به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۲۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
صدرنشینی استقلال رامشیر و پیروزی سپاهان ایذه

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته سیزدهم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته سیزدهم لیگ 3

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال رامشیر به صدر جدول رده‌بندی گروه سوم از مرحله نهایی لیگ دسته سوم صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته سیزدهم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران به انجام رسید. تیم استقلال رامشیر با پیروزی مقابل حفاری اهواز به صدر جدول صعود کرد و سپاهان ایذه با کسب سه امتیاز به جمع مدعیان اصلی صعود اضافه شد.

استقلال رامشیر در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم میزبان ملی‌حفاری اهواز بود و با تک گل محمد سواری صاحب سه امتیاز این مسابقه خانگی شد تا با توجه به شکست تیم جهاد نصر سیرجان به صدر جدول صعود کند.

سپاهان ایذه در دیگر بازی حساس این هفته به مصاف تیم شهید باقری گویم شیراز رفت و با گلزنی مسلم صالحی از روی نقطه پنالتی به پیروزی دست یافت. شاگردان یعقوب سلحشور با پیروزی در این مسابقه 19 امتیازی شدند و در ردیف مدعیان اصلی صعود قرار گرفتند.

در سایر دیدارهای این هفته، جندی شاپور دزفول با تنها گل علی فاتح موفق به پیروزی مقابل پرسپولیس برازجان شد و جنوب باغملک با پذیرش شکست مقابل پرسپولیس گناوه در انتهای جدول باقی ماند.

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم با شرکت 30 تیم در سه گروه برگزار می‌شود. از هر گروه یک تیم مستقیما به لیگ دسته دوم صعود خواهد کرد و از بین سه تیم دوم این گروه‌ها نیز یک تیم بعد از انجام دیدارهای پلی‌اف جواز صعود را دریافت می‌کند.

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته سیزدهم لیگ 3

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها