به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ September 2024 30
کد خبر: ۲۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

مهاجم برزیلی در خوزستان تاریخ ساز می‌شود؟

مهاجم برزیلی در خوزستان تاریخ ساز می‌شود؟

خوزستان اسپورت- مهاجم برزیلی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تاکنون 33 گل با پیراهن تیم‌های خوزستانی به ثمررسانده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا، مهاجم تیم صنعت‌نفت با 12 گل زده در لیگ هفدهم پس از علی علیپور و مرتضی تبریزی در ردیف سوم جدول گلزنان ایستاد و باشگاه صنعت‌نفت با توجه به این عملکرد مهاجم برزیلی مایل به تمدید قرارداد این بازیکن برزیلی شده است.

شیمبا که سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشته است، در مجموع سه فصل حضور با پیراهن تیم‌های خوزستانی 33 گل برای این تیم‌ها زده و بهترین گلزن خارجی فوتبال خوزستان در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

این بازیکن اهل برزیل علاوه بر اینکه بهترین گلزن خارجی خوزستانی‌ها در تاریخ لیگ به‌شمار می‌رود، در صورتی که یک فصل دیگر در تیم‌های خوزستانی باقی بماند، فرصت عبور از رضا نوروزی بهترین گلزن این استان در تاریخ لیگ برتر را خواهد داشت. نوروزی 36 گل با پیراهن تیم‌های استان زادگاهش به ثمر رسانده است که شامل 34 گل با لباس فولاد و 2 گل با لباس نفت آبادان بوده است.

لوسیانو پریرا همچون مگنو باتیستا و آگوستو سزار مذاکرات مقدماتی را با مسئولان باشگاه نفت آبادان انجام داده و برای ماندن در این تیم خواستار مشخص شدن وضعیت مطالبات مالی معوقه از فصل گذشته شده است.

شیمبا که در شش فصل حضور در لیگ برتر ایران 58 گل به ثمر رسانده است، پس از لوسیانو ادینهو، عماد رضا و ابراهیم توره، چهارمین گلزن برتر خارجی تاریخ لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.

طی روزها یا هفته‌های آینده وضعیت نهایی سه بازیکن برزیلی نفت آبادان برای ماندن یا رفتن از این تیم مشخص خواهد شد و باید دید که لوسیانو پریرا فرصت ثبت رکورد تاریخی گلزنی در استان خوزستان را پیدا می‌کند یا به پیشنهادات تیم‌های خارج از استان پاسخ مثبت می‌دهد؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
3
هر جا جز آبادان بی انگیزه میشه