به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
حضور تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر والیبال منتفی شد

شاهرخی: مسئولان هیچ حمایتی انجام ندادند

شاهرخی: مسئولان هیچ حمایتی انجام ندادند

خوزستان اسپورت- رییس هیات والیبال خوزستان با بیان این که زمان اعلام آمادگی جهت شرکت در لیگ برتر کشور به به پایان رسید و حضور خوزستان در این مسابقات منتفی شد، گفت: تمایل مسوولان برای حضور در لیگ برتر تنها در حد جلسه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سعید شاهرخی با ابراز ناراحتی نسبت به عدم تیم‌داری در لیگ برتر والیبال کشور علی رغم تلاش های صورت گرفته این هیات، اظهار کرد: برای حضور در لیگ برتر هر کاری که توانستیم انجام دادیم ولی کسی حمایت نکرد. تا سی‌ام مردادماه برای اعلام آمادگی زمان داشتیم که این فرصت را از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مسوولان در جلساتی از آمادگی استان برای حضور در لیگ برتر خبر داده بودند ولی عملا چیزی در این زمینه دیده نشد؟ گفت: این تمایلات تنها در حد جلسات بود. در شورای ورزش استان که خودم نیز حضور داشتم با حضور تیمی از خوزستان در لیگ برتر موافقت شد ولی بعد از آن دیگر خبری نشد. در این زمینه پیگیری های بسیاری داشتم ولی جوابی نگرفتم.

رییس هیات والیبال خوزستان بیان کرد: حالا که علیرغم این همه استعداد و پتانسیل حضورمان در لیگ برتر منتفی شده است، مجبوریم به برگزاری مسابقات استانی اکتفا کنیم. وقتی مسوولان حمایت نکردند ما چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ همچنین از آذرماه سال گذشته تاکنون، فدراسیون و اداره کل ورزش جوانان خوزستان هیچ حمایت مالی از ما نداشته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون نیز نگاهی به خوزستان ندارد؟ گفت: فدراسیون حتی نیم نگاهی هم به ما ندارد. تا تیمی در لیگ برتر کشور نداشته باشیم، فدراسیون هم هیچ نگاهی به ما نخواهد داشت. تا چه زمانی ورزشکاران ما می خواهند تنها در سطح لیگ ها و مسابقات استانی کار کنند؟ در نهایت این نفرات بی انگیزه و دلسرد می شوند.

شاهرخی عنوان کرد: والیبال خوزستان در گذشته حرف های بسیاری برای گفتن داشت و با توجه به عدم حمایت از این رشته در استان، دیگر نمی توانیم شریفات و موسوی ها را به تیم ملی معرفی کنیم و بازیکنان و استعدادهای خوزستانی در حد استان باقی می مانند. همچنین شرایط با بخش نامه وزارت نفت نیز بدتر هم می شود و نمی دانم این بخشنامه بر چه اساسی است.

وی تاکید کرد: والیبال خوزستان همچنان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و هیچ همتی هم برای رفع آن ها نیست. کار کردن سخت است و هیچ کسی هم جوابگو نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
احمد خنیفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید من میخواستم والیبال روستامون رو راه بندازم فقط متاسفانه هیچ امکاناتی نداریم اگه میشه راهنمایی کنید که چیکار کنم ممنون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها