به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۰

ماهی: امیدوارم دربی اهواز بدون حاشیه باشد

کریم عزیزنژاد
هافبک تیم فوتبال فولادنوین اهواز گفت: امیدوارم بازی فولادنوین و استقلال به دور از مسائل حاشیه ای برگزار شود.

مصطفی ماهی در گفت و گو با خبرنگار خوزستان اسپورت درباره بازی استقلال و فولادنوین اهواز گفت: بازی دو تیم همشهری همیشه حساسیت خاص خودش را دارد. استقلال اهواز یکی از تیم های خوب و ریشه دار خوزستان است و امیدوارم تماشاگران شاهد بازی زیبایی باشند. تیم ما با ارائه یک بازی جوانمردانه دنبال سه امتیاز است. انشالله بازی بدون حاشیه ای را شاهد باشیم.

ماهی در خصوص احتمال صعود فولادنوین به لیگ برتر گفت: درست است که شش امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول داریم ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. در هر بازی باید تلاش کنیم تا پیروز شویم و فاصله امتیازی با رقیبان را حفظ کنیم تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

هافبک فولادنوین اهواز درباره اظهار نظر سازمان لیگ مبنی بر عدم امکان حضور تیم های همخانواده در لیگ برتر اظهار کرد: هدف ما اینست که در لیگ دسته اول قهرمان شویم و به لیگ برتر صعود کنیم. ابتدا باید صعود کنیم و سپس منتظر تصمیم سازمان لیگ باشیم. فعلاً همه اعضای تیم فولادنوین برای قهرمانی در لیگ یک هم قسم شده اند.

مصطفی ماهی در پایان گفت: امیدوارم تماشاگران خوزستانی برای دیدن بازی استقلال و فولادنوین به استادیوم تختی بیایند تا بر جذابیت این بازی افزوده شود.


پیامک :5000291247