به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

خنیفر: مؤمنی علیه ما مصاحبه نکرده است

کریم عزیزنژاد
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مهدی مؤمنی را کاملاً می شناسم و این بازیکن هیچوقت شکست تیم را گردن دیگران نمی اندازد.

عبدالهادی خنیفر در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص باخت تیمش مقابل ملوان انزلی گفت: تیم ما مقابل ملوان انزلی خوب بازی کرد. فرصت های گلزنی زیادی هم ایجاد کردیم که تبدیل به گل نشدند. این در حالی بود که تیم ملوان فقط صاحب چهار موقعیت شد که سه گل را با استفاده از همین چهار موقعیت به ثمر رساند.

خنیفر ادامه داد: سه مسابقه است که در همان ربع ساعت اول گل می خوریم و می بازیم. آقای ویسی قبل از بازی به همه بازیکنان تأکید کرده بود که نباید در 15 ابتدایی گل بخورم. ویسی گفت اگر در 15 دقیقه اول گل نخوریم، مطمئناً پیروز خواهیم شد ولی متأسفانه بچه ها در روز مسابقه تمرکز کافی را ندارند و در همان دقایق ابتدایی گل می خوریم.

وی در رابطه با انتقاداتی که از خط دفاعی استقلال خوزستان می شود، توضیح داد: بازی فوتبال یک بازی گروهی است. وقتی تیم پیروز می شود، این پیروزی به همه تعلق دارد و هنگام شکست نیز اوضاع به همین گونه است. هیچ بازیکنی دوست ندارد تیمش بازنده شود و همه به دنبال پیروزی هستند. واضح بگویم وقتی تیم ما می بازد، این باخت متعلق به همه تیم است، از من هادی خنیفر گرفته تا مسئول زحمتکش تدارکات تیم.

کاپیتان استقلال خوزستان در رابطه با مصاحبه مهدی مؤمنی مهاجم استقلال خوزستان با سایت ورزش 3 مبنی بر اینکه مقصر اصلی باخت های استقلال خوزستان بازیکنان خط دفاعی این تیم هستند، چنین گفت: من مهدی مؤمنی را کاملاً می شناسم. مؤمنی بازیکنی نیست که بخواهد باخت تیم را گردن کسی بیندازد و چنین حرف هایی علیه بازیکنان خط دفاعی استقلال خوزستان بزند.

وی در خصوص آینده تیم استقلال خوزستان گفت: تیم ما 9 بازی دیگر را پیش رو دارد. کافیست در 5 مسابقه پیروز شویم تا در لیگ برتر باقی بمانیم. همه بازیکنان استقلال خوزستان هم قسم شده اند تا این تیم را در لیگ برتر نگه دارند و در هفته بیست و دوم به مشهد خواهیم رفت تا با یاری امام رضا (ع) مقابل پدیده خراسان به پیروزی برسیم.

عبدالهادی خنیفر در پایان گفت: همه خوزستانی ها دوست دارند که سهمیه های فوتبال این استان در لیگ برتر حفظ شود و انشاءالله کاری می کنیم که خواسته آن ها تحقق پیدا کند.


پیامک :5000291247