به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیح ابن قاسم درباره وضعیت سربازان فولاد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از عدم صدور مجوز حضور بازیکنان سرباز فولاد در دیدار مقابل السد قطر خبر داد.

محمدحسین ابن قاسم در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره آخرین وضعیت تیم فولاد گفت: خوشبختانه تمامی بازیکنان با آمادگی کامل در اختیار کادر فنی هستند و تا قبل از دیدار با السد قطر دو جلسه تمرین خواهند کرد. آخرین جلسه تمرین فولاد و السد در استادیوم محل برگزاری مسابقه انجام خواهد شد تا دو تیم با شرایط فعلی زمین چمن آشنا شوند.

ابن قاسم درباره زمان ورود کاروان تیم السد قطر و داوران بازی اظهار کرد: تیم السد تا ساعتی دیگر با پرواز اختصاصی از دوحه به سمت اهواز پرواز می کند و امشب و فردا شب در هتل پارس اهواز اقامت خواهد کرد اما تیم داوری مسابقه وارد ایران شده است. چهار داور اهل کره جنوبی برای این دیدار انتخاب شده اند که به تهران رسیده اند و قرار است ساعت 17 امروز از تهران به سمت اهواز پرواز کنند. داوران در هتل اکسین اهواز اقامت خواهند کرد.

سرپرست فولاد خوزستان در خصوص وضعیت بازیکنان سربازی چون بختیار رحمانی، سروش رفیعی و شهاب کرمی توضیح داد: متأسفانه اتفاق جدیدی درباره سربازان نیفتاده و مجوزی برای آن ها صادر نشده است.

محمدحسین ابن قاسم در پایان گفت: خوشبختانه پس از ضیافت شام شب گذشته روحیه بچه ها بهتر شده و آن ها در یک فضای صمیمی در کنار کادر فنی و مدیران باشگاه ضمن فراموشی باخت به سایپا مصمم شدند تا در برابر السد سه امتیاز را کسب کنند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
1
3
مسئولان فولاد واقعا نمی تونند از عادل فردوسی پور بخوان واسه مسابقه برنامش این سوال رو طرح کنه
آیا موافق حضور بازیکنان سرباز در لیگ قهرمانان آسیا هستید
بله یا خیر
مدیر پایگاه سلام
به گذشته برگردید و ببینید چه کسی سردمدار تحریک مسئولان بر علیه بازیکنان سرباز بود و تأکید داشت محروم کردن آنها کافی نیست و باید برخوردهای جدی تری صورت بگیرد.
فاضلی
|
Canada
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
3
فردوسی پور رییس مافیا است. باید از طریق امام جمعه واستاندار وارد شد
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
3
به فردوسی پور بگو فعلا دور شما و دارو دسته شماست، وای بر روز ان که پرده برافتد و معلوم میشه چه ها که نکردی برای نابودی بعضی از بازیکنا!!!!!!!!!!!