به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

فراهانی: دوست داریم به استقلال بازی کنیم

فراهانی: دوست داریم به استقلال بازی کنیم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما دوست داریم در لیگ برتر با استقلال بازی کنیم و اگر این بازی برگزار شود به سود ماست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، میلاد فراهانی درباره دیدار تیمش برابر استقلال در لیگ برتر که با تصمیم سازمان لیگ برتر لغو شده است، گفت: من بازیکن هستم و در این زمینه مسئولان تصمیم‌گیرنده هستند. ما دوست داریم با استقلال بازی کنیم و باشگاه هم با لغو این بازی مخالفت کرده است. اگر با استقلال بازی نکنیم طبیعتاً از شرایط بازی‌های رسمی دور می‌شویم و این به سود تیم ما نیست. بازی بعدی ما در این شرایط با سایپا خواهد بود که بعد از وقفه‌ای طولانی به میدان خواهیم رفت.

وی درباره جدایی عبدالله ویسی و حضور مرزبان در این تیم تصریح کرد: ویسی احساس کرد مشکلاتی در تیم وجود دارد و در نهایت استعفا کرد و حالا مرزبان هدایت تیم را بر عهده گرفته است. امیدوارم که فضای خوبی برای مربی جدید ما ایجاد شود تا بتواند کارش را انجام دهد و فقط روی مسائل فنی تمرکز داشته باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خاتمه خاطر نشان کرد: مسئولان قول داده‌اند که مشکلات مالی برطرف شود و ما هم امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. تیم ما پتانسیل خوبی دارد و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
تیم نفت برای ماندن درلیگ پتانسیل خوبی دارد میتواندیکی از۱۲ تیم بالای جدول باشد ،،،فقط هماهنگی بامهاجمان نیاز مبرم است،،،،نیم فصل دوم باته جدولی ها میزبان است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها