به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

ابراهیم‌زاده: از بازی با سپیدرود درس گرفتیم

ابراهیم‌زاده: از بازی با سپیدرود درس گرفتیم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نباید 2 پیروزی اخیر در لیگ برتر مغرورمان کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، مسعود ابراهیم‌زاده اظهار کرد: فضای منظم و خوبی در ورزشگاه امام رضا (ع) حاکم بود و با توجه به اینکه سیاه‌جامگان نخستین بازی‌اش را در این ورزشگاه انجام می‌داد، تشویق‌های هماهنگ هواداران حریف، فشار زیادی را به ما وارد کرد که خوشبختانه سربلند از میدان خارج شدیم.

وی اضافه کرد: پیروزی در 2 بازی اخیر شرایط روحی ما را بهبود بخشیده است ولی این ارتقای روحیه نباید مغرورمان کند و از بازی با سپیدرود در این خصوص درس گرفتیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به بازی بعدی تیمش در چارچوب جام حذفی اشاره کرد و افزود: با تمام توان به این مسابقه وارد می‌شویم تا دل هوادارانی که عاشق صنعت نفت هستند را شاد کنیم.

وی در همین خصوص بیان کرد: حمایت هواداران صنعت نفت دلگرمی بزرگی برای ما بوده است و امیدوار هستیم که این حمایت تا پایان فصل ادامه داشته باشد، هوادارانی که با طی مسافت زیاد حتی در مشهد مقدس نیز ما را تنها نگذاشتند.

ابراهیم‌زاده با بیان این مهم که بازی در جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد، گفت: حذف شدن تیم‌های لیگ برتری توسط تیم‌های لیگ 2 و لیگ یک نشان می‌دهد که نباید این بازی را ساده گرفت، به همین خاطر برای صعود به مرحله بعد باید هوشیار باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
گل گفتی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها