به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۲۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته نخست لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته نخست لیگ 3

خوزستان اسپورت- پنج نماینده خوزستان در هفته اول مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور به میدان رفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته اول مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شهرهای مختلف کشور به انجام رسید و پنج تیم خوزستانی حاضر در این مرحله به میدان رفتند.

در گروه سوم، دیدار تیم‌های هم‌استانی استقلال شوش و استقلال ملاثانی در استادیوم تختی شوش دانیال با پیروزی 2 بر یک تیم میزبان به پایان رسید تا آبی‌پوشان شوش صاحب سه امتیاز کامل بازی شوند.

در همین گروه، تیم پرسپولیس نوین دزفول در زمین تیم گرین کشاورز نهاوند به میدان رفت و برابر نماینده استان همدان به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کرد.

در بازی‌های گروه چهارم نیز که امروز به انجام رسید، مصاف تیم‌های هم‌استانی جنوب باغملک و استقلال ماهشهر در پایان 90 دقیقه به تساوی یک - یک انجامید تا امتیازات بین این دوتیم خوزستانی تقسیم شود.

مرحله نخست لیگ دسته سوم با حضور 65 تیم در پنج گروه 13 تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی لیگ 3 صعود می‌کنند، تیم‌های سوم و چهارم هر گروه در مرحله نخست فصل آینده باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم تا سیزدهم نیز به لیگ‌های استان‌های مربوطه سقوط خواهند کرد.

تیم‌های استقلال شوش، پرسپولیس نوین دزفول، استقلال ملاثانی، جنوب باغملک، جندی شاپور دزفول و استقلال ماهشهر به نمایندگی از استان خوزستان در مرحله گروهی از فصل جدید لیگ 3 حضور دارند که در گروه‌های سوم و چهارم تقسیم شده‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
2
سلام به خوزستان اسپرت،،،چندتیم درمرحله بعد اضافه میشوند و از خوزستان چندتیم اضافه میشود،،، باتشکر
مدیر پایگاه
با سلام
تیم‌های ملی‌حفاری اهواز و سپاهان ایذه ار فصل گذشته سهمیه حضور در محله نهایی را کسب کردند، اما ممکن است تیم دیگری از استان نیز با خرید امتیاز در مرحله نهایی حاضر شود.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها