به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ September 2024 30
کد خبر: ۲۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

اسدی: فقط به پيروزی مقابل نفت فکر می‌کنیم

اسدی: فقط به پيروزی مقابل نفت فکر می‌کنیم

خوزستان اسپورت- كاپيتان تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازي برابر نفت تهران تنها به پيروزي فكر مي‌كنيم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، مرتضی اسدی اظهار كرد: 2 بازي خوب را انجام داديم و فرصت‌هاي زيادي را به گل تبديل نكرديم تا جايي كه در بازي برابر سپيدرود مي‌توانستيم با 6 گل زده از زمين خارج بشويم.

وی با اشاره به اين موضوع كه بدشانسي در 2 بازي اخير گريبان تيم فوتبال صنعت نفت را گرفته است؛ بيان كرد: با اين وجود هم كادر فني و هم بازيكنان عزم خود را جزم كرده‌اند تا وقفه ايجاد شده ميان نتايج خوب را از بين ببرند.

اسدی ادامه داد: از تمام هواداران صنعت نفت قدرداني مي‌كنيم و شك نكنيد كه همه تلاش ما اين است كه دل آنها را شاد كنيم و در برابر ايشان سربلند باشيم.

كاپيتان تيم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه كرد: اعتقاد ما اين است كه صنعت نفت امسال متحول شده است و به نتيجه گيری در ادامه ليگ خوشبين هستيم.

وی با بيان اين موضوع كه به جز بردن تيم نفت تهران به چيز ديگري فكر نمي‌كنيم؛ افزود: تمام توانمان را مي‌گذاريم تا به كسب اين 3 امتياز خانگي به جدول برگرديم.

اسدی عنوان كرد: صنعت نفت متعلق به مردم است و هواداران اين تيم ولي نعمت ما هستند؛ اين عزيزان به گردن ما حق دارند و اميدوار هستيم كه در بازيهاي آتي نيز با حمايت خود ما را دلگرم كنند.

وی با بيان اين مهم كه صنعت نفت امسال در 2 جبهه ليگ برتر و جام حذفي حضور دارد، خاطرنشان كرد: امسال تيم شايسته‌ای هستيم و با حمايت هواداران پرشورمان اين توان را داريم كه اتفاقات خوبي را رقم بزنيم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
1
1
باید با تمرین بیشتر بازیکنا هماهنگتر شن مخصوصا تو دفاع باید بخواید تا ببرید تو این دو بازی واقعا تلاش وانگیزه زیادی ندیدیم امیدواریم جبران مافات کنید وبا جدیت و تعصب وجنگندگی بازی کنیدبه تیم بی انگیزه امتیاز مجانی نمیدن
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
0
0
آرزو میکنم تیم نفت بهترین نتیجه ها را بگیره چون لایقتش داره تیم خوبی هستین شماهم تمام تلاشمو کردی من شخصا شما را دوست دارم ومطمینم نتیجه خواهید گرفت فقط کل تیم هم در حمله وهم در دفاع کمی دستپاچه عمل میکنید اگر این مشکلتون حل کنید مطمینم توی همه مسابقاتتون امتیاز میگیرین
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
0
0
شما بهترین هستین تیم خوب بازی می‌کنه من اکثر بازیهای صنعت دیدم فقط کم شانس که اونم درست میشه
اعتماد به نفستون ازدست ندید
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
0
0
انشاالله که تیم به جایگاهی که حقش هست صعود می کند . فقط تاکتیک تیم جوری باشه که اسیر ضد حمله نشویم چون حریف بعد از زدن یک گل باد اورده هفت نفره به دفاع می پردازد و همین گل زدن را سخت می کند . موفق باشید
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
0
0
درود به شرف اسدی با همه بازیکنای با تعصب نفت ابادان همیشه محبوب شهر ابادان هسبید