به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۲۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

پرداخت 4 میلیاردی منطقه آزاد به باشگاه نفت آبادان

پرداخت 4 میلیاردی منطقه آزاد به باشگاه نفت آبادان

خوزستان اسپورت- مسئول ورزش سازمان منطقه آزاد اروند از پرداختی 4 میلیارد تومانی این سازمان به باشگاه نفت آبادان خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، قوانین وزارت نفت مبنی بر محدودیت هزینه برای باشگاه‌های زیرمجموعه این وزارت‌خانه که در لیگ‌های حرفه‌ای شرکت می‌کنند، مشکلات زیادی برای تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان ایجاد کرده و تیم محبوب آبادانی‌ها را با موانع قانونی برای تأمین بودجه‌اش از طریق وزارت نفت مواجه ساخته است.

از جمله اسپانسرهایی که می‌تواند باشگاه نفت آبادان را در تأمین بخشی از هزینه‌هایش یاری کند، سازمان منطقه آزاد اروند است که نام آن از سال گذشته به‌عنوان اسپانسر تیم پرطرفدار آبادان به میان آمد و این سئوال را پیش آورد که این سازمان چه میزان به باشگاه صنعت‌نفت کمک کرده یا خواهد کرد؟

حسین شیخ آزادی مجری برنامه ورزش خوزستان از رادیو مرکز استان، ظهر شنبه سئوال موردنظر هواداران صنعت‌نفت آبادان را در گفت‌وگوی تلفنی پخش زنده با پیمان ادیبی مسئول ورزش منطقه آزاد اروند در میان گذاشت تا در این رابطه شفاف‌سازی شود.

مسئول ورزش منطقه آزاد اروند در پاسخ به این سئوال گفت: «ابتدا باید نتایج و جایگاه خوب تیم صنعت‌نفت در لیگ برتر را تبریک بگویم. این تیم طرفداران بسیار زیاد و باتعصبی دارد و ما نیز سعی کردیم با توجه به علاقمندی که مردم آبادان نسبت به تیم صنعت‌نفت دارند، حمایت لازم را انجام دهیم.»

پیمان ادیبی تصریح کرد: «سازمان منطقه آزاد اروند مبلغ 6 میلیارد تومان برای کمک به باشگاه صنعت‌نفت تصویب کرده است که مبلغ 4 میلیارد تومان در ماه‌های گذشته پرداخت شده و 2 میلیارد تومان دیگر نیز به‌زودی پرداخت خواهد شد.»

وی افزود: «به‌هرحال باشگاه صنعت‌نفت آبادان متعلق به وزرات نفت است و انشاءالله مشکلات این باشگاه با کمک اسپانسرهای نفتی برطرف شود تا شاهد ادامه نتایج خوب تیم صنعت‌نفت در لیگ برتر باشیم.»

به گزارش خوزستان اسپورت، با توضیحات مسئول ورزش منطقه آزاد اروند مبلغ پرداختی این سازمان به باشگاه نفت آبادان مشخص شد. مبلغی که قطعاً نمی‌تواند جوابگوی تمامی هزینه‌های تیم صنعت‌نفت در لیگ هفدهم باشد و با توجه به بودجه‌های کلان تیم‌های مدعی لیگ برتر باید چاره‌ای اساسی برای رفع مشکلات مالی تیمی که با بازی‌های زیبا و تماشاگرپسندش رضایت اغلب فوتبالدوستان خوزستانی را جلب کرده است، اندیشیده شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
5
متاسفانه توی مملکت ایران تا این مبلغ بخواد به دست بازیکن ها برسه چیزی ازش نمی‌مونه ،
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
3
بدبختی واقعا
نفت خوزستان که قرار بود حداقل دو در هزار تو خوزستان هزینه بشه
و مردم جنگ زده آبادان وخرمشهر شهرشان بازسازی بشه
خرمشهر مظلوم که انگار 2 سال پیش جنگ تموم شده هنوز ویران
حداقل برای تنها تفریح این مردم مظلوم فکری بکنند
وسیعلم الذین ظلمو بای منقلب ینقلبون
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
2
4 میلیارد اولیه خرج اردوهای داخلی و خارجی و 10 درصد اولیه بازیکنان شد . دو میلیارد هم شاید بتونه پرداخت را به 30 درصد برسونه اما فکر کنم ده میلیارد دیگه تا اخر فصل نیاز دارن که باعث میشه تیم از هم بپاشه . خبرهایی مبنی بر دست نیاز به سوی هواداران با اعلام شماره حساب به پشم میخوره که اگر درست باشه باید صد هزار نفر و نفری 100 هزار بدن که با این وضعیت اقتصادی مردم و اینکه اکثر هوادارا جوانن یعنی سرنوشت تیمهایی مثل برق شیراز و صبای قم و .... .
فرهاد از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
به نظر من تیم باید به منطقه آزاد واگذار بشه . این چه حرکتیه که منطقه آزاد هزینه ها را بده و اسم تیم صنعت نفت آبادان باشه ؟؟؟!!! یعنی وزارت نفت با این همه آلودگی که به هوای خوزستان تزریق می کنه نمی تونه حداقل یه تیم قدیمی با این همه طرفدار را پوشش بده ؟؟!!!
رضا از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
با سلام . تيم صنعت نفت را همه دوست داريم ولي كاش با اين 4 ميليارد براي جوانان آبادان و خرمشهر كارآفريني صورت مي گرفت ، عجيبه تا اسم كارآفريني براي جوانان پيش مي آيد مي گويند كو پول ؟ كو بودجه ؟ حالا كه اينطوريه ، صنعت نفت تو دل مردم خوزستان و آبادان را خوش بكن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
0
مملکت برره ای که میگن همینجاس . میگویند مجلس تصویب کرده که وزارتخانه ها حق حمایت مالی از تیمهای حرفه ای را ندارن و وزارت نفت هم که منتظر چنین مصوبه ای بوده موبه مو اجراش کرده ولی چرا همین نماینگان دست وزارت ورزش را باز گذاشته اند که هر سال به دو تیم قرمز و آبی پایتخت ده ها میلیار پول تزریق کند یعنی اون مصوبه برای همه وزارتخانه ها و همه تیمها لازم الاجراس جز وزارت ورزش و دو تیم قرمز و آبی . برره بودن شاخ و دم داره .