به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

نظرزاده: به جایگاه استقلال نگاه نمی‌کنیم

نظرزاده: به جایگاه استقلال نگاه نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به جایگاه استقلال نگاه نمی‌کنیم و می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علی نظرزاده که به جای فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شده بود، گفت:  دو بازی مهم (یکی در لیگ و دیگری در جام حذفی) برابر استقلال داریم که شرایط هر دو دیدار متفاوت است.

وی افزود: شرایط تیم پس از جام حذفی خوب است. خبرهای خوبی از باشگاه رسیده است. به جایگاه استقلال نگاه نمی‌کنیم و می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت. امیدوارم فردا تماشاگران هر دو تیم شاهد بازی خوبی باشند. خوشبختانه محروم و مصدومی هم نداریم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: بحث بازی با پرسپولیس با دیدار فردا برابر استقلال فرق می‌کند. وقتی در لیگ برتر مقابل پرسپولیس بازی کردیم، شرایط خوبی نداشتیم و بازیکنان تمرین نکرده بودند. شرایط اما، الان خوب است و فردا تیم متفاوتی نسبت به بازی قبل خواهید دید.

نظرزاده در مورد شرایط مالی باشگاه گفت: وضعیت باشگاه خوب است. کمالوند به آبادان رفته تا در جلسه هیئت مدیره شرکت کند. پول به بازیکنان نرسیده اما خبرهای موثقی رسیده که این اتفاق می‌افتد و خبرهای خوبی می‌رسد.

مدیر رسانه‌ای صنعت نفت در پایان نشست خبری گفت: جلسه چهار ساعته خوبی بین کمالوند و مدیریت باشگاه و هیئت مدیره برگزار شد. کمالوند برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ رفت، اما جلسه خوبی با مدیریت باشگاه داشت و به او برای ادامه همکاری همه چیز را ثابت کردند.

پیامک :5000291247