به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۲۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

دیدار مدیرکل صداوسیما با مدیرعامل باشگاه فولاد

دیدار مدیرکل صداوسیما با مدیرعامل باشگاه فولاد

خوزستان اسپورت- مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان ضمن حضور در دفتر باشگاه فولاد خوزستان با مدیرعامل این باشگاه دیدار کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه فولاد ظهر امروز میزبان مدیر کل صداوسیمای استان خوزستان بود. مسلم رحیمی مدیرکل صداوسیمای مرذکز استان و حبیب الله رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در جلسه‌ای مشترک در زمینه راهکارهای بهبود همکاری‌های صداوسیما و باشگاه فولاد خوزستان به گفتگو پرداختند.

مسلم رحیمی در پایان این جلسه، اظهار داشت: در ابتدا انتصاب آقای رضایی به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد را تبریک عرض نموده و همچنین با توجه به شروع مسابقات و کسب پیروزی ارزشمند این تیم در دیدار نخست برخود لازم دانستم با حضور در محل باشگاه فولاد خوزستان آمادگی مرکز صداوسیمای خوزستان را جهت حمایت هرچه بیشتر از باشگاه فولاد و مجموعه تیم‌های فوتبالی استان اعلام نماییم.

مدیر کل صداوسیما خوزستان همچنین با تشکر از سرمایه گذاری فولاد خوزستان در ورزش و پیگیری‌های مهندس کشانی برای ساخت ورزشگاه سرپوشیده، اظهار داشت: با افتتاح این ورزشگاه مجهز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تحولی چشمگیر در زیرساخت های مرکز فوتبالی‌ترین استان کشور ایجاد خواهد شد و قطعا اهواز با داشتن 3 ورزشگاه بزرگ در بحث میزبانی از تیم‌های لیگ برتری، آسیایی و حتی برخی دیدارهای ملی سربلند خواهد بود. بنده به نوبه خود لازم می‌دانم از زحمات مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، مدیران گذشته و تمامی نفرات دخیل در برنامه ریزی و ساخت این ورزشگاه که از اماکن غرورانگیز استان بشمار می‌رود، کمال تشکر را داشته باشم. مطمئنا ساخت این ورزشگاهِ باکیفیت یک خدمت ماندگار بشمار می‌رود و در بهبود شرایط فوتبال استان نقش خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: این مجموعه از نظر سیستم‌های تصویربرداری و امکانات پوشش رسانه‌ای نیز در سطح بالایی ساخته شده و ما نیز امیدواریم بتوانیم با انعکاس بهترین تصاویر و نمایش آن در قاب تلویزیون مخاطبان نقشی در این زمینه داشته باشیم.

رحیمی همچنین به ایجاد برخی تغییرات در برنامه های صداوسیما در راستای حمایت هر چه بیشتر از تیم‌های فوتبالی اشاره کرد و در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر استان خوزستان با داشتن بیشترین نماینده در لیگ برتر گوی سبقت را از دیگر استان ها و حتی تهران ربوده است و این موضوع توجه و دقت نظر هرچه بیشتر رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی را می‌طلبد که امیدواریم با مشورت با اهالی فن، مدیران عامل تیم‌ها و نمایندگان رسانه‌ای آنها بهترین عملکرد را در زمینه پوشش دیدارهای لیگ برتری، تولید برنامه‌های محتوایی، پوشش خبری و کارشناسی در بخش تلویزیون و رادیو داشته باشیم.

