به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ September 2024 30
کد خبر: ۲۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

نفت آبادان چهارمین تیم برتر لیگ در تصاحب توپ

نفت آبادان چهارمین تیم برتر لیگ در تصاحب توپ

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در زمینه مالکیت توپ چهارمین تیم برتر لیگ هفدهم محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، گروه آنالیز برنامه تلویزیونی 90 در تعطیلات نوروزی آمار مربوط به مالکیت توپ 16 تیم حاضر در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران را منتشر کرد که بر همین اساس تیم صنعت‌نفت آبادان پس از تیم‌های پرسپولیس، استقلال تهران و سپاهان در رده چهارم قرار گرفته است.

شاگردان فراز کمالوند که در نیمه بالای جدول رده‌بندی لیگ هفدهم قرار گرفته‌اند، در تعدادی از مسابقات از ناحیه داوری‌ها متضرر شده و امتیازات مهمی را با اشتباهات داوران از دست داده‌اند. زردپوشان آبادانی اما با ارائه بازی‌های تهاجمی و تماشاگرپسند در کنار مالکیت بالای 50 درصدی توپ در بازی‌های رسمی فصل جاری لیگ آمار قابل قبولی را به جای گذاشته‌اند.

فولاد و استقلال خوزستان، دیگر نمایندگان فوتبال دیار کارون هم از نظر میزان مالکیت توپ در هفدهمین دوره لیگ برتر در رده‌های نهم و پانزدهم این جدول ایستاده‌اند.

تصویر جدول رده‌بندی تیم‌های حاضر در هفدهمین دوره لیگ برتر از نظر میزان مالکیت توپ در بازی‌های رسمی فصل جاری را مشاهده می‌کنید.

نفت آبادان چهارمین تیم برتر لیگ در تصاحب توپ

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
2
واقعا زیبا بازی‌ می‌کنه نفت آبادان
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
بازی صنعت ادم یاد تیم کامرون میندازه درجام جهانی نود صنعت تیم بی پرواییه مثل کامرون جام جهانی سال 90بازی میکنه قشنگ وهجومی اقرین به کمالوند سال اینده برای قهرمانی انشالله