اهواز رفت که تیم نفت به دلیل آغاز اردوی تیم ملی فوتبال جوانان، دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت.

منوچهر وزیری سرمربی بااخلاق نفت اهواز و یکی از بهترین هافبک های فوتبال خوزستان در دهه 60 شمسی که خاطره بازی های خوب او در لیگ سراسری قدس در ذهن فوتبالدوستان خوزستانی مانده، با وجودی که تیم نفت اهواز با مشکل کمبود بازیکن مواجه است، اعلام کرد که بخاطر یک بازی از لیگ جوانان، جلوی پیشرفت فرشید مهمدی و هومن امیدی سرقلی دو بازیکن جوان نفت را نمی گیرد و این دو بازیکن را روانه اردوی تیم ملی جوانان در تهران کرد.

نفت اهواز با وجود غیبت مهمدی و سرقلی نمایش قابل تحسینی برابر فولاد خوزستان داشت. تیم جوانان فولاد امروز نتوانست مثل اکثر بازی ها از نبوغ ستاره های تهاجمی تیمش بهره ببرد و به پیروزی دست پیدا کند. این دیدار حساس در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا منوچهر وزیری سربلند از این بازی خارج شود.

نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر جوانان و تصویر تیم جوانان نفت اهواز را مشاهده می کنید.

* نفت اهواز 0 – فولاد خوزستان 0
* مس رفسنجان 0 – استقلال اهواز 0
* فجرسپاسی شیراز 0 – صنعت نفت آبادان 0
* سپاهان اصفهان 4 – مس کرمان 0
* ذوب آهن اصفهان 1 – پدیده خراسان 0
* تراکتورسازی تبریز – گهر دورود (فردا برگزار می شود)

نفت بدون ملی‌پوشان فولاد را متوقف کرد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
1
0
مس اینکه فولاد جلوی نفت همیشه به مشکل می خوره این
چه تیم پر مهریه که تواهواز نمی تونه ببره