مدیرکل صداوسیمای خوزستان همچنین در خاتمه ضمن تقدیر از عوامل این سازمان در زمینه پوشش رویدادهای ورزشی، اظهار داشت: سازمان صداوسیما علی رغم محدودیت‌ها وظیفه خود می‌داند رویدادهای ورزشی را که مورد توجه اکثر مخاطبان قرار دارد با بهترین کیفیت پوشش دهد، البته شاید در این زمینه کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد که با تشکیل کمیته‌ای بدین منظور بررسی‌های لازم را برای پیشرفت در کار انجام می‌دهیم تا با سیاستگذاری جدید، رضایت بخش بیشتری از مخاطبان خود را حفظ نماییم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
3
همش شعار و حرف. بدترین ترین شبکه استانی شبکه‌ خوزستانه. یه مشت بی سواد
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
2
جناب آقای رحیمی سلام . خواهشا به وضعیت اسفبار گزارشگری ورزشی تلویزیون خوزستان رسیدگی کنید 2 هفته دیگه پرسپولیس در اهواز با استقلال خوزستان بازی داره آقای نریموسایی رو نذارید گزارشگر بازی وگرنه مثل همیشه بخاطر تیم محبوبش بدترین اهانتها را به تیمهای خوزستانی میکند آیا واقعا در استان به این بزرگی و پهناوری جوانان گزارشگر خوبی نداریم که 30 ساله تریبون رو دادید دست یک گزارشگر از کهگیلویه؟ آیا مسجدسلیمان شهر اولینها یک گزارشگر ندارد چرا باید بازی نفت رو این آقا گزارش کند؟ آیا بشکل پیمانکاری بازیهای اهواز و مسجدسلیمان رو بهش دادید؟ لطفا خواهشا برای بازیهای بعدی از گزارشگران بومی استان که گزارشگران خوب و باسوادی هستند استفاده کنید .
علیرضا
|
Australia
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
با سلام خدمت خوزستان اسپورت و مردم با شریف خوزستان متاسفانه در لیگ برتر ما فقط پولهای که بین باشگاه و بازیکنان رد و بدل میشود حرفه ای میباشد نه کیفت استادیوم اعم از چمن و جایگاه و ابخوری و غیره و نه تصویر برداری که واقعا تاسف بایستی خورد اخه بعد از چندین سال تصویری برداری هنوز تصویر بردار نمیداند برای چی امده و پشت دوربین ایستاده اخه بهتر از این اقایان توی شهر به این بزرگی پیدا نمیشه؟ اصلا نمیدونم این چه فیلمبرداریه درست زاویه هارو به تصویر نمیکشه معلوم نیست لنز دوربین دنبال چی میگرده توپ همیشه از دید تصویربردار گمه تصویر برداری غدیر و الخصوص بهنام افتضاحه واقعا خجالت داره توی خوزستان اینجوری فوتبال باید از تلوزیون تماشا کنیم بخدا ادم سردرد میشه لااقل بقیه شهرها از تصویر برداری خوزستان خیلی بهتره
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
با سلام. کیفیت تصویربرداری و تعداد دوربین ها در هنگام پخش تلویزیونی بازی ها بسیار کم است. کمترین انتظار هواداران فوتبال این است که صدا و سیما در بهبود شرایط نرم افزاری و سخت افزاری خود به طور جد کوشا باشد. امیدوارم بزودی شاهد تغییرات اساسی در کیفیت پخش بازی ها باشیم.
در زمینه استفاده از سایر گزارشگران برای بازی های فوتبال، می توان فرخوانی اعلام نمود و استعدادها را در سطح اسنان شناسایی و برای سال ها از آنها بهره گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
اینجانت ،هم نظر با آقای رسولی هستم ، چون نریموسی نان خوزستان رامیخورد ولی تیم تهرانی ،پرسپولیس راحمایت میکند واین را چندین دفعه شاهدش بودیم
پيام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
با سلام لازم نيست برويد و تبريک بگوييد، دوربين هاتون را عوض کنيد دوربين هايي که مربوط هستند به زمانی که هنوز شبکه استانی افتتاح نشده بود و فقط روزهای جمعه صبح برنامه داشت، موقع پخش فوتبال هميشه دوربين از توپ عقب ميمونه،بدترين شبکه استانی ک هميشه بطور علنی بين اقوامش فرق ميگذارد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
اقای رحیمی لطفا انسان های حرفه ای رو برای گزارشگری انتخاب کنید
نریموسا راه بسیاری از استعداد های جوان را بسته
لطفا دوربین های بی کیفیت رو برای مسابقات استفاده نکنید
امیدوارم فولاد ارنا مجهز ب VAR شود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
آقای رحیمی پوشش تصویری شبکه ی خوزستان واقعا خیلی کیفیت نامطلوبی داره تو حرکتهای سلوموشن چرا فقط ازیک زاویه پوشش میدید چرا از نمای پشت دروازه وگوشه ها از پشت دروازه تصویری نشون داده نمیشه همه ی مراکز اینکارو انجام میدن مونده فقط مرکز ضعیف خوزستان بی جهت از خودتون تعریف وتمجید بعمل نیارید چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .