به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۲۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

مدافع نفت در اندیشه هت‌تریک مقابل پرسپولیس

مدافع نفت در اندیشه هت‌تریک مقابل پرسپولیس

خوزستان اسپورت- مدافع میانی تیم صنعت‌نفت آبادان در سال جاری 2 گل وارد دروازه پرسپولیس کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عبدالله‌زاده مدافع آبادانی تیم صنعت‌نفت در سال 96 آمار گلزنی خوبی مقابل پرسپولیس داشته و 2 بار دروازه قرمزپوشان تهرانی را روی پاشنه چرخانده است.

عبدالله‌زاده در فروردین امسال تک گل پیروزی بخش صنعت‌نفت مقابل پرسپولیس را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد تا شاگردان برانکو با شکست از آبادان بدرقه شوند. این مدافع آبادانی بازی پاییزی جام حذفی مقابل پرسپولیس هم سانتر کرار جاسم را با ضربه سر وارد دروازه پرسپولیس کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و صنعت‌نفت در استادیوم آزادی موفق به حذف قرمزپوشان شود.

مدافع 25 ساله صنعت‌نفت که در فصل گذشته صحبت‌هایی مبنی بر انتقال احتمالی‌اش به پرسپولیس وجود داشت، در بازی فردا تلاش خواهد کرد تا برای سومین بار طی سال جاری دروازه‌ی تیم صاحب قدرتمندترین خط دفاعی لیگ را باز کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
2
نباید غافل گیر حمله پرسپولیس شوید با دوندگی زیاد راحت میشه پرسپولیس متوقف کرد. اگر توپ به تیر یک بفرستیم نقطه ضعف پرسپولیس است ومیتونیم به گل برسیم انشالله. ابادان برزیلته
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
مجید عزیز اونا یار دوازدهم یعنی داور را دارند جام حذفی یادت که هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
با گرفتن فینال از تیممون باورکنید دیگه بازی با پرسپولیس چه ببریم چه ببازیم اهمیتی نخواهد داشت . در این فوتبال کثیف فدراسیون و باند داوری و مافیای فوتبال مثل برنامه نود نتایج بازیهارو برای دوتیم قرمز و آبی درمیارن . تا یک باشگاه فوتبال در شهرستانها بخاطر ناداوریها و تبعیضها شجاعانه از لیگ کنار نکشد این وضعیت درست نخواهد شد و مثل همیشه حضور تیمهای شهرستانی صرفا برای دادن جام به تیمهای کیسه و لنگ تهرانه .
هوادار قدیمی صنعت
|
United States of America
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
سلام
پرسپولیس تیمیست تهاجمی که فرمول به گل رسیدن را می داند و برای کسب نتیجه با اعتماد به نفس خاصی وارد زمین می شود .
این تیم با بهره بردن از اشتباهات مدافعان و هافبکها در دفع توپها موقعیت سازی می کند و غالبا از این راه به گل می رسد ‌درسیستم پرسپولیس هافبکهای میانی بیشتر از بالهای چپ و راست فعال و دونده اند ( درست بر عکس شیوه ی بازی استقلال ) .
بر خلاف نظر بسیاری از کارشناسان ، نقطه ی قوت پرسپولیس درون دروازه نیست بلکه خط دفاعی مستحکم و کم اشتباه آن است ، خط دفاعی متراکمی که هر روز یکدست تر و بازیخوان تر از قبل می شود .
درون دروازه اما بیرانوند کم اشتباه نیست ؛ خروج های نامطمئن و تسلیم شدن در برابر ضربات درون شش قدم از او دروازه بانی با نقاط ضعف خاص ساخته است؛ هر چند اتکای پرسپولیس به شوتگیری او و شروع مجددهای کم نقصش است .
خط حمله ی پرسپولیس زحمت زیادی برای گل زدن ندارد ، معمولا لقمه های آماده نصیبشان می شود و تنها فرصت طلبی و چهارچوبه شناسی آنها نتایج را برایشان رقم می زند .
اما این تیم با همه ی توانش نقاط ضعف عیانی دارد که اتفاقا نقاط قوت صنعت نفت هم هست.
پرسپولیس روی سرعت گردش توپ و انتقال سیستم از دفاع به حمله ی حریف ، کند عمل می کند و این به دلیل سنگینی و کم سرعت بودن خط میانی آنهاست . یک تیم فانتزی و سرعتی به راحتی می تواند درتونل میانی و فضای بین وینگرها و پلی میکر شان، نفوذ کرده و صاحب موقعیت های مناسبی شود .
پرسپولیس اصول پرس کردن را نمیداند زیرا خط اول پرس یعنی مهاجمانش در موقع بازگش به عقب ها خیلی دیر به هافبکها اضافه می شوند .آنها از برانکو یاد گرفته اند که مثلث های هجومی را در هر منطقه که صاحب توپ شدند تشکیل بدهند اما با اولین توپی که از دست میدهند این الگو از هم می پاشد . این فرصت مناسبی به تیم های حریف می دهد که یک حمله را طراحی و اجرا کنند .
خط دفاع پرسپولیس قدرتمند است اما خطیست و در یک راستا بازی می کند؛ این فرصتی مناسب برای هافبکها و مهاجمان نفت است که خط آفساید را بریده و در هیجده قدم پرسپولیس صاحب موقعیت مناسب گلزنی شوند ضمن آنکه همین دفاع خطی روی ارسالهای بلند از جناحین و برش اورلب های هوایی بشدت ضعف دارد . این نکته را عبدالله زاده کاملا می فهمد .
پرسپولیسی ها بخوبی با جنجال آفرینی و هیاهوهای فوتبال حرفه ای آشنا هستند این را فوتبال مکتب زاگرب به آنها آموخته است . باید آرام باشیم و بهانه به دستشان ندهیم . چون آنها برای مجاب کردن داوران به دادن اخطار ، لحظه ای درنگ نمی کنند .
فوتبال نود دقیقه است ، بازیکنان و کادر فنی صنعت باید این را بدانند و ضمن حفظ تمرکز برای هر لحظه اش طرح و برنامه داشته باشند .
شروع مجددهای صنعت نفت کم نظیر و تمرین شده است . پرسپولیس روی شروع مجددهای حریف ، ضعیف عمل می کند ، صنعت باید از این حربه کمال استفاده را ببرد.
بردن پرسپولیس سخت نیست و اگر فرمولش را بدانیم هر چقدر هم پیچیده جلوه کند ، شدنی است .
صنعت در لیگ امسال به بسیاری از ناداوریها باخته و یا امتیاز از دست داده است و اگر انصاف در سوتها دمیده میشد یقینا جایگاه دوم جدول را از آن خود کرده بود .
جهارشنبه خیلی ها زرد طلایی را یکصدا تشویق خواهند کرد . ‌
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها