به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

فولاد 0 – السد 0؛ توقف در ایستگاه داوری

محمدرضا حسینی
خوزستان اسپورت:
هفته اول لیگ قهرمانان آسیا – استادیوم الغدیر اهواز
چهارشنبه ششم اسفند 93 – ساعت: 16
فولاد خوزستان 0 – السد قطر 0
داور: کیم سانگ وو
کمک داوران: چویی مین بیونگ و یانگ بیونگ
اخراج: مهدی بدرلو (69)
اخطار: محسن مسلمان، ماتیاس چاگو و الویس نونگ (فولاد) جاسر یحیی (السد)
تماشاگر: حدود 40 هزار نفر

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، احمد آل نعمه، لئونارد مساریچ، مهرداد جماعتی، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و الویس نونگ (90- بهمن کامل).
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

السد قطر: سعد الشیب، عبدالکریم حسن، لی جونگ سو، علی اسد (80- لوئیز کونسیسائو)، نذیر بلحاج، ابراهیم ماجد، جاسر یحیی، مصعب خضر، خلفان ایراهیم، یوسف احمد (62- ایدینالدو گرافیته) و حسن الهیدوس.
سرمربی: حسین عموته

خلاصه بازی:
نیمه اول بازی فولاد و السد از سرعت پایینی برخوردار بود و علیرغم برتری نسبی فولاد بدون گل تمام شد.
بازیکنان السد قطر با تجمع در زمین خودی و ارائه یک بازی خشن که با چشم پوشی داور کره ای از اکثر خطاهای آن ها همراه می شد، مانع از فشار اولیه بازیکنان فولاد خوزستان شدند. در ادامه این نیمه توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد، هر چند که فولاد چند بار با حرکات اسماعیل شریفات از جناح راست و مهرداد جماعتی از جناح چپ روی دروازه السد موقعیت سازی کرد. موقعیت هایی که با کم دقتی الویس نونگ به هدر رفت.

در نیمه دوم بازی سرعت بیشتری به خود گرفت. دو اشتباه از مدافعان میانی فولاد به بازیکنان السد فرصت گلزنی داد ولی ضربات حسن الهیدوس و یوسف احمد با جاگیری خوب سلیمی بی اثر شدند.
در سوی مقابل هم الویس نونگ که در این بازی بی دقت و عصبی ظاهر شده بود، قدر پاس شریفات را ندانست و یک موقعیت گلزنی را از دست داد. در دقیقه 69 مهدی بدرلو هافبک میانی فولاد با دریافت دومین کارت زرد از میدان اخراج شد تا کار میزبان سخت تر شود.
حسین عموته که قبل از اخراج بدرلو با به میدان فرستادن گرافیته به خط حمله تیمش تحرک بیشتری داده بود، وقتی فولاد را 10 نفره دید، دومین مهاجم برزیلی تیمش را هم وارد زمین کرد تا در دقایق پایانی برای کسب سه امتیاز تلاش کند.
فولاد در ده دقیقه پایانی ترجیح داد با تجمع در زمین خودی و دفع حملات السد به ضدحملات سریع و حرکات پا به توپ شریفات در قلب دفاع السد چشم بدوزد.

تلاش دقایق پایانی یاران دو تیم هم نتیجه ای نداشت و این دیدار در نهایت بدون گل مساوی به پایان رسید تا امیدهای دو تیم برای صعود به دور بعدی باقی بماند.

قضاوت کیم سانگ وو داور اهل کره جنوبی در این دیدار بسیار نامتعادل و انتقاد آمیز بود و صدای فولادی ها را در آورد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
امید
|
Seychelles
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
2
6
باید نتیجه نگرفتن فولاد رو به فدراسیون فوتبال و غیر خوزستانی ها تبریک گفت
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
1
5
نتیجه بازی با وجود همه ی بی عدالتی ها از ناحیه مسئولین خودمون، ناداوری ها و اخراج آقای بدرلو عالی بود ولی امیداریم بازیهای بعدی به مراتب بهتر باشه انشاالله
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
1
6
تبریک به دشمنای فولاد.
داوری افتضاح بود. کارت زرد اول بدرلو که اصلا به هم برخورد هم نکردن. کارت های زرد و قرمز بی مورد به فولاد و ندیدن خطای کارت قرمز دار اون ها. کاش ویلیامز داورمون بود. صد شرف داشت به این داور کره ای ...
ارین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
7
2
درسته تیم بازیکن نداره ولی نمیشه از اشتباهات اسکوچیچ غافل شیم خیلی بد ارنج میکنه و تعویض های بدی انجام میده به بازیکن های جوان هم بازی نمیده میانگین سنی تیم خیلی بالاست
jafar
|
Switzerland
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
1
2
قطر ؛ عربستان و ازبکستان باید بابت تضعیف فولاد از فدراسیون گرفته تا خیلی از افراد در ایران تشکر کنند .فولاد امروز چوب فدراسیون و اعتراض بی مورد ان به داور استرالیایی را هم خورد ویلیامز می امد فولاد می برد . فولاد ۰- ۰ ( السد + دشمنان داخلی+ داور) با وجود این وضعیت باز هم اگر دقت می کردیم می بردیم . نیاز فولاد به سروش رفیعی و شهاب کرمی حیاتیست اینجاست که استاندار محترم باید قاطعانه اقدام کند و از حق فولاد دفاع کند.