به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ September 2024 30
کد خبر: ۲۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

هفته شکست خوزستانی‌ها در ابتدای لیگ هجدهم

هفته شکست خوزستانی‌ها در لیگ هجدهم

خوزستان اسپورت- دومین هفته از فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به کام تیم‌های خوزستانی نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت، یک تساوی و سه شکست در دومین هفته از فصل جدید لیگ برتر نصیب تیم‌های نفت آبادان، استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان شد تا نمایندگان این خطه از 12 امتیاز ممکن فقط یک امتیاز دشت کنند.

نفت آبادان در دقیقه 90 از شکست برابر گسترش فولاد گریخت، استقلال خوزستان بازی برده برابر پدیده را به این تیم باخت، نفت مسجدسلیمان با 2 گل مغلوب پارس جنوبی شد و فولاد خوزستان هم ضعیف ترین نتیجه این هفته در بین تیم‌های جنوبی را با قبول شکست 3 بر صفر مقابل پرسپولیس متحمل شد.

این نتایج در شرایطی به ثبت رسید که هیچ کدام از نمایندگان فوتبال خوزستان در هفته اول از فصل جدید لیگ شکست نخورده بودند و امید می‌رفت در هفته دوم نیز نتایج خوبی رقم بزنند که این‌گونه نشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
کاش بجای خرید بازیکن برای فولاد یه مربی درست حسابی می اوردیم مطمنم تاثیر بیشتری تو شکل بازی امتیاز گیری تیم می کرد تا اوردن بازیکن خوب هنوز از مدیریت اژدری ضربه می خوریم
مجید طرفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
1
بخدا خسته شدیم چقدر باید بگیم که پورموسوی ضعیفه؟ آخه کدوم کارنامه درخشانی داره؟ کجای دنیا مربیگری کرده ؟ چه تجربه ای داره که فولاد بزرگ رابهش دادن و جالبتر درصورتیکه پارسال حتی سهمیه نتونست برای فوااد بگیره ، امسال قول قهرمانی داده ، خداوکیلی خنده دارنیست ؟