به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

میری: نمی‌گذاریم استقلال جشن صعود بگیرد

میری: نمی‌گذاریم استقلال جشن صعود بگیرد

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد با نتیجه برابر استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی روحیه مناسبی برای ادامه مسابقات لیگ برتر داشته باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، پیمان میری درباره دیدار برابر سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: در مسجد سلیمان برای هر تیمی که برابر ما بازی می‌کند شرایط دشوار است؛ با هوادارانی که ما داریم همه تیم‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند. چند موقعیت گل خوب داشتیم که یک صحنه هم فرصت عالی برای گلزنی داشتم اما با بدشانسی به گل تبدیل نشد تا روحیه خوبی برای ادامه بازی و فصل بگیریم اما متاسفانه اینگونه نشد. با ناداوری به سپاهان باختیم.

او ادامه داد: ما خیلی بدشانس هستیم و فکر می‌کنم طلسم شده‌ایم ولی واقعا برابر سپاهان تیم برتر میدان بودیم. از نظر مالکیت توپ و کنترل جو بازی ما موفق تر بودیم ولی بالاخره تاکتیک آنها که سانتر از کنار بود به گل تبدیل شد.

مهاجم نفت مسجد سلیمان افزود: اگر همین موقعیت‌های ساده ما به گل تبدیل شود استرس ما از بین می‌رود و شرایط تغییر می‌کند اگر یک پیروزی به دست بیاوریم در رده‌های بالای جدول قرار می‌گیریم. آقای قلعه نویی هم گفتند که فوتبال مدرنی بازی می‌کنیم.

میری درخصوص بازی فردا برابر استقلال تهران در جام حذفی گفت: اگر اتفاقات غیرفوتبالی مثل همین بازی با سپاهان رخ ندهد، استقلال یکی از سخت ترین روزها را در زمین ما تجربه می‌کند. نمی‌گذاریم در مسجد سلیمان جشن صعود برگزار کنند. اگر سپاهان گل اول که خطا بود را نمی‌زد تا صبح نمی‌توانست گلزنی کند. من در همه بازی‌ها دوست دارم گلزنی کنم و موفقیت تیم در درجه اول اهمیت دارد ولی صد در صد در دو بازی که برابر استقلال داریم آنها روز خوبی مقابل ما نخواهند داشت و با حضور تماشاگران پرشور ما روز سختی خواهند داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
3
بله اقای میری پیروز میشیم بشرطی که شما روبروی دروازه خالی گل بزنی. بازی با سپاهان توپ از دروازه بان رد شد مقابل دروازه خالی توپو زدی اوت. بجای مصاحبه وتبلیغات کمی بفکر تمرین گلزنی وتمرکز روی بازیها باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
3
میری خیلی تکروی میکنه کاش میداوودی زودتر خوب بشه
ابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
2
انشالله استقلال رو در دو بازی جام حذفی و لیگ میبریم ب امید پیروزی شیران زاگرس
asghar salehi336
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
1
سلام فقط با تلاش و زحمت میتونین سربلند بشین ،این فوتبالیستهای ایرانی ادم فضایی نیستن ،بخدا تو ورزشگاه جلو نفت و تماشاگر قرار میگیرن نصف روحیه بازی رو از دست میدن ،شما هم با سرعت عمل و دقت استفاده کنین اینقدر سریع باشید که اخراج و کارت زرد و پنالتی بگیرید ،منتظریم بدونید این دوران طلایی شماست که بعدها میتونین با نگاه کردن به فوتبال خودتون لذت ببرید ،یادتون باشع تو زمان زود میگذره سعی کنید بهترین باشید تو این سرعت زمان .
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
اقای میری کری خوانی نکن همین الان میگم از پیش بازندییم
تیمی که مهاجمش شما باشی از این بهتر نمیشود
لعنت بر این مسولین بی غیرت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها