به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۲۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
تعداد نظرات: ۹ نظر

نعمتی‌نژاد: بازیکنان باید به کادر فنی احترام بگذارند

نعمتی‌نژاد: بازیکنان باید به نظر سرمربی احترام بگذارند

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تیم سرسختی بازی داریم و حریف با توجه به شرایطی که دارد دیگر چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با مشکی‌پوشان اظهار داشت: بازی راحتی پیش رو نداریم و حریف‌مان اگرچه در انتهای جدول قرار دارد، اما بدون توجه به این مسئله مقابلش به میدان می‌رویم.

وی در ادامه افزود: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و با نفرات اضافه شده به تیم شرایط بهتری داریم. برای هر بازی با تاکتیک متفاوت به میدان می‌رویم و توقع داریم بازیکنان جدید بتوانند خود را با شرایط تیم وقف داده و به ما کمک کنند.

نعمتی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند از بازیکنان جدید استفاده کند، عنوان کرد: در بین نفرات جدیدی که به خدمت گرفتیم سالاروند هنوز نتوانسته برگه تسویه حسابش را بیاورد و پیگیر این قضیه است تا بتواند بازی کند.

مربی فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که «آیا سرخپوشان اهوازی می‌توانند مشکی‌پوشان را شکست دهند یا نه؟»، تصریح کرد: این بازی برای ما خیلی سخت است، چرا که حریف‌مان چیزی برای از دست دادن ندارد و قطعاً برای کسب امتیاز به اهواز می‌آید. ما این آمادگی را داریم که با هر تیمی بازی کنیم، چرا که می‌خواهیم در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیا بمانیم. تا آنجا هم که توان داشته باشیم با پرسپولیس رقابت خواهیم کرد، هر چند که خیلی سخت است.

وی همچنین در خصوص ترافیکی که در خط میانی تیم فولاد خوزستان با آمدن بازیکنان  جدید به وجود آمده است، اضافه کرد: مطمئن باشید جذب تمام بازیکنان جدید براساس نیاز‌های تیم بوده است و اعضای کادرفنی ما آن قدر باتجربه هستند که بی‌جهت بازیکنی را جذب نکنند. حتی از این نفرات می‌توانیم برای سال بعد هم استفاده کنیم.

نعمتی‌نژاد در واکنش به اعتراض عبدالله‌زاده به نیمکت‌نشینی و اینکه خواهان دریافت رضایت‌نامه شده است، گفت: عبدالله‌زاده از بازیکنان خوب تیم است و طبیعی است هر بازیکنی دوست داشته باشد بیشتر بازی کند، اما بازیکن حرفه‌ای باید تابع دستورات کادرفنی باشد و من امیدوارم بازیکنان در هر شرایطی به نظر کادرفنی خود احترام بگذارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
Havadar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
2
1
بله کاملا درسته باید بشينه بخاطر نظرات غلط فنی شما جام جهانی رو از دست بده اعتراضی نکنه...
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
3
0
پور موسوی فقط به باندش فکر می کند ،کیفیت بازیکن برای کسی که توان فنی هدایت یک تیم لیگ برتری را ندارد مهم نیست، احمد عبدالله زاده و دیگر محصولات آکادمی فولاد چون در باند پورموسوی و اژدر ی نیستند در ترکیب قرار نمی گیرند ولی بازیکنان بی کیفیتی مثل زلیکانی و ... که در حد دسته یک هم نیستند در ترکیب قرار می گیرند .سرمربی و مدیرعامل فولاد ، تازه به دوران رسیده، بی ظرفیت و سرشار از عقده هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
2
آقا شما چی میخواید؟
یکی خواسته هاتون رو بگه که بفهمیم چی ب چیه.
پارسال که فولاد میانه جدول بود همین حجم اعتراض بود.
امسالم که بعد از بهترین تیم تاریخ لیگ قرار داریم
فولادشهراهواز
|
United States of America
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
2
0
روز بازی با پرسپولیس و نفت پیش بینی کردم عبدا...زاده رو بایستی کم کم جزء معترضان ببینیم. و حقیقتا ظلمی که الان بر سر این جوان به دلیل رفیق بازی این مربی بی سواد میشه واقعا شرم آوره. بازیکنی که با خون جگر خوردن تونسته خودش رو به تیم ملی تحمیل کند آنهم احمدی که برگرفته از مکتب فولاد هستش و عشق خودش را به فولاد بارها وبارها صادقانه ثابت کرد حالا بایستی توسط یک بی سواد نیمکت نشین شود تا رفیقان آقایون دیده شوند. شرم بر شما.ننگ برشما. از احمد درخواست میکنم فولاد رو ترک کند. والله تمام تیمهای ایران دست تورو میبوسند و ارنج اصلی هم قرار میگیری. احمد برو تیمی که بازی کنی. جام جهانی ویترین تمام تخصص تو هستش. کی روش مربی بزرگیه . به دست ایشان انتخاب شدن یه افتخار هستش که بعد از نمایش درجام جهانی میتونی به راحتی به اروپا ترانسفر بشی. احمدجان من عاشق فولادم و از نوع دیوانه وار ولی هرگز فولادی که انسانها رو تخریب میکند واز ریل منطق وعقل خارج شود وبه دست دلالان و بیسوادان بیفتد ، تایید نخواهم کرد، هرگز ،هرگز، هرگز.
فولادشهراهواز
|
United States of America
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
1
0
از خوزستان اسپرت خواهشمندیم کمافالسابق نظرات را بدون سانسور و یا حذف اجازه روئیت دهد. اینکه برحسب اعتمادبه شما، بنویسیم ولی اجازه انتشار بعضی نظرات را ندهید حرکت درستی نیست و مطمئن باشید دلسردکنندست. این چندمین بارست که چنین اتفاقی می افتد .وقتی نظرات محترمانه هستش فکر نکنم دلیلی بر عدم اجازه روئیت داشته باشید.
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
1
سلام. علیرغم اینکه زیاد نسبت به وضعیت سازمانی فولاد خوشبین نیستم. ولی برخی منتقدین عزیز مغرضانه نظر میدید. آلگری زیدان والورده هاینکس و گواردیویلا همه بازیکناش بازی میده.فک نکنم بازیکنای کوچیکی هم داشته باشن. شاید بازیکنا رو برا استراحت بیشتر سلامت بیشتر و تاکتیک های متنوع لازم داره. بنطرم همه حمایت کنیم. فرصت بدیم. و در پایان لیگ عملکرد کلی تیم و مربیها رو ارزیابی کنیم.
فولاد قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
1
با سلام خدمت دوستان عزیز کادر فنی بهتر از همه میدونه که باید چی بکنه البته نظر همه محترمه ولی نظر سرمربی چیز دیگر است وچه درست و چه غلط فعلا رتبه دوم جدول کسب کرده و جای انتقاد باقی نگزاشته به امید برد فردا
به امید بردفولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
1
1
عبدالله زاده حق شه فیکس باشه
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
سلام خدمت دوستان شنیدم دیروز محمدرضا شیرزادی دفاع آخر بلند قامت جوانان وامید وفولادنوین را با ۲۱سال کنار گذاشتن وفرستادن فسخ کنه اینم از شاهکار های اقایون بود.