به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

بازیکن السد مرد سال فوتبال قطر شد

مهاجم تیم فوتبال السد قطر به عنوان بازیکن سال فوتبال قطر برگزیده شد و تندیس مرتبط با این عنوان را دریافت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال السد قطر روز چهارشنبه ششم اسفند مهمان فولاد خوزستان خواهد بود و تمامی اخبار این تیم در این هفته مورد توجه اعضای باشگاه فولاد خوزستان و البته هواداران تیم فولاد است.

مجله استاد الدوحة که همه ساله مراسم انتخاب مرد سال فوتبال قطر را برگزار می کند، مطابق معمول هر سال از سرمربیان و کاپیتان های تیم های حاضر در لیگ ستارگان قطر، کارشناسان فوتبال داخلی و خارجی شاغل در قطر و ملی پوشان بازنشسته این کشور خواست تا مرد سال فوتبال قطر را از بین کاندیداها انتخاب کنند.

در انتخابات امسال، حسن الهیدوس بازیکن شماره 11 السد قطر با کسب 58 رأی از 104 رأی و با اختلاف فاحش نسبت به خلفان ابراهیم که 16 رأی آورده بود، به عنوان مرد سال 2014 فوتبال قطر برگزیده شد. جایزه این بازیکن در مراسم خاصی با حضور رأی دهندگان و نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که تیم السد قطر بر خلاف بسیاری از تیم های این کشور، به بازیکنان بومی اتکای بیشتری نسبت به خارجی ها دارد. هر چند که خیلی ها فکر می کنند با مهار دو مهاجم برزیلی السد می توان به راحتی این تیم را شکست داد اما واقعیت اینست که بازیکنان اهل قطر نظیر حسن الهیدوس، خلفان ابراهیم و حتی یوسف احمد همواره جزو بازیکنان تأثیرگذار السد بوده اند.

بازیکن السد مرد سال فوتبال قطر شد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
1
3
من هم با نظرتون موافقم اصلا باید حواس بچه ها به همشون باشه وببرن
jafar
|
Switzerland
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
2
نمی دونم اسکوچیچ چه تدبیری اندیشیده و معلوم نیست سروش بازی می کنه یا نه ولی در هر حال باید در موقعیکه هر بازیکن قطری صاحب توپ میشه از طرف دو یا سه بازیکن ما باید تحت فشار قرار بگیره و این یعنی دوندگی زیاد برای تیم . حقیقتا ناراحت کننده و غیر قابل فهمه که قطری ها جهت جذب بازیکن حتی حاضرند ملیت بدهند انوقت ما را از بازیکن خودمان هم محروم کنند !! تضعیف تیم خودی در برابر قطر و عربستان به نفع چه کسی است ؟