به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

یوسف وکیا: تیم فولاد افت نکرده است

مدافع راست تیم فولاد خوزستان اعتقاد دارد که این تیم افت نکرده و در بازی با السد قطر پیروز میدان خواهد بود.
یوسف وکیا که با هماهنگی مسئولان باشگاه فولاد خوزستان راهی اردوی تیم ملی امید نشده و برای بازی مقابل السد در اهواز مانده است، در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد توضیحاتی داد.
مصاحبه یوسف وکیا با خوزستان اسپورت را مروز کنید.

سایپا بهترین بازی فصل را انجام داد
بازی با سایپا، روز فولاد نبود. تیم ما به دلیل آلودگی هوای اهواز دو روز زودتر راهی کرج شد تا در آن جا تمرین کند ولی بارندگی و شدت سرمای کرج اجازه نداد که به هدف خودمان برسیم. در مجموع فکر می کنم که از یک طرف آن روز، روز تیم ما نبود و طرفی دیگر تیم سایپا بهترین بازی فصل خود را انجام داد.

فولاد افت نکرده است
من با این نظر موافق نیستم که تیم فولاد افت کرده باشد. به نظرم باخت به سپاهان شوک منفی به تیم ما وارد کرد و نتوانستیم تا قبل از بازی با سایپا از این شوک خارج شویم. ببینید وقتی تیم ما پیروز می شود همه شروع به به به و چه چه کردن می کنند اما وقتی می بازیم، انتقادات شروع می شود. به هر حال این طبیعت فوتبال است که یک تیم در برخی مسابقات پیروز شود و برخی اوقات شکست بخورد.

بچه ها برای بازی السد هم قسم شده اند
تمامی بازیکنان فولاد خوزستان هم قسم شده اند که مقابل تیم السد قطر پیروز شویم. بچه ها همگی آماده بازی برابر السد هستند تا انشاءالله بتواتیم هواداران را خوشحال کنیم. فولاد سال گذشته توسط همین تیم السد حذف شده و مصمم هستیم تا آن نتیجه را جبران کنیم.

در گروه سختی قرار داریم
گروه تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا گروه سختی است. البتههنوز زود است که درباره تیم های صعود کننده از این گروه صحبت کنیم ولی فکر می کنم تیم فولاد یکی از دو تیم صعود کننده باشد.

به اردوی تیم امید نرفتم
با هماهنگی باشگاه فولاد خوزستان به اردوی تیم ملی امید نرفتم. من قبلاً گفته ام بازیکن باشگاه فولاد هستم و باید دستورات این باشگاه را انجام بدهم. البته مسئولان باشگاه فولاد با توجه به اینکه بازی آسیایی داریم با مسئولان تیم ملی امید صحبت کرده اند و قرار شده نامه نگاری لازم در این رابطه انجام شود.

هواداران به استادیوم بیایند
از طرفداران تیم فولاد و همه فوتبالدوستان خوزستان درخواست می کنم که ما را در بازی روز چهارشنبه تنها نگذارند و برای حمایت از تیم این استان به استادیوم بیایند. انشاءالله یک پیروزی خوب را روز چهارشنبه به هواداران خوزستانی هدیه خواهیم کرد.

وکیا: تیم فولاد افت نکرده است


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
7
ما روچندبازی ناامید کردین باتمرکز کامل وبدون استرس بازی کنید ایشاالاه برنده میشیم.
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
2
2
پس حتما باخت به سایپا و سپاهان نقشه قبلی بوده برای گمراهی السد والهلال
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
2
فولاد افت نكرده اما بازيكنا مغرور و بي خيال شدن فكر كردن بقيه ي تيما هويجن