به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

نیک‌نفس: کمالوند به فکر خودش نیست

نیک‌نفس: کمالوند به فکر خودش نیست

خوزستان اسپورت- هافبک نفت آبادان با اشاره به بازی تماشاگرپسند تیمش برابر سپاهان، گفت: در این دیدار حق‌مان پیروزی بود که به این مهم رسیدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، زبیر نیک‌نفس درباره پیروزی این تیم برابر سپاهان، اظهارکرد: بازی خیلی سختی برابر تیم قوی سپاهان داشتیم. به نظرم هر دو تیم بازی خوب و سطح بالایی را به نمایش گذاشتند و هواداران لذت بردند. در این دیدار هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند. حق ما پیروزی در این دیدار برد بود و خدا را شکر به این مهم رسیدیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ابتدای فصل با توجه به این‌که هنوز تیم به خوبی شکل نگرفته بود و هماهنگ نشده بودیم، کمی نتایج متفاوت‌ بود اما هر چه پیش رفتیم و هماهنگ‌تر شدیم، نتایج بهتری حاصل شد. به نظرم اکنون نفت به نتایج خوبی دست پیدا می‌کند.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص نارضایتی سرمربی تیم از نبود برخی امکانات نیز گفت: آقای کمالوند قهر نمی‌کند و تنها به فکر تیم و بازیکنان است و به دنبال این است که امکانات برای کار کردن فراهم باشد. او اصلا به فکر خودش نیست و در واقع به دنبال رفع مشکلات بازیکنان است. ان‌شاءالله مسوولان کمک کنند تا بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

وی افزود: خدا را شکر نتایج خوبی حاصل شده است و اکنون بالای جدول هستیم و ان‌شاءالله با حمایت مسوولان بالای جدول بمانیم. امیدوارم عدم حمایت‌های مسوولان باعث نشود که تیم به حاشیه برود، بلکه کمک کنند که شرایط خوب فعلی تیم حفظ شود.

نیک‌نفس در خصوص این‌که آیا امسال نفت می‌تواند به سهمیه آسیایی دست پیدا کند؟ گفت: تیم خوبی داریم ولی رسیدن به کسب سهمیه آن هم با توجه به این که تیم‌های خوب دیگری هم در لیگ وجود دارد، کار سختی است. من به شخصه معتقدم که باید بازی به بازی پیش برویم و به نظرم حتی قهرمانی دور از دسترس نیست ولی آن‌چه باشگاه از روز اول برای ما هدف قرار داده است، تک‌رقمی شدن و قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است.

وی با تشکر از حمایت هواداران تیمش، عنوان کرد: هواداران روز گذشته تا دقیقه 90 از ما حمایت کردند و من واقعا لذت بردم. همین هم باعث شد که تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم حمایت‌های‌شان ادامه داشته باشد. ما تمام تلاش‌مان رسیدن به نتیجه است ولی برخی روزها نتیجه حاصل می‌شود، برخی روزها خیر.

وی با اشاره به دیدار هفته چهاردهم تیمش برابر تراکتورسازی هم عنوان کرد: این هفته با تراکتورسازی بازی داریم که دیدار سختی است ولی وقتی در شهر خودمان توانسته‌ایم، تیم‌هایی از جمله استقلال تهران و سپاهان را شکست دهیم، پیروزی برابر تراکتور هم شدنی است. ان‌شاءالله هواداران با حضور در ورزشگاه ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
اقاي نيك نفس اين پاس هاي رو به عقبت كمر تيم شكونده كوكا نميتوني پاس رو به جلو تور خدا عرضي رو به عقب نده چقدر اينجوري پاس گل دادي بزن زيرش راحت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها