به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۲۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت 0 – تراکتورسازی 0؛ تساوی نفتی‌ها در گام اول

نفت 0 – تراکتورسازی 0؛ تساوی نفتی‌ها در گام اول

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته اول لیگ هجدهم – استادیوم شهید بهنام محمدی
جمعه 5 مردادماه 97 – ساعت 20:45
نفت مسجدسلیمان 0 – تراکتورسازی تبریز 0
داور: کوپال ناظمی
کمک داوران: علی میرزابیگی و جلیل شعرانی
اخطار: یوسف وکیا، عباس عسکری (نفت) – علی طاهران (تراکتورسازی)
تماشاگر: هشت هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: میلاد فراهانی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، موسی کولیالی، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، محمود قائدرحمتی (68- پیمان میری)، علیرضا علیزاده، میلاد میداودی (80- اکبر آفاقی)، حسین دوستدار (83- صادق صادقی) و عباس عسکری
سرمربی: عبدالله ویسی

تراکتورسازی تبریز: محسن فروزان، علی طاهران (78- محمدرضا مهدی‌زاده)، علی عبدالله‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، علی اسماعیلی، یوسف سیدی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور (60- رضا عبدی) و احسان پهلوان
سرمربی: جان توشاک

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز پس از 90 دقیقه تلاش بازیکنان دوتیم به تساوی بدون گل انجامید.

نیمه اول در حالی سپری شد که مالکیت توپ اکثرا در اختیار تیم میزبان قرار داشت و نفتی‌ها با میدانداری میلاد میداودی چشم به نفوذهای مهاجمان کناری خود داشتند تا از خط دفاعی فشرده تراکتورسازی عبور کنند. قرمزپوشان میهمان نیز با تکیه بر 3 مدافع خوزستانی و خروج‌های محسن فروزان در مقابل ضربات شروع مجدد بازیکنان نفت از دروازه تراکتورسازی حراست می‌کردند و در ضدحملات روی فرارهای احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فر به قلب دفاع نفت مسجدسلیمان می‌زدند.

نفت در نیمه نخست چند فرصت گلزنی را با ضربات میلاد میداودی، عباس عسکری و حسن دوستدار خلق کرد اما دروازه تراکتورسازی در مقابل این ضربات بسته ماند. در سمت مقابل نیز اندک فرصت‌های تیم میهمان خطری متوجه دروازه نفتی‌ها نکرد تا 45 دقیقه اول بازی بدون گل تمام شود.

نیمه دوم را زردپوشان نفت تهاجمی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی عباس عسکری روی پاس میلاد میداودی در موقعیت تک‌به‌تک قرار گرفت اما موفق نشد از این فرصت عالی بهره‌ای ببرد و توپ را از دست داد. پس از اینکه چند موقعیت گلزنی نفتی‌ها بی‌ثمر ماند، بازیکنان تراکتورسازی در زمین نفت خودی نشان دادند و با ضربات احسان پهلوان و دانیال اسماعیل‌فر دروازه میزبان را تهدید کردند. در دقایق پایانی هم پیمان میری و میلاد خدایی‌اصل فرصت گلزنی برای نفت مسجدسلیمان را داشتند اما ضربات آن‌ها هم راه به جایی نبرد تا این بازی در نهایت با تساوی بدون گل تمامشود.

دقایق حساس
4: ارسال خطرناک حسين دوستدار عرض محوطه شش قدم  تراکتور را طی کرد و به اوت رفت .
6: فرار وضربه زمینی کم جان حسین دوستدار از زاویه بسته را فروزان بصورت دراز کش مهار کرد.
13: حركت خوب وضربه سنگین عباس عسکری را فروزان به کرنر فرستاد.
48: بهترین موقعبت نفت حاصل کنترل و پاس عالی میلاد میداودی بود که عباس عسکری قدر موقعیت تک به تک را ندانست و فروزان ضربه نه چندان محکم او را دفع کرد.
51:ارسال میلاد میداودی و ضربه سر مجتبی بیژن به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتور به اوت رفت.
56: توپ برگشتی مدافعان تراکتور نصیب میلاد خدایی شد و ضربه سنگین پای چپ او با به شکل خطرناک از کنار دروازه تراکتور به اوت رفت وآه از نهاد عبدالله ویسی درآورد.
70: ضربه احسان پهلوان با فاصله اندکی از کنار دروازه نفت مسجدسلیمان به خارج رفت.

در حاشیه
* استادیوم شهید بهنام محمدی پس از چهار سال بار دیگر میزبان دیدارهای لیگ برتر شد و تیم نفت مسجدسلیمان در این ورزشگاه به دیدار تراکتورسازی رفت.
* در تعطیلات میان فصل تعداد سکوها و صندلی‌های ورزشگاه مسجدسلیمان افزایش پیدا کرد تا هواداران مشکلی برای تماشای دیدارهای نفت نداشته باشند.
* قبل از آغاز مسابقه به‌دلیل درگذشت علی پروین رئیس سابق هیئت والیبال خوزستان یک دقیقه سکوت اعلام شد.
* تعداد اندکی از طرفداران تراکتورسازی در استادیوم مسجدسلیمان حضئر یافتند و به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* تیم تراکتورسازی به‌دلیل حاضر نشدن مدارک بازیکنان خارجی‌اش در شرایطی به میدان رفت که تنها سه بازیکن ذخیره روی نیمکت داشت.
* داور مسابقه به‌دلیل گرمای هوا در اواسط نیمه اول وقفه خنک کردن بازیکنان را اجرا کرد.
* محمد طیبی مدافع تراکتورسازی و میلاد میداودی کاپیتان نفت در اواسط نیمه اول جروبحث لفظی داشتند که داور ضمن قطع جریان مسابقه با این دو بازیکن صحبت کرد.
* در نیمه دوم نیز وقفه خنک کردن بازیکنان به اجرا گذاشته شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سعادت naft Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
درود و خدا قوت به جناب یوسف خدامرادی پیشکسوت فوتبال و ورزش مسجدسلیمان زنده باشی برادر ب امید موفقیت روز افزون شما خبرنگاران زحمتکش ورزشی