به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ September 2024 30
کد خبر: ۲۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

عکس/توافق باشگاه نفت آبادان با چهار بازیکن خارجی

عکس/توافق باشگاه نفت آبادان با چهار بازیکن خارجی

خوزستان اسپورت- باشگاه صنعت‌نفت آبادان از توافق با چهار بازیکن خارجی این تیم برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی باشگاه نفت آبادان، در جلسه ای که امروز با حضور اعضای هیات مدیره و چهار بازیکن خارجی صنعت‌نفت برگزار شد، این بازیکنان بعد از برگزاری مذاکره نهایی برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده به توافق نهایی رسیدند.

شایان ذکر است این توافق در حالی حاصل شد که تا زمان آغاز نقل و انتقالات رسمی لیگ برتر فرصت زیادی باقی مانده است.

کرار جاسم، لوسیانو پریرا، مگنو باتیستا و آگوستو سزار با وجود پیشنهادهای داخلی و خارجی بسیار، بعد از این توافق با هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در فصل بعدی رقابتهای لیگ برتر بازهم برای نماینده آبادان به میدان خواهند رفت.

لوسیانو پریرا در لیگ پیشین 11 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل را برای تیمش داد؛ کرار جاسم نیز 7 گل زد و 4 پاس گل داد.

آگوستو سزار نیز با ثمر رساندن 5 گل و دادن 3 پاس گل از بهترین‌های لیگ هفدهم بود. مگنو باتیستا نیز با نزدیک به 2 هزار 500 دقیقه حضور در ترکیب صنعت نفت ضمن ارائه عملکرد خیره‌کننده در فاز دفاعی این تیم در لیگ برتر 2 گل را برای تیمش به ثمر رساند و زننده تک گل این تیم در جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان بود.

عکس/توافق باشگاه نفت آبادان با چهار بازیکن خارجی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
2
اژدری و پورموسوی هم موفق به تمدید قرارداد با امیر زلیکانی شدند :):):):)
ای خدا چرا فولاد باید بیفته دست چنین افراد خائن بیسواد
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
2
احسنت عالی شد اگر این 4 بازیکن ماندنی شوند احتمال زیاد آقا فراز هم ماندنی ست و طبق صحبتی که کرده بود تیمی قوی می بنده برای لیگ جدید. پالایشگاه آبادان و منطقه آزاد باید بودجه لازم را به تیم صنعت بدهند داشتن یه تیم قوی حق این شهره
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
2
آقای عیسی زاده واعضا هیئت مدیره وبازیکنان متعصب باشگاه بزرگ ومردمی صنعت نفت درود برشما
هوادار قدیمی صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
2
2
سلام
خوشحالم که می شنوم کادر مدیریتی صنعت با هوشمندی و تدبیر ، پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات به محاسبه ظرفیت ها و نیازهایش بطور جدی می پردازد .
اما خواهش می کنم بدور از هر سوء نظر و هواداری صرف ، بدون تعصب به هر بازیکنی ، پاسخ دهید :
_ آیا شیمبا آنی بود که میخواستیم ؟ ، فرصت طلب ، هوشمند و پر تلاش . مسلما نه ، شیمبای رویاهای ما پشت هیجده میزند ، توپ را آکروباتیک به تور می چسباند ، بالاتر از مدافعان ضربه سر می زند ، زاویه بسته را می شناسد ، در طول فصل حداقل پنج پنالتی میگیرد ، و در کورسها به راحتی توپ را تقدیم مدافعان نمی کند . شیمبای اینچنینی باید حداقل هیجده گل بزند .
_ کرار برای تیم دوید و تلاش کرد و امتیازات حساسی گرفت ولی ترا بخدا ده بازی اول و ده بازی آخر او را تحلیل کنید و تفاوتها را ببینید . بازیهای اول بسیار تعیین کننده ، خونسرد و بدور از تنش های بیمورد و ده بازی آخر بسیار پر اشتباه ، خودخواه در دادن پاس به سایر بازیکنان کم تاثیر ( نه بی تاثیر ) .
_ آگوستو سزار چهار بازی اول با چهار موتور توربو حرکت میکرد ، دونده ، متعصب ، پر تلاش و امیدوار کننده که ما را بیاد روزهای فونیکه سی ( fonike day ) می انداخت و در ادامه بجز در یکی دو بازی برتر از غبیشاوی همیشه ذخیره نشان نمیداد .
تنها یک استثناء در این جمع وجود داشت "" مگنوی خاص "" .
با کمترین حاشیه ، و ریتمی تقریبا یکنواخت ، کاملا در خدمت تیم و از خود گذشته .
قبل از بستن قرارداد نهایی لطفا این موارد و بقیه موارد تخصصی و آنالیز شده ی کادر فنی را با این بازیکنان در میان بگذارید .
ما صنعت نفتی میخواهیم پر از مگنو ، سرشار از ابراهیم زاده ، مملو از گلزن تشنه و شوتزن وکاربلد .
و یک کمالوند کم دغدغه تر که میخواهیم سرالکس خونسرد باشد نه ونگر همیشه نگران .
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
1
حاجی با فراز خان چپ افتاده این تمدید کردن هم حاصل همین لج بازیاست ولی امیدواریم هر اتفاقی میفته به نفع مردم آبادان و هواداران خوزستانی باشه در هر صورت فرقی نمیکنه کی باشه و کی بره زنده باد آبادان،دنیاو صنعت،درورد بر شرف اون هواداری که پیاده میاد تا استادیوم و از بالای دیوار میپره داخل تا بتونه فریاد بزنه .آبادان برزیلته.
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
1
مطمئنا تمدید با این چهار تا بازیکن با نظر فراز خان بوده ب نظر من قدم اول رو تیم نفت محکم برداشت من با نظر آقای هوادار قدیمی نفت موافقم اما باید دید بودجه باشگاه چ اندازه هست بازیکن خارجی بهتر از شیمبا خیلی هزینه رو دست باشگاه میزاره ضمنا این چهار تا خارجی در مجموع جز بهترین خارجی های حال حاضر ایران هستن ---- در پایان از مدیریت ب خصوص جناب عیسی زاده و فراز خان بزرگ تشکر میکنم امیدوارم با اتحاد تماشاگران سال ۹۷ کاری کنیم کارستان
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
2
هوادار قدیمی صنعت نفت سلام ؛ دوست عزیز نوشته هات بیشتر حالت احساسی داره تا واقع بینانه اولا در همه جای دنیا هیچ بازیکنی نیست که مثل یک ماشین همیشه رو فرم و یکنواخت و در اوج بازی کند بالاخره ممکن است که در طی یک پریود یک بازیکن تحت شرایط روحی روانی خاص و یا حتی آب و هوایی دچار کمی افت شوند که اینها گذرا خواهند بود در ثانی خواهشن یک بار دیگر متن این مقاله را بخوان ؛ تعداد گل های زده و پاس های گل داده شده و تاثیرات مثبت در دفاع ؛ همه اینها کارهای مثبت این چهار بازیکن خارجی بوده خوب پس دیگه قراره چکار کنند ؟ واقعا باید خوشحال بود و درود فرستاد بر کسی که خیلی سریع و بی وقفه این چهار بازیکن را راضی به عقد قرارداد کرد ثالثا اگر نا داوریها در فوتبال ایران نبود این فصل ۱۰۰٪ صنعت نفت آسیایی می شد تعداد امتیازاتی که نا داوران از این تیم گرفتند را بشمار ؛ حتی در جام حذفی حق صنعت نفت در برابر اس تهران خورده شد و متاسفانه مسئولین نفت هیچ اعتراضی به فیفا ارسال نکردند و الی بازی تکرار می شد .
اتحاد خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
1
مدیر برنامه هاشون الان اعلام کرده هیچ توافقی صورت نگرفته و جلسه بعد از بازی با اس خوزستانه
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
1
بسیار کار خوبیه که از همین الان بازیکنان خوب و توانمند را نگه داریم، صمنن دو مدافع و یک هافبک خلاق واسه تیم صنعت کافیه میشه چون کرار با تمام تواناییهای بالایی که داره اما مثل گذشته نیست خیلی فاصله داره و یک فوروارد کنار و شیمبا والبته آقای کمالوند. به یک دستیار باتجربه هم نیاز مند، تا انشاالله بتونیم یک جام بدست بیاریم،
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
1
دوست من ، هوادار قدیمی ، شما بخوبی وضعیت بازیکنان خارجی نفت را رصد کرده اید اما تدارکات و اجرای قرارداد مالی انها را که چگونه بوده را هم باید رصد می کردید تا نوشته شما کامل و به نتیجه واقعی خود برسد . صنعت نفت اوایل فصل خوب پیش می رفت آنچنان که از ماندن در لیگ عبور و خوشحال از کسب سهمیه حرف می زدیم همان وقتی که یکباره شایع شد مدیریت علاقه ای به کسب سهمیه ندارد و تیم به لحاظ مالی دچار بحران شد به شکلی که فکر کنم هفته دهم بود که تیم برای بازی با پیکان به تهران رفت در حالیکه به علت بدهی به هتل و رستوران طرف قرارداد صنعت نفت از پذیرش انها خودداری و در تهران سرگردان شده بودند . دوست من بازیکنان لژیونر با بازیکنان داخلی فرق دارند ، این حوادث و حرف و حدیث ها روی آنها تاثیر دو چندان بد می گذارد . آنها غریب هستند و این حاشیه ها به شدت روی عملکرد آنان اثر می گذارد . امیدوارم امسال تیم با وضعیت بهتری بسته شود بطوریکه در میانه فصل کاسه گدایی دست مان نباشد .
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
1
عالیه سال دیگه تیم قویی داریم فقط 2مهاجم شش دونگ و2هافگ و 3مدافع قد بلند شکل سید جلال ووریا غفوری تیم عالی میشه حتا پرسپولیس و استقلال رفت برگشت میزنم
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
درود به صنعت باحرفات کاملا موافقم خیلی خوب به نکات مهم اشاره کردی