به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ July 2024 09
کد خبر: ۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

اتفاق روز: جریان سازی جدید علیه باشگاه فولاد

فولادنوین اهواز، تیم دوم باشگاه فولاد خوزستان، هدف جدید رقیبان فوتبال خوزستان است که توان مقابله با تیم های این استان در مستطیل سبز را ندارند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از جدایی اجباری تعدادی از بازیکنان فولاد خوزستان، باورها بر این بود که فولاد از جمع مدعیان لیگ کنار خواهد رفت و تبدیل به زنگ تفریح تیم ها خواهد شد. این اتفاق اما رخ نداد و در کنار تداوم موفقیت های تیم سرخ پوش اهواز، برنامه ریزی تیم دوم باشگاه فولاد نیز به هدف نزدیک شده و فولادنوین اهواز با صدرنشینی در لیگ دسته اول به یکقدمی لیگ برتر رسیده است.

این موضوع که فشار زیادی به مرکزنشینان فوتبال ایران وارد کرده آن ها را وادار به جریان سازی جدید علیه فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد خوزستان کرده است. آن ها از دو هفته قبل و بدون اشاره به نام تیم خاصی، با انتشار شایعه استفاده یک تیم دسته اولی از 11 بازیکن با معافیت های جعلی در برخی سایت های ورزشی، زمینه ای را در سطح جامعه فوتبال ایرانی ایجاد کردند که امروز به هدف نشست.

امروز خبر رسید که مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران علیه باشگاه فولادنوین اهواز شکایتی تنظیم کرده و مدعی شده 11 بازیکن این تیم از معافیت جعلی استفاده می کنند.

طبیعی است که این شکایت با شایعه دو هفته قبل ارتباط مستیم داشته، چرا که دو هفته پیش به باشگاه استقلال اهواز پیشنهاد شد قبل از بازی با فولادنوین چنین شکایتی علیه تیم همشهری تنظیم کند. مسئولان استقلال اما وارد این بازی نشدند و اعلام کردند شکایت علیه 11 بازیکن یک تیم مثل انداختن تیری در تاریکی است و باعث زیر سئوال رفتن اعتبار باشگاه شاکی خواهد شد.

استقلالی های اهواز اعلام کردند زمانی اقدام به شکایت خواهند کرد که مدارکی مستند علیه یک یا دو بازیکن از تیم مقابل، چه فولادنوین چه سایر تیم ها، داشته باشند. به اعتقاد استقلالی ها طرح شکایت علیه 11 بازی تیم مقابل نشان دهنده غیرمستند بودن شکایت است و به معنی ایجاد جنگ روانی علیه تیم مقابل برای کسب پیروزی به هر قیمت است.

در عین حال با اعلام خبر شکایت باشگاه نساجی علیه فولادنوین اهواز جای شک و تردید در خصوص ارتباط این شکایت با شایعه دو هفته پیش باقی نمانده، چرا که اگر باشگاه نساجی رأساً قصد شکایت داشت و مدارک مستندی در دست داشت، پس از شکست دور رفت در اهواز اقدام به این کار می کرد. نساجی در بازی رفت نه تنها برابر فولادنوین بازنده شد که از رفتار یکی از اعضای باشگاه فولادنوین و تعدادی از اطرافیان این باشگاه به شدت شاکی بود و مطمئناً اگر کوچک ترین مدرکی علیه بازیکنان فولادنوین در اختیار داشت، از شکایت به مراجع ذیربط دریغ نمی کرد.

جالب این است که منتشرکنندگان شایعه دوهفته پیش علیه تیم فولادنوین اهواز، امروز از انتشار خبر شکایت رسمی باشگاه نساجی مازندران خودداری کرده اند تا وانمود کنند که در این داستان نقشی نداشته اند!

در همین راستا، نکته بدتر این است که اطلاعات موثقی وجود دارد که برخی از حقوق بگیران باشگاه فولاد با عوامل لابی مرکزنشین که در اهواز برای دوستان تهرانی خود فعالیت می کنند، ارتباط مستقیم داشته و همه گونه همکاری را با این افراد دارند.

ظاهراً وعده ارتقای سمت این چند کارمند باشگاه فولاد در صورت تغییرات مدیریتی در این باشگاه باعث شده که این افراد از ضربه زدن به باشگاهی که از آن ارتزاق می کنند، دریغ نورزند.

البته فعالیت این افراد شاغل در باشگاه فولاد ارتباطی به شایعه اخیر علیه فولادنوین ندارد، چون در صورتی که 11 بازیکن فولادنوین معافیت جعلی داشته باشند، این افراد قطعاً به واسطه مسئولیتی که در تیم فولادنوین یا فولاد خوزستان دارند، جزو متهمین پرونده خواهند بود.

فعالیت افراد موردنظر در واقع مسائل کلان مرتبط با این باشگاه را شامل می شود و آن ها ضمن ادامه حضور در کادر فعلی باشگاه فولاد ظاهراً به فکر آینده نگری هستند تا در صورت ایجاد تغییرات کلان مدیریتی در باشگاه فولاد خوزستان، ضمن ابقاء شدن در این باشگاه مناصب بالاتری هم بگیرند.

یکی از این افراد قبلاً در مسائل تبانی لیگ دسته اول به همراه یک مربی قدیمی فوتبال خوزستان و مسئول تدارکات یک تیم سابق فوتبال اهواز فعالیت زیادی داشته و داستان اتفاقات بازی معروف شوشتر که این سه نفر گرداننده آن بودند در سطح جامعه فوتبال خوزستان زبانزد فوتبالی هاست.

هر چند که در نهایت شایعه سازان در نهایت به نتیجه ای نرسیدند و نادرست بودن شایعه اخیر علیه تیم فولادنوین خیلی زود عیان شد اما این موضوع هشداری برای باشگاه فولاد خوزستان و سیف الله دهکردی است تا یک بار برای همیشه این باشگاه را از وجود دشمنان داخلی پاکسازی کند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
8
منافق همجا وجود داره بخاطر پول مقام هرکاری میکنن خدا ازشون نگذره.
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
5
من نمیدونم اینا که میگین کیا هستن ولی به قول شما امیدوارم آقای دهکردی این دشمنای داخلی رو از باشگاه بندازه بیرون.
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
6
سلام و تشکر از خوزستان اسپورت که حامی تیمهای خوزستانی هست و همه مسائل رو شفاف بیان میکنه با مطلب شما کاملن موافقم سایت ... قبل از بازی فولادنوین و استقلال اهواز مطلب 11 بازیکن جعلی رو چاپ کرده بود متاسفانه اون سایت مافیایی داخل باشگاه فولاد جاسوس داره و همه جوسازیای علیه فولادو اونا درست میکنن.
پاسخ ها
معین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
چرا اسم اون سایت رو پاک کردین از کامنتم؟؟؟؟؟؟ اسمشو بذارید بهتره
محمد اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
5
چرا این جاسوس ها و منافق ها رو اخراچ نمی کنن ؟؟؟؟ اون سایت ... هستن وقتی که همه میدونن چرا پنهان می کنید؟؟؟
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
2
خائنین جایی در فولاد ندارند شرم بر انها
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